Gå til innhold

Flere med "åpent forhold" ang "utroskap"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, dette er en av de ytterst få gangene jeg er anonym. Du har krangla med nicket mitt. Men det kan jeg ikke avsløre på denne tråden. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør her teskjekjerringa, her kommer ei teskje i retur: Det er altså greit at du krangler med meg - men at jeg krangler med HI kan du ikke forstå?

JA, det er nettopp krangle du gjør - om kranglinga. Hva er poenget ditt? Lenge leve dobbeltmoralen? Fritt sitert etter deg: Jeg skjønner ikke at folk lar seg provosere av at folk lar seg provosere på ei kranglesida.

Du har fortsatt ikke helt skjønt det. Og klarere enn dette kan du ikke få vist det, nei.

Skrevet

Ja fader...var pes å være singel i hvertfall...ble lite moro siden jeg var hysterisk for å få noe dritt..hehe...stakkars gubben måtte til legen for å få en sånn "q-tip" greie i tissemannen før han fikk krype "oppå"...hehehe....før man fikk ta urinprøver.. Men han hade ikke noe da..og var småsur fordi det var jævlig vondt...

Skrevet

Hehe.. Ja, stakkars, det kan ikke være noe gøy. Men for all del, skjønner at han måtte til pers!! Jeg hater kjønnssykdommer. *Grøss* Særlig dem man aldri blir kvitt, fy fader... Herpes er noe man bør være redd for.

Skrevet

jepp..og kjønnsvorter feks...de kan jo føre til underlivskreft!! HIV er også på frammasj...nei får ta godt vare på mannfolka våre.,.. :-D

Skrevet

Det er derfor jeg sier det - fri sex kan umulig være hundre prosent bra. Jeg har ikke tenkt å dø fordi jeg absolutt skal pule utenfor forholdet. Derfor har jeg funnet en mann jeg kunne tenke meg å pule hele tia. ;-)

Skrevet

Jeg uttrykte min manglende forståelse for at det går an å la seg provosere av HI, men det er faktisk noe ganske annet enn å si at det ikke er greit, hvilket jeg på ingen måte gjorde. La det fare nå.

Skrevet

Det er jo fullt mulig å velge sine partnere med omhu, også når man er i et såkalt åpent forhold. Eller er det noen som sier at HI har "fri sex"?

Bare for å relatere litt til hovedinnlegget, liksom.

Skrevet

Dette kommer vel ikke i kategorien utroskap? For meg er en sånn "verden" langt, langt vekke...også for min mann tror jeg. Nå skal det sies at det har vært utroskap inne i bildet i ekteskapet vårt, men det har vært sååååå vondt at planlagt "utroskap" ikke engang ligger i våre tanker...

Det er jo beundringsverdig at dere klarer å ha det sånn, og det er ikke uvanlig med sånne "forhold"....

Skrevet

OM det skal smitte via munnen må du hatt sex med to menn på en gang.....

Hvordan smitter Klamydia?

Klamydia smitter ved vaginalt og analt samleie. Klamydia kan også overføres fra mor til foster under fødsel.

Klamydia smitter ikke ved kyss og er avhengig av levende vev for å overleve. Derfor overføres smitten heller ikke på toaletter eller gjennom klær, sengetøy, i bad, dusj eller basseng!

Skrevet

*humre* Hvis du sier det så stemmer sikkert det.

Skrevet

Og jeg uttrykker min manglende forståelse for din manglende forståelse for at ei krangleside i essens dreier seg om provokasjon.

Hvis du ønsker å la dette fare, så foreslår seg at du frastår fra å svare.

Skrevet

Snodig hvordan Prinzessin opererer både med nick og som anonym i denne tråden. Hvorfor det tro? Har en rimelig karakteristisk tegnsetting som er lett å kjenne igjen, særlig når innleggene ligger etter hverandre.

Punktum etterfulgt av :-) f.eks.

Skrevet

Og hvordan kan du vite at disse partnerne er friske? Skal man sprøre dem? De vet det kanskje ikke selv engang.

