Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #51 Skrevet 31. januar 2008 Skjønner at folk snakker sånn til deg Sharlis. Handler jo litt om å sette seg i respekt. Bare synd for deg og fisekjerringa at Figa har så jævla mye bedre argumenter enn dere at dere finner ikke på noe annet å si enn din ku, din geit osv. TRAGISKE DAMER er dere begge to. Du kan gå tilbake til å brenne korsene dine for nå har du jo heldigvis funnet deg en vennine! Hahahaha. JÆVLA NAZIKJÆRRING!!!!!!! Ingen her i Norge som vil ha deg her uansett så pell deg ut av landet vårt!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #52 Skrevet 31. januar 2008 Sharlis du har ikke noe du skulle sagt på Figa sin alder! Du er ikke stort mer enn forhåpentligvis nettopp fylt 24 selv. Det er ikke stor forskjell på 20 og 24. Liten drittunge. Det er det du er, Gå og tørk snørra di! Æsj, blir kvalm av deg!!!!!!
Sharlis Skrevet 31. januar 2008 #53 Skrevet 31. januar 2008 anonym 18,16: hahahaha Ta av deg burkaen så kanskje du greier å få med deg det som skjer i verden. Så om noen skulle pelle seg ut av landet,så motte det bli deg..siden du sannsynligvis ikke er norsk. Du kan dra ned til burka land å forlange det andre innvandrere forlanger her i Norge så skal vi se om du hadd fått sosial stønad,kommunal bolig osv osv.. Så når det er sagt ,nå kan du dra å dyrke kriminelle..det er vel det som er drømmen din. NB: Pass på så ikke Figa går løs på skrivefeilene dine.
Sharlis Skrevet 31. januar 2008 #54 Skrevet 31. januar 2008 anonym 18,19: Det er 5 års forskjell det...det er ganske mye det. Spesielt når det gjelder å få erfaring på baken ditt troll. Pass på så ikke snørra mi kommer å tar deg..hehehe
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #55 Skrevet 31. januar 2008 Hahahah og du sier du ikke er rasist? Hvorfor er jeg sannsynligvis ikke norsk? Det er du som ikke kan skrive ditt dumme brød! Huff, det er trist å tenke på at norske statsborgere består av ekle drittunger som deg. Kan du ikke bare ta på deg den hvite hetten din? Det er under den du hører hjemme. Der er det ingen svarte menn, eller sotrør som du kaller dem, å være redd for.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #56 Skrevet 31. januar 2008 Sharlis, jeg er seks år eldre enn deg igjen. Og hun som du kaller en liten drittunge virker mye eldre enn deg! Har litt mer erfaring på baken enn deg så pass den løse munnen din og få deg litt oppdragelse hjemme hos mamma.
Sharlis Skrevet 31. januar 2008 #57 Skrevet 31. januar 2008 anonym 18.48: Hmmm??... Dette var rart.. Hvordan kan DU vite at hun har mere erfaring på baken? Kanskje du er Figa?? Vil ikke hjem hos din mamma å få oppdragelse.. Hadde sikkert blitt banka fordi at jeg ikke liker utlendinger som er kriminelle.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #58 Skrevet 31. januar 2008 Skjønner at den lille hjernen din har vanskelig for å skjønne at jeg snakket om meg selv siden det er jeg og ikke Figa som er seks år eldre enn deg. Jeg trodde også at du kom til å skjønne at du skulle dra hjem til mammaen DIN og ikke min for å få oppdragelse. Du hadde ikke blitt banka i det hele tatt for jeg tar ikke søppel inn i huset mitt!
Sharlis Skrevet 31. januar 2008 #59 Skrevet 31. januar 2008 Anonym 19,04 hehehe Du er liksom 6 år eldre enn meg,og så kommer du med slike kommentarer??.hahaha.. Du har nokk desverre ikke modenheten fra en person som er 30 år,det forsterker enda mere mine spekulasjoner om at du og Figa er en å samme person. Du vet det at du suger i å komme med fornermelser, har ikke gjort annent enn å le av dine argumenter.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #60 Skrevet 31. januar 2008 Du kan spekulere så mye du vil, den lille hjernen din kommer ikke frem til mye uansett. Så kan du le så mye du vil lille kjære deg. Men pass på å legge deg snart. Klokken er halv åtte vettu. Småtroll skal ikke være oppe sent om natta.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #62 Skrevet 31. januar 2008 Pittelille Sharlis. Skal ikke du sove nå? Ja, jeg veit at du er stor jente, det har du sagt mange ganger, men store jenter med små hjerner trenger mye søvn vettu søta:) Lalle nå ikke sant?
Sharlis Skrevet 31. januar 2008 #63 Skrevet 31. januar 2008 anonym 19.19 Takk for omtanken...men trenger ikke råd fra deg. Det jeg synes er rart ..er at om du synes min mentalitet er som hos et barn, og du snakker til meg på den måten du gjør..da lurer jeg på hva barna dine, eller dine fremtidige barn får oppleve. Skremmendes.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #64 Skrevet 31. januar 2008 Sa ikke jeg at du skulle gå og legge deg unge dame? Vi har hørt nok tull fra deg!
Sharlis Skrevet 31. januar 2008 #65 Skrevet 31. januar 2008 anonym 19,22 Ja..egentlig sant det...dere er jo hjerneløse ,så da trenger jo ikke dere søvn.
Sharlis Skrevet 31. januar 2008 #66 Skrevet 31. januar 2008 anonym 19,27 hehe..så korslig at du bryr deg Varmer hjerte mitt
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #67 Skrevet 31. januar 2008 Lest feil nå igjen ditt lille nazisvin? Det er du som er hjerneløs! Kan ikke lese en gang. Ikke rart du sier så mye dumt. Du skjønner sikkert ikke hva du skriver og hva som står her. Hahahaha. LEGG DEG!
Sharlis Skrevet 31. januar 2008 #68 Skrevet 31. januar 2008 anonym 19.30 oi,oi...tror vi har en person her med sterkt forstyrret hodet..først slenge dritt,så prøve å være "snill" for å så klikke mentalt. Du må ta deg en tur til psykolog,du får hjelp der.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #69 Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor tror du at det bare er en person som skriver til deg? Hahahaha. Tror du jeg er den eneste som blir kvalm av å lese innleggene dine? Ditt syke lille svin.
Sharlis Skrevet 31. januar 2008 #70 Skrevet 31. januar 2008 anonym 20.13: Fordi det vises at det bare er en anonym akkurat nå. Hehehe Jeg er nokk ikke svin eller nazi..men har gådd litt lei av å høre det samme fra deg..kan du lære deg noen nye ord?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #71 Skrevet 31. januar 2008 Er ikke noe annet ord på deg enn nazisvin din lille drittunge! Desverre du.
Sharlis Skrevet 31. januar 2008 #72 Skrevet 31. januar 2008 anonym 20.25 Hehehe... Du er ikke god, men sån går det når man elsker kriminelle.
Prompepute promkjerring Skrevet 31. januar 2008 #73 Skrevet 31. januar 2008 Her er vi veldig flinke til diskutere, å assosiere noe som helst med nazisme sier jo litt om de som kommer med påstandene. haha... Ingen saklige argumenter, så jeg gidder ikke å svare på noe som helst. For Sharlis sin del, så har jeg aldri sett henne komme med noen rasistiske meninger eller. Det handler om å lese hva folk skriver.
Prompepute promkjerring Skrevet 31. januar 2008 #74 Skrevet 31. januar 2008 å du som skrev dette innlegget: Skjønner at folk snakker sånn til deg Sharlis. Handler jo litt om å sette seg i respekt. Bare synd for deg og fisekjerringa at Figa har så jævla mye bedre argumenter enn dere at dere finner ikke på noe annet å si enn din ku, din geit osv. TRAGISKE DAMER er dere begge to. Du kan gå tilbake til å brenne korsene dine for nå har du jo heldigvis funnet deg en vennine! Hahahaha. JÆVLA NAZIKJÆRRING!!!!!!! Ingen her i Norge som vil ha deg her uansett så pell deg ut av landet vårt! Må VIRKELIG gå til legen å skaffe deg en lykkepille. Etter du har gjort det, sett deg å les en historiebok. Etter du har gjort det, slå opp i et leksikon, så leser du hva en Nazi er for noe. Så leser du innleggene i debatten. Etter du har gjort alt dette her, så innrømmer du til oss at du er en tragisk uviten liten drit, så tar du baggen din og selv flytter ut av landet vårt.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #75 Skrevet 31. januar 2008 herregud så mye usaklig Sharlis og Prompepute aka "søstrene" rasist og idiot har å si... Dere er latterlige,,¨ Sharlis-gøy du synes alderen til Figa er så viktig siden hun i en alder av 4-5 år yngre enn deg kan rettskrivning allerede.. Prompepute burde lære seg holde munn- er jo som et rompehull- kommer bare bæsj ut.. Natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå