Gå til innhold

lurer bare på hvor mye de andre aprilmammaene har lagt på seg til nå?


Håper_på_en_til=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 34 nå. Lagt på meg 13 kg til nå! Veier 115 kg..huff:( 171 cm høy. Var jo stor før jeg ble gravid åsså men.. Har ett mål om å være 95 kg i september i hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Uke 35 og har lagt på meg 23 kg. Kan ikke helt skjønne at det er mulig på så kort tid, men det vises for å si det sånn...Har prøvd å trene, men nå er det bare umulig å få rørt kroppen særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går i uke 34 og opp 11-12kg huff!!ja,ja får slite med det seinere!!!!!

Spiser sundt og går en liten tur hver dag......

men blir litt søtt innemellom på hverdagene også :-)

Ikke lett å trene med bekkenløsning og risiko svangerskap.

Tar det heller med ro for trene kan jeg gjøre senere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 35 nå.lagt påmeg 20 kg.riene er begyndt å jeg ser frem til å få ut dokka mi å bli kjendt m hun SMIIIIIIIIILL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 35 og har gått opp 17 kilo, blir deilig å komme inn i egne klær igjen utover sommeren en gang. rett på diett og trening så skal vi nok få det til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uke 39 i dag og lagt på meg 3 kg! veldig stolt siden jeg la på meg betraktelig mer sist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 15 kilo, er i uke 38:) men nå vil ikke jeg gå på vekta lenger, begynner farlig og nærme seg 3 tall på resultatet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå lagt på med 3 kg på de siste 4 ukene! Trodde ikke jeg ble å gå opp så mye på slutten... Da er detkommet totalt 14 kg og jeg er i uke 39. Håper jeg ikke går så lenge over tia! Bebisen er allerede 4 kg i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..jeg har lagt på meg 4.5kg (vann) bare de to siste ukene.. (Er i uke 38 nå) Totalt 17kg,men det er visst en "liten" baby og jeg føler meg ik så altfor tjukk..rart med den vekten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...