Skrevet

Som den krangleren jeg er, så kan jeg selvsagt ikke følge NNs oppfordring om å unnlate å svare. Nå er det for øvrig du som begynte å trekke paralleller mellom 'manglende forståelse for' og 'forbud mot', og det er feilaktigheten i dette jeg påpeker. Essensen i kranglesida er jeg da fullt inneforstått med.

Nå kan jeg la det fare. Ha en fin kveld.

Skrevet

Ja, det var snodig, du! :-) Vis meg det anonyme innlegget jeg har! Når det er sagt, vet jeg flere som har samme smiley som meg. Jeg bruker "nese", og legger merke til det når andre gjør det samme. Så hvis du tror jeg er den eneste med denne smileyen, er du litt underlig. Men igjen, vis meg innlegget jeg har, jeg er nysgjerrig på hva jeg har skrevet. :-) Ellers er det absolutt ingen hemmelighet at jeg aldri kunne tenke meg sex utenfor forholdet. Jeg kaller det utroskap og har ingen problemer med å si det.

Skrevet

Du klarte ikke la det fare, nei.

Har ikke på noe tidspunkt snakket om forbud mot noe som helst, hvilket ville være ganske absurd på et nettforum. Men man leser åpenbart det man vil lese.

Ha en fin kveld.

Skrevet

Haha... Er det hun som forteller om det frie sexlivet hun og mannen har? Ja, hun bruker samme smiley som meg, hun er den eneste på denne tråden utenom meg som gjør det, faktisk! Da må det jo være meg, det! Ingen annen mulighet fins. :-) Nei, snodige Annie. Jeg er sjalu og har en sjalu mann, så vi puler bare hverandre. Er du fornøyd? Nei, det er du selvfølgelig ikke. Når du tar feil, er du ikke fornøyd. :-)

Skrevet

Du vet da selv hvilke innlegg du har skrevet, så det ser jeg ikke behovet for. Jeg undrer meg bare over behovet for å være anonym i det ene øyeblikket, for så å skrive med nick i det neste. Det var ikke akkurat som om du skrev noe ille som anonym.

Og du vet da at det er mer enn karakteristiske smileys i språket som "avslører" hvem man er.

Skrevet

Man kan ikke det, men det kan man jo heller ikke som singel. Det er dog neppe vanlig praksis for majoriteten å spørre alle eventuelle sexpartnere om de har noen skumle sykdommer, men disse er det ingen som skuler på?

Det er tydelig at en del av dere har en meget streng moralkodeks som forbyr dere å anse åpne forhold som noe annet enn forkastelig, det virker i alle fall slik på innleggene deres.

Skrevet

Mente ikke at du var HI. Slapp av. Bare undrer meg.

Kjærlig hilsen Annie

Skrevet

Åååå ja. Så fint at du hjelper meg med å innse mine behov. :-) Siden du er så overbevist så syns jeg du kan påpeke hvor jeg "avslører" meg i det anonyme innlegget. For såvidt jeg kan se, er det bare dama med sexavtalen som bruker samme smiley som meg. Er jeg henne da, mener du? Nei, du kan jo selvsagt ikke komme med detaljer, for da avslører du jo at du ikke har noen detaljer å gå etter, annet enn smileyen. Huff da. :-)

Skrevet

Nei, for når man er singel, har man kun seg selv å tenke på. Dersom du har en ektefelle eller amboer som ligger hjemme i senga og venter, har du et ansvar for ham/henne også. Man tar ikke med seg dritt hjem til sine kjære, gjør man vel?

For min egen del anser jeg et åpent forhold som forkastelig. Det må da vel være OK? :-)

Skrevet

Det er selvsagt helt i orden, men den risikoen du snakker om må vel kunne sies å være kalkulert, siden begge parter er klar over at den finnes. Og nå snakker jeg ikke om tilfeller av utroskap, siden det er noe helt annet enn et åpent forhold.

Skrevet

Ok, siden du insisterer. Jeg tror du er den anonyme som har flere innlegg lenger oppe her og avslutter med: "Nei, dette er en av de ytterst få gangene jeg er anonym. Du har krangla med nicket mitt. Men det kan jeg ikke avsløre på denne tråden. ;)"

Og siden du ble så fryktelig hissig nå, så lurer jeg på om jeg ikke har rett.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...