Gå til innhold

lurer bare på hvor mye de andre aprilmammaene har lagt på seg til nå?


Håper_på_en_til=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er begynt på uke 30 i dag og har hittill lagt på meg 5.5 kg... Kan ikke annet enn å være fornøyd med det. Skal nevnes at jeg nok hadde noen små kilo ekstra før jeg ble gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:-)

Er 27+6 og veide meg hos legen i dag på sv.kontroll. Det viste seg at jeg har gått opp 8,5 kg, og det er jeg veldig fornøyd med. I forrige svangerskap hadde jeg gått opp 14 kg i tilsvarende uke, så jeg er happy med en mer beskjeden oppgang nå ( var svær sist gang!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 kg midt i veke 29, har fått litt større hofter etter all småetinga, men det måtte til! no blir eg fortare mett så det blir vel omtrent som sist til slutt.(16 kg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 28, veier 2 kg mindre nå enn ved 1. kontroll. Det er nok pga. oppkast og kvalme. Dette svangerskapet er akkurat likt mitt 3. for tre år siden. Den gang veide jeg det samme ved termin som da jeg ble gravid. I mine 2 første sv.skap la jeg på meg 12 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

hær har det kommet på 11 kilo.:)begynner på uke 31 snart:)

syns det er helt ok.trusene er litt trange å dobbelt haka har begynt å vise seg he he, men man får overleve det:)gå litt mye med barnevogna når tulla mi kommer:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vel gått opp 13kg er litt ute i uke 30.

Men er fortsatt en fjærvekter på 60kg (170cm) :(

Så håper på noen ekstra kg til så jeg har litt å amme for.

Har veldig lyst å beholde noen kg etter ammingen, da jeg er lei av å være en "size zero" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 uker og 6 kilo pluss. merkelig det med vekta, vet den går opp å at det vokser en bebi inni der men er jo litt vanskelig å godta de kiloene å hehe. går helt greit, prøver ikke forhindre dem, men gleder meg til å få tilbake kroppen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 28 og har lagt på meg 13 kilo. Jeg trener og går tur så er ikke bekymra for vekta. det viktigste er at tulla mi er frisk når ho kommer. så kan jeg arbeide med kiloene etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 30 imorg og gått opp 11 kilo.(fra 60-71kg ,169 cm) er nok en del fett å ja. men spiser normalt og ikke mer enn før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også i uke 29, og jeg gikk ned 14 kg i starten av svangerskapet, men har nå klart å ta igjen 9 kg og er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 29 og har lagt på meg 12 kg. Rimelig fornøyd med det, men det kommer nok på 5-6 kg til. Heldigvis skal vi jo amme etterpå så da renner det vel av igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29+6 og samme vekt som da jeg ble gravid. Har noe fra før, så jordmoderen var streng og sa ingen økning på meg og har holdt det frem til nå og er veldig glad for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...