Gå til innhold

lurer bare på hvor mye de andre aprilmammaene har lagt på seg til nå?


Håper_på_en_til=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er på -1,5 kg. EDr nå i uke 29. Regner med å legge på meg litt fra nå av, det har jeg i hvert fall gjort de andre gangene.

Men selv om jeg går ned når jeg er gravid, så går jeg opp etterpå når jeg trasker hjemme og ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 30 og til nå ca 6,5kg. Synes det er litt skummelt, men er jo egentlig fornøyd også da. Hadde ca 12kg for mye før jeg startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 29+5 og har lagt på meg 8,5 kg. Varierer derimot ca 3-4 kg fra morgen til kveld på vekta...merkelige greier. Vel fornøyd med at jeg ikke har gått opp mer ennå i allefall, så vi får se...er litt stor fra før, så jeg trenger ikke å legge på meg mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt på meg 500 g fra første veiing i uke 7 til veiing i uke 29. Har vel litt på gå på fra før av da jeg er 173 cm og veide 76 kg før svangerskapet. Opp nesten 3 kg fra utgangspunkt.

Med første lag jeg på meg 8 kg gjennom hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 600 gram frem til nå i uke 28, var fryktelig dårlig en lang stund og gikk ned i vekt, men nå er jeg på riktig vei:) Gikk opp 19 kg med førstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29+3, gått opp 4 kg fra utgangspunkt, totalt 6 kg fra den laveste vekten i 1.trimester. Nå fremover håper jeg med å legge på meg 1-1,5 kg/mnd med et vanlig kosthold uten store restriksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 6 kilo ekstra og er i uke 30.. Liker det ikke helt, men er berde enn forrige svangerskap da jeg gikk opp 22 kilo:-)

Tror angsten for å bruke 4 år på å gå ned igjen sitter fast i meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er snart fulgåtte 31 uker. Har lagt på meg 11 kg! Skal prøve å holde meg under 15 kg i hvertfall.. men, er vanskelig når man har mest lyst på sjokolade og slikkerier!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30+0 i dag. Har gått opp 13kg. Forrige svangerskap la jeg på meg 17kg. Håper det ikke blir mer enn det i alle fall... Men det kommer ofte litt ekstra på slutten...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 kg er i uke 29. helt greitt, men de fire siste kom veldig fort. var litt ubehagelig etter t de to første kom veldig sakte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 28+2 i dag og har gått opp 4 kg. Det er jeg kjempe fornøyd med. Alt har lagt seg på magen! I forrige svangerskap gikk jeg opp 25 kg og fødte i uke 38. Skal jeg nå det må jeg legge på meg to kilo i uka, og det bør jeg vel klare å unngå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 uker på vei og har gått opp ca 3 kg fra startvekta.. men gikk ned 4,5 i begynnelsen,så har jo egentlig gått opp mer enn de 3 kg..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27+5 og har lagt på meg ca 4 kg.. Ser kun forandringer på magen, kroppen ellers syns jeg er den samme.. Men regner ikke med det forblir slik, men uansett vil jeg føle at hvert gram og hver forandring vil være verdt det. Det resulterer tross alt i en baby :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i uke 29 nå og lagt på meg 4 kg hittil. merkelig,siden sist gang jeg var gravid,hadde jeg lagt på meg 14 kg i den uka jeg er nå.

men har masse å ta av=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig dere er som ikke har lagt på dere så mye. Jeg er i uke 30-6 og har gått opp 15 kilo. Var i utgangspunktet ganske tynn men klarer ikke helt å akseptere at vekt nåla stiger mer en normalt:( Kroppen er jo helt totalt forandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...