Loppeline83 Skrevet 20. januar 2008 #76 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er gravdi! ikm 16 Tok test i dag tidlig, lyste et tydelig "gravid" mot meg etter kort tid på CB-test. Foreløpig termin er 25.09.08
¤Tebsil ¤ Skrevet 20. januar 2008 #77 Skrevet 20. januar 2008 Heisann! Har også testet positivt! En i går kveld og en i dag tidlig, med billigtest (stav). Det er jo veldig tidlig, så klarer ikke å slippe lykken løs helt enda....Synes det er rart at jeg ikke har ømme pupper, hadde det tidlig med forrige mann.
Loppeline83 Skrevet 20. januar 2008 #79 Skrevet 20. januar 2008 testet positivt i dag! ikm 16 foreløpig termin er 25.09.08 mine symptomer: * trøtt og sliten (i noen uker nå) * ømme, spente pupper (virker litt større) ca.1 uke nå * vondt nederst i magen (kommer innimellom) helst kveld og morgen * rar smak i munnen (mer spytt) * vondt i korsryggen (kom rundt forventet ikm) * uteblitt menstruasjon (menssmerter uten at mensen kom) * gråter lett, litt lettere irritert
Loppeline83 Skrevet 20. januar 2008 #80 Skrevet 20. januar 2008 Glemte å få med at jeg har hatt litt stikkninger, mest forrige uke. Både i mage og bryst-regionen. Har nå en rar følelse i brystregionen (puppene som vokser?!) Genrellt sliten, føler meg ikke helt i form liksom!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #81 Skrevet 21. januar 2008 GRATULERER dere som har testet positivt!!!! Er ny her.....IKM 31.01....merker trykk nedert i magen og vondt i korsryggen.Temp på 37,3 Dette kjennes ikke vanlig...
idaslille Skrevet 21. januar 2008 #82 Skrevet 21. januar 2008 Skulle fått mensen på lørdag. Den er som oftest veldig presis. Skulle så veldig ønske at det var klaff nå, selv om det bare er vår 2 pp. Har ømme bryst, litt stikksmerter på sidene i magen, er trett og har litt ekstra matlyst. Alt dette er sikkert bare tegn jeg innbiller meg da. Tror jeg må ta en test i morgen tidlig... Har bare Quick response, fikk ikke tak i CB dessverre. Stoler ikke like mye på QR. Men håp så lenge tr holder seg unna da.
chootta Skrevet 25. januar 2008 #83 Skrevet 25. januar 2008 hei hei, jeg tok en test får to uker siden som hviste positivt, det var en clearblue test.. men føler plutselig jeg ikkeer gravidlenger.. skaltillegei morra... gleder meg like mye som jeg gruer meg,, uff tenk om den testen skulle ha vist negativt? Den var jo klart svar damen.. hmm blir spennende i morra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå