camillas Skrevet 31. januar 2008 #101 Skrevet 31. januar 2008 For et utrolig dumt spørsmål egentlig!!! Klarer meg med lønna mi jeg og har aldri fått sosialstønad eller livsopphold til meg, mannen, hunden eller hesten. Poenget er at dere rakker ned på HI på alt dere klarer å komme på, og jeg ville bare fortelle at man trenger ikke å ha god råd for å ha hund. Men bør jo prøve å få spart opp litt i tilfelle noe skulle skje.
camillas Skrevet 31. januar 2008 #102 Skrevet 31. januar 2008 Kan i grunn være enig med deg i det, burde ikke lagt inn sin frustrasjon her til disse krangledamene. Men er virkelig ikke nødvendig å være direkte SLEM heller da!!!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #103 Skrevet 31. januar 2008 camillas: Jeg tror mange kommer med unødvendige kommentarer på grunn av at dette er kranglesiden og de vil kvervulere på alt. Derfor egner det seg ikke å ta opp sine vanskelige situasjoner her inne. Det er ikke nødvendig slik at folk her inne vil være slem,men de er her for å "krangle" og kvervulere. Det finnes maaaaange sider på barnimagen som kan brukes som støtte..det er kun en side til å blåse av seg litt av hormonene.
bixit Skrevet 31. januar 2008 #104 Skrevet 31. januar 2008 Men da hadde det vært nyyyyyyyydelig om kverulantene kunne holde seg vekk fra de andre sidene der folk søker støtte. Men, det klarer de ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #105 Skrevet 31. januar 2008 KJÆRE HI!! Jeg er vell i samme situasjon som deg, ung og gravid Jeg har ikke kjæreste, utdanning, bil, hus/leil, inntekt, jobb osv osv.. (Som mange av disse "perfekte damene" her inne har, kremt!) Vet du? Vi e STERKE mennesker som bærer fram barnet! Jeg har ikke orket å lese alle svarene som har kommet til innlegget dit, men jeg ønsker deg masse lykke til!!!! :) Dessuten, det er jo så mange kvinner her inne som klager på oss alenemødrene som får sååå god råd og masse peng støtte osv!! Haha, NEI bleier er dyrt! Dere ser selv... Er ikke akkurat luksus! Kjære Hi, dette går så bra så =) ØNSKER DEG MASSE LYKKE TIL!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #106 Skrevet 31. januar 2008 er da faen ikke det , dette handler om. Hun får jo støtte. Men det hun får er ikke bra nok.. og dette er helt greit? Til og med de som jobber og har inntekt kan ikke alltid velge fritt. faen hu burde være glad for det hun får.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #107 Skrevet 31. januar 2008 En ting er ikke nevnt i denne debatten. Barnefar..... ???? Du er vel ikke blitt gravid alene, vet du hvem han er, kan han evt hjelpe?? Men jeg må si meg enig i mange her som sier at du har stillt deg i en dum situasjon. Men og det er et men, vi lever i Norge som har et velferdssystem som skal ta vare på alle. Jeg unner deg både leilighet og større soverom, men du må kanskje starte i det små og "jobbe2 deg oppover slik vi andre har gjort. Noen roper høyt om at du ikke har betalt skatt etc, men hvem har vel det i en alder av 18. Det hadde ikke jeg hvertfall, men jeg skal love deg at jeg har gjort det i etterkant. Noe du sikkert også gjør. Håper det ordner seg for deg til slutt , men tror nok ikke du skal foventeat det skal bli lett. 18 år og alenemor er tøft. gå inn med den innstillingen så kommer du og den lille helskinnet fra det. Tulla 72
camillas Skrevet 31. januar 2008 #108 Skrevet 31. januar 2008 Har aldri vært her inne før og ble bare paff over hvor slemme og kverulerende noen kan være. Men skjønner jo nå at om HI hadde lagt inn frustrasjonen på ett annet tema hadde hun kanskje fått litt mer støtte )
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #109 Skrevet 2. februar 2008 Synd jeg har både jobb og mann egentlig. For om det er så enkelt å bare få og få så skulle jeg satt i gang mye tidligerer. Får ikke en dritt vi. vi jobber for lønna!!!! Og må kjøpe det huset vi har råd til. Kan ikke klage om det er langt unna mamma! Eller for lite. Trenger ikke høye utdannelsen for å jobbe som servitør eller på ett gamlehjem. men er vel ikke bra nok. Er bedre å bare få! De gjorde ikke dere gravide. Det klarte dere fint selv. Ta konsekvensene. Og jeg mener IKKE abort. Men JOBB:
sannamin* Skrevet 4. februar 2008 #110 Skrevet 4. februar 2008 Synd at mange er så dømmende mot deg.. Flott at du beholder ungen! Håper du finner deg en annen boplass veldig snart... Jeg vil bare ønske deg lykke lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå