Gå til innhold

Flere med "åpent forhold" ang "utroskap"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bærkorg, det handler ikke om at det er forkastelig, folk får ha sex med hvem de vil så lenge det ikke skader noen og er frivillig. Poenget er jo at HI og meningsfellene skal ha det til å være så ukomplisert å la typen sin stikke tissen sin inn i ei anna dame, og den kjøper jeg ikke. Og det er DET jeg diskuterer. Man kan diskutere uten å fordømme, vet du.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aha. Takk for det. :-) Jeg er langtfra hissig, jeg skjønner bare ikke hvordan du kunne se min skrivestil noe sted. Hvor er smileyen lik, forresten?

:-) vs. ;) ?

Jeg har mange ganger lurt på hvordan man kan bevise for de tvilende at man ikke er den de tror man er. Men det kan jeg ikke, og vil du krangle, så står vi fast. Det eneste jeg kan gjøre er å håpe at anonym dukker opp med nick her. Oh well, det er ingen krise. :-)

Skrevet

Jeg kan verken bekrefte eller avkrefte, siden jeg ikke har snøring på om jeg har kranglet med Prinzessin før. Jeg har generelt lite koll på hva slags nick jeg har kastet meg ut på kveruleringens høyst ransakelige veier med. NN, derimot, ser ut til å ha stålkontroll.

Skrevet

Jo, jeg så det forresten. Jeg så skrivestilen, men ikke i det innlegget du kom med. Da heller de ovenfor, med avsnitt og tankestrek. Det er typisk meg. Anonym dukker vel aldri opp her for å fortelle at hun ikke er meg, men det er så. Alt jeg kan si er at jeg ikke krangla med Bærkorg Måkeskrik. Men det anonym sier, kunne jeg lett ha sagt med nick dersom jeg ville det. Det hadde jo ingenting med sex å gjøre, eller noe annet av privat karakter.

Skrevet

NN har alltid stålkontroll. ;-)

Skrevet

Selve smileyen er ikke poenget - poenget er at du alltid setter punktum før :-) eller ;-). De fleste bruker :-) som punktum. Yppert f.eks bruker alltid :-) som punktum uten mellomrom først. Skjønner? ta det som et kompliment at jeg kjenner jeg stilen din...

Regner med du ikke ville bruke nick siden du lo av bærkorga. Helt greit det og ingen big deal. Folk kan dømme sjøl ved å lese innleggene. Det er jo strengt tatt ikke så viktig. Og hvis anonym ikke er deg, så beklager jeg og innrømmer at innlegget mitt virket krast. Men måtte le litt siden dere er så opptatt av ikke å være "Annier" her inne, også er dere det innimellom likevel....

Skrevet

Hvorfor er det vanskelig å ta HIs ord for at det faktisk ikke er komplisert, da?

Ved nærmere ettertanke så har hun jo faktisk ikke sagt noe som antyder verken det ene eller det andre i så måte. Men det er helt tydelig noe hun er komfortabel med, for å si det slik. Da synes jeg det er bemerkelsesverdig at andre føler seg ukomfortabel med det på hennes vegne, - som om deres ubehag ved en slik livsstil automatisk også må oppleves av henne, og at det er noe feil et sted dersom dette ikke er tilfelle. Merkelig.

Skrevet

Jepp. Jeg har stålkontroll! Det er herlig:-)

Skrevet

Jepp, jeg setter alltid punktum før smiley, sånn som dette. :-) Uten å høres blærete ut, så jeg er relativt intelligent og skriver aldri i Prinzessin-stil når jeg er anonym. Det avslører jeg gjerne. Er ikke anonym ofte, men skifter total skrivestil da jeg vet at jeg har en særegen måte å skrive på.

Så nå kan du jo lure på hvor mange anonyme innlegg jeg egentlig har skrevet i min regjeringstid her på Krangle. :-) Nei, det er ikke mange, og de handler som regel om ting som er private, som jobb, familie og andre ting som kan avsløre hvem jeg egentlig er. Jeg er ikke anonym for å hetse, det gir meg ikke noe kick. Har jeg noe viktig å si, sier jeg det med nick så du vet hvor du har meg. Kan si småfrekke ting, men det er bare på moro. Ordentlig frekke saker tar jeg "face to face". ;-)

Skrevet

Det er vanskelig fordi hun sier mot seg selv ("vi er ikke sjalu - men vi vil ikke "gni det inn", så vi lar være å fortelle").

Det at hun legger ut en innlegg om dette sier jo sitt om behovet for bekreftelse. Og når det etter hvert har kommet fram i denne tråden at mannen aldri har benyttet seg av "åpenheten" - og hun selv heller knapt har gjort det, så man jo undre seg over hensikten med åpenheten - og om det er ukomplisert. Den dagen han faktisk benytetr seg av muligheten til å hamre løs på ei anna dame, kan det hende hun vil vurdere situasjonen en smule annerledes.

Skrevet

Forresten - selvsagt er jeg opptatt av å ikke være Annie. "Annie" er en ufordragelig anonym person. "Anonym" derimot, er en person som ikke vil avsløre seg selv når hun skriver private ting. Jeg tilhører den siste kategorien.

Skrevet

Greit, jeg gir meg. Ikke at det blir noe moro av det, men. God natt.

Skrevet

Du spekulerer en del her, med det om behov for bekreftelse, for det kan jo like gjerne være ren nysgjerrighet, for alt du og jeg vet. Uansett så er det tydelig at du har forbausende store aversjoner mot noe som til syvende og sist kun er HIs eventuelle problem. Jeg synes det er påfallende at du er så ivrig i dine forsøk på å bevise at HI ikke snakker sant når hun sier at det funker bra for henne og mannen med et slikt forhold. Jeg lurer litt på hvorfor?

(Det kan jo tross alt være flere dimensjoner ved et forhold enn bare "sjalu" og "ikke sjalu", og da er det plutselig ikke fullt så enkelt å kalle utsagnet "vi er ikke sjalu - men vi vil ikke "gni det inn", så vi lar være å fortelle" for en selvmotsigelse).

Skrevet

Er litt enig med anonym, jeg lurer på om HI trenger en form for bekreftelse. At det er OK å gjøre det de gjør, at andre kan fortelle dem at de har positive erfaringer slik at de kan føle seg komfortable med at de har tatt et riktig valg. Men for all del, jeg kan ta feil. Kanskje de rett og slett leter etter andre par her? Den muligheten har vi ikke tenkt på. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...