Gå til innhold

symptomer for oss med ikm denne uken???(uke3)

Anbefalte innlegg

Skrevet

mine symptomer er:

-stikking i brystene innimellom(gjør VELDIG vondt, men kommer ikke så ofte)

-øm i brystene, særlig sent på kvelden.

-mensmurringer til tider

-halsbrann(men er noe jeg generelt sliter med også)

-neseblod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte en ting: -er vanvittig trøtt og sliten, sååå håpe håpe;-)

Skrevet

jeg er veldig trøtt og sliten... merker ikke noe anna enn det:(

Skrevet

Mensmurringer..Ellers ingenting. IKM på fredag.

Skrevet

Tenkte komme med mine symptom, siste uken før testen viste positivt :

* "tyngdefølelse" i puppene

* periodevis stikking i sidene imagen..

* Mer utflod enn normalt, hvit

* tretthet

* hummørsvingninger

* økt matlyst

Lykke til jenter!!!!

Skrevet

Dette var greit å lese, siden du allerede er gravid miobel. Langt på vei da?

Har mange av desse symptom. Alt egentlig utenom økt matlyst. Den er vel den samme. Men har vondt i puppene i tillegg til "tyngdefølelsen". MYE utflod sist uke... Litt mindre no. Og har også siste dager følt tendens til litt halsbrann... Spesilt dersom jeg drikker brus... Og litt rar smak i munnen om morgenen. Nesten litt metallsmak... Noen som har hørt om dette kan være noe?

Skrevet

ja metallsmak i munnen er et veldig vanlig gravid tegn:-)

Skrevet

er kvalm..i går kveld mye, og i natt.. litt i mårres . Kan en bli kvalm så tidlig?? om jeg skulle vært gravid?? ellers mye utflod., mens murringer..men dette hadde jeg sist pp og da kom tr.., men var ikke kvalm da...hmmm?? har så lyst og teste i morgen..ikm 17..

Skrevet

stikking i brystet, nesten som sting i hjertet, bare i puppen.

halsbrann

blødning fra tannkjøttet

mensmurring

lett for å bli overfølsom

oppblåst og luft i magen

litt øm i puppene, men ikke så mye... Brystvortene så større ut i morges enn de har gjort før...

Testet i går, men på kvelden. Ingen reaksjon....

Skrevet

Sist jeg ble gravid, fikk jeg brekninger dagen før IKM, så det er mulig du er gravid med tidlig kvalme. Håper det! Ta en test i mrg, davel;)

Skrevet

dere, jeg lurer litt..: dette står på babyverden på siden min:

"I dag er det 14. januar, og du er på dag 26 av syklusen. Det er 11 dager siden eggløsningen, 3. januar, og 2 dager til en graviditetstest kan være positiv. "

da blir vel den 28 dagen min på onsdag, har jeg ikm onsdag eller torsdag?? når jeg har 28 dagers syklus..??

Skrevet

1. mensdag er første dag i syklus og siste dag er siste da du ikke har mensen, så 28 dager, da skal du ha IKM på torsdag (den dagen du egentlig skulle ha mensen blir 29. dag eller egentlig 1. i neste syklus hvis du skjønner). Vi har ikm samme dag;)

Skrevet

grrr, håpte på onsdag, da kunne jeg teste i morgen, er redd det er for tidlig.. hvordan har du det?? jeg har en liten følelse , er kvalm av og til, og det stikker veldig i brystene og nedentil:-) men det kan jo være tr som melder seg. har myeeee utflod..hva med deg?

Skrevet

Den stikkingen i puppene har jeg også hatt.

mensmurringer

luft i magen

treg mage

trøtt

litt i øm i puppene, ikke brystvortene.

tunge, spente pupper

øverfølsom

skal teste i morgen

ikm16

Skrevet

Jeg har fått litt kraftigere mensmurringer utover dagen i dag, og en litt ubestemmelig følelse nederst i magen..Jeg har bestemt meg for å ta en CB i morgen tidlig 3 dager før IKM;-) Må bare, ellers blir jeg gal.hehehe. Noen som henger seg på? fest del lille spire, blir du med?

Skrevet

og kattungen, torsdag du har IKM, ikke sant? Det hadde vært så kjekt å teste sammen:-)

Skrevet

ja er med:-) tar den i morgen tidlig, har ikm torsdag så det er to dager før..

Skrevet

Grrrr, skikkelig fælt at man ikke vet. Jeg er av og på om jeg tror/ikke tror at jeg er gravid. I dag er jeg ikke gravid, men det var jeg i går.....Mannen min blir helt gal. Jeg sier at jeg er gravid fordi det og det er som sist, også sier jeg at jeg ikke kan være det fordi jeg mangler de og de symptomene. Herregud, blir gal. Men nå har jeg litt ømme pupper, og det har jeg ikke hatt siden jeg ble gravid med lillegull på 11/2. Hmmmmm, men så mangler jeg en haug med sympt, bla. hjertebank som jeg har hatt begge gangene. Åååååååå! Men jeg er definitivt ikke gravid i dag, så da venter jeg med å teste til jeg evt tror jeg er gravid igjen. Er det mulig å bli mer gal?

Skrevet

melder meg på her jeg :)

har ikm 17 eller 19 er litt usikker...

er redd jeg bare leiter etter tegn, men puppene lever litt sitt eget liv om dagen, det samme gjør magen. klør liksom litt ...

de siste dagene har jeg hatt mye vondt i hodet i tillegg, noen andre?

har så utrolig lyst til og teste i morgen, men er redd det blir negativt...

Skrevet

Når jeg leser innlegget mitt, ser jeg at jeg er skikkelig stressa. Herregud, stakkars meg som holder på sånn!!! He-he-he!

Skrevet

hehe er me på tanken ja,:-) har det helt likt, i mårres var jeg kjempe gravid og kvalm og greier, men nå, ---nei ikke så mye:-) må bare ta den testen og få det ut av verden,,

Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare meg som er så gal, hi-hi. Ja, kanskje det er som du sier, at man bare burde ta den testen å bli ferdig med det. Ville jo egentlig ikke teste, men vente på TR som sist......

Skrevet

Drømmende og fest del lille spire: Jippi, da blir det testing på oss i morgen:-)

Kattungen: Kanskje du føler deg gravid i morgen tidlig, da kan du også hive deg på:-) Jeg tenker litt som så at om jeg ikke får positivt i morgen så er ikke håpet ute enda!! Du har nok helt sikker ikke mindre symptomer enn meg!! Jeg har bare mensmurringer og litt øm nederst i magen..ikke det spor øm i puppene..har ikke noe stort håp, men hadde jo blitt fryktelig glad da!! men skjønner deg godt altså, men jeg klarer bare ikke å vente lengre nå, og mannen min holder også på å bli gal av maset mitt.hehe. Jammen godt jeg har dere:-)

Skrevet

Håper dere tester positivt i mrg hele gjengen!! Får se hva jeg gjør i mrg, for alt det jeg vet, så føler jeg med gravid igjen i kveld. Jeg er jo veeeeeldig ambivalent. He- he, må bare le litt av meg selv, og litt av dere også. Vi er jo helt på tuppa, knis:D

Skrevet

ja men litt gøy og da:-) for noen små gleder vi har her inne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...