Gå til innhold

Flere med "åpent forhold" ang "utroskap"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg er igså nysgjerrige på livet og hva det har å tilby, og det er jaggu mer enn tilfeldig sex. Og ønsker vi nye seksuelle erfaringer så prøver vi det sammen, og gir hverandre nye erfaringer ved å kombinere det vi vet at det andre liker med ting vi ikke har prøvd før.

Det handler ikke om at du formulerer deg klønete, men om at det du sier ikke er logisk. Og jeg mistenker deg for å ikke en gang tro på det du sier sjøl. Du legger ut et innlegg her for å etterlyse andre i samme situasjon, fordi du trenger å vite at du ikke er alene om å ha en mann som ønsker å ha sex med andre damer. Dette handler ikke om trygghet - det handler om din usikkerhet og behov for bekreftelse. Evt er langt barnsligere motiv: behov for å tøffe seg med seksuelle eskapader.

Du ser ikke vitsen med å fortelle det? Hva slags kommunikasjon har dere i forholdet egentlig? Når mannen min og jeg kommer jem fra jobb snakker vi om hvem vi har møtt, hva vi har gjort, hvilke diskusjoner vi har hatt, hva som skjedde på jobb - og det skulle da bare mangle om man ikke i det minste skulle slenge inn en bisetning om at man forresten hadde sex med en kollega på do i lunsjen. Å ikke fortelle det, er jo nærmest å lyge. Tror nok dere sliter litt med kommunikasjonen, men ønsker dere lykke til og håper for guds skyld eventuelle unger slipper å bli involvert i hvorfor mamma ikke kom hjem om natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 damer i måneden? Det har han ikke tid til gitt:-) hehe.. For å være helt ærlig, så tror jeg aldri han har benyttet seg av muligheten, men det vet jeg jo ikke sikkert.. Jeg har vel andre sagt noe om bare andre menn heller; mannen min kan jobbe så hardt han vil, men jente kan han feks aldri bli;-)
Skrevet

Herregud Bærkorg, hva er vitsen med å være inne på ei krangleside om man ikke skal diskutere? Og hvorfor skulle man ellers legge ut et innlegg på ei krangleside - for å bli ignorert eller få en klapp på skuldra? Neppe. Noen av dere skjønner virkelig ikke konseptet med et nettforum. Foreslår at du beveger deg stille og rolig ut av kranglesida, Bærkorg, hvis du ikke tåler krangling.

Skrevet

De lar være å fortelle hverandre det fordi det ville såre den andre. Så det at de ikke er utstyrt med sjalusigenet, tror jeg ikke hundre prosent på.

Skrevet

Nei, det med 50 damer var jo bare en hypotetisk tanke.

Skjønner det dersom du tester ut jentesex, er du bifil så er du bifil. Men om mannen din ikke er spennende nok for deg, skjønner jeg at enkelte her stiller spørsmålstegn ved selve forholdet..

Skrevet

Det var poenget mitt, ja. Lurer seg sjøl.

For øvrig virker det som det ut fra HIs siste innlegge som det er bare hun som har benyttet seg av muligheten til å praktisere "åpenhet". Stakkars mann. Har vel ikke noe annet valg enn å finne seg i dette.

Skrevet

En ting jeg lurer litt på i forhold til de som har åpne forhold...er dere ikke redd for kjønnssykdommer?

Skrevet

*knegg* Ingen fare.

Kanskje du skulle ta en kikk på det du selv skriver, og se innlegget mitt i lys av dette.

Skrevet

Hadde jeg skulle "tøffet meg" hadde jeg vel kanskje ikke signert med anonym her? ;-)

Jeg vet da om flere som har samme type avtale, men var bare nysjerrig på om det var noen her.. Hadde jeg villet føle meg "normal" hadde jeg da bare logget meg på andre forum; tror du ville blitt overrasket over hvor mange andre du ville funnet.

