Gå til innhold

lurer bare på hvor mye de andre aprilmammaene har lagt på seg til nå?


Håper_på_en_til=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det på akkurat samme måte! Kan jo ikke begynne å slanke meg heller... Vet jeg spiser alt for mye sjokolade og is, men klarer ikke la være. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lakt på meg 17 trur eg at eg kom fram til...men veit ikkje heilt kor dei har lakt seg.....ikkje så mange som ser det.....og samboeren min "sier" han ikkje ser det heller....men stoler ikkje heilt på han....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke mye dere hadde lagt på dere!!!! er 30 uker og har lagt på meg 20 kg!!! veide 57kg i begynnelsen og trener nesten hver dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29+2 i dag og har lagt på meg 10 kg.. satser på at når bekkenet er i orden igjen og babyen ute så kan jeg gå det av meg :)

er ikke så lett å holde vekta når en har matlyst til tusen men ikke kan gå eller trene noe særli :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått opp 6 kg når jeg var 31 uker, skal veies på ny på mandag. Er ikke så opptatt av vekten, men mer om magen ligger på normalen i forhold til hvor mye den forventes å vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt på meg fire kilo, men har en del fra før av da. Er nok derfor jeg ikke går opp så mye. Også er jeg utrolig kostbevist akkurat nå - synes jeg er stor nok fra før av. Ifølge noen vektkurver jeg har vært inne på, så bør jeg ikke gå opp mer enn fem kilo til - og det er målet mitt også å ikke gå opp mer. Idag er jeg vel 29+5, tror jeg da - kommer hele tiden ut av telling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uker i dag, lagt på meg nesten 7 kg. Har litt fra før, så jeg satser på at det ikke kommer så veldig mange kilo på slutten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 62 kg da jeg ble gravid.173 høy.Er nå i uke 32 og er blitt 68 kg

Lagt på meg 6 kg..Kommer vel dalende nå ja fremover...Men det skal av av av, he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg veide meg igjen i går hos svigers, med klær, og da har jeg gått opp 6 kg (lol, jeg veide meg frivillig:P ). så det varierer litt på 6-7 kg. er i uke 32 nå. skal kjøpe meg egen vekt etterpå, så kan jeg følge med. tror vekta hos jordmor sier for mye! hehe.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere så sykt opptatt av hvor mye man har lagt på seg her inne?

 

Det er altfor mye fokusering på vekt her at jeg blir sprø og kjenner jeg blir kvalm av de som "skryter" av at de ikke har lagt på seg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...