Vi snakker om akkurat det samme som dere når vi kommer hjem fra jobb. Men vi snakker også gjerne om seksuelle ting; hva vi har lyst til å prøve, hva vi liker osv. (ok, kanskje ikke ved middagsbordet, men kanskje med en flaske vin i badekaret en lørdagskveld:-) ) Så kommunikasjonen vår tror jeg nok ikke står noe tilbake fra andre, heller tvert i mot.

Skrevet

Kondom er selvsagt en selvfølge!!!!

Skrevet

Men dere kan aldri bli hundre prosent åpne med hverandre da. Jeg syns det er greit med litt mystikk slik at livet ikke blir kjedelig, men jeg vil helst lure på andre ting enn hvem sin fittesaft mannen min har på pikken når han kommer og legger seg om kvelden.

Skrevet

Nå har jeg tatt en titt på det jeg selv har skrevet, og jeg er veldig enig med meg selv: Hvis du ønsker en stille samtale uten noen form for provokasjon eller engasjement, så foreslår jeg at du beveger deg over på bleie- eller barnevogndebatten. Her inne er jo poenget at man skal provosere og bli provosert - hva er ellers vitsen med ei krangleside? Og hva med deg - hva er det med mine innlegg som får deg til å svare? Blir du provosert? Kanskje du skulle ta en kikk på det du selv skriver, og se innlegget mitt i lys av dette.

Skrevet

*knegg* Bærkorga skjønte ikke det du skrev. ;)

Skrevet

Ja for kondom er jo 100% sikkert...DAH! Flere som smitter ved munnsex også...nei..jeg fatter ikke hvorfor folk tørr.. Men deres sak..og helse...

Skrevet

Ja, stakkars.. Tror ikke han synes så synd på seg selv i allefall:-)))Som sagt vet jeg ikke om han har benytte seg av det, og han vet jo heller ikke om jeg om har "gjort" noe, så kanskje det finnes et lignende innlegg han har skrevet en plass??

Skrevet

Hun kommer forresten fra kranglesiden på Barn i magen, der har hun blitt ganske populær. Ikke så dårlig krangler, faktisk. Men hun trenger litt drilling før hun kan få status som DIBkrangler. ;) Husk det, Bærkorga. ;)

Skrevet

Her kommer det med teskje: Jeg krangler med dere som krangler med HI, hvorpå du antyder at jeg bør gå et annet sted siden jeg ikke tåler å krangle, noe som ikke henger på greip, siden det er nettopp det jeg gjør. Derav mitt forrige innlegg (du greier sikkert å lese det en gang til sjøl, så jeg gidder ikke å kopiere). Klarere enn dette kan jeg dessverre ikke si det.

Skrevet

Spesielt ettersom herpes smitter via munnsex.

Man kan ha vanlig herpes på leppene, og har man oralsex med noen og smitter dem, får de kjønnsherpes. Fy faeeen!! Det er ikke rart at hver tredje amerikaner over 13 år har herpes.

Og herpes har du hele livet. Ekkelt, vondt, jævlig.

Skrevet

Jeg skal gi deg "drilling", jeg.

Skrevet

Nei, du kommer jo med akkurat samme mening som dem. Så i utgangspunktet var du bare ute etter enighet. Haha, Måka. ;)

Skrevet

Gleder meg. Har krangla med deg før, jeg. :)

Skrevet

nettopp...klamydia smitter også via munnsex...så hvis man ikke kna ha munnsex pluss må bruke kondom...vel..da høres det ut som mye plunder for lite...best å holde seg til en da ja:-D

Skrevet

Uff, ja.... Med all dritten som flyter rundt høres det tungvint ut å ha sex med andre. Holder meg til mannen min, jeg. Trygt og deilig, det. :-)

Skrevet

Skulle det ligge et slags overraskende moment i det innlegget? Du er tross alt den jeg krangler mest med, både på BIM og DiB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...