Prinsen & spiren Skrevet 17. januar 2008 #51 Skrevet 17. januar 2008 Flere som er forvirret her ja. da hiver jeg meg på!! Håper noen kan gi meg noen råd også Jeg har IKM enten lørdag, søndag eller mandag. Vært litt ustabil etter p.pille slutt.. Jeg klarte ikke å vente, så tok test idag. Negativ. Bare slik vanlig stav. Har en CB digital som jeg sparer til helgen=) Men jeg "føler" det på meg at det er noe som driver å skjer. - Første begynte det med stikking i sidene... noen stikk på sidene - som varer i sekunder. Opptil flere ganger omdagen. - Så er jeg så utrolig !!!! trøtt.. Kan sove hele tiden.. Holder på å sovne nå også!! - Kvalme.. men bare om kvelden.. Kna dette komme av p-pille slutt forresten? - Magen er så hard å kjenne på.. til tider.. - mer utflod.. men fremdeles bare blankt.. - Blir fort sulten igjen etter at jeg har spist. Men, er jo 14 dager siden EL,... og siden testen var negativ idag, kan ejg fremdeles være gravid? Noen råd, noen..?=)) ellers, gratulerer alle med postiv test - og dere andre; lykke til=)
Prinsen & spiren Skrevet 17. januar 2008 #52 Skrevet 17. januar 2008 glemte en viktig ting... Ca en uke før mensen får jeg en merkelig følelse i magen.. Den ahr IKKE vært her.... noe den alltid pleier å være!!
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #54 Skrevet 17. januar 2008 ikm i dag, og ikke tr enda, kjenner murringer så er nok tr som er på vei, men kan jo håpe at dette er noe bedre .-)
kattungen Skrevet 17. januar 2008 #55 Skrevet 17. januar 2008 Hei:) jeg har jo også ikm i dag og ingen TR+murring. Spennende når vi skal teste i mrg, da;) Hi-hi, gruer-gleder meg.
kattungen Skrevet 17. januar 2008 #56 Skrevet 17. januar 2008 Ja, og ekstra spennende er det jo siden jeg har fått svaaaaak strek X2 på billigstrimmel. Herregud, går helt av hektene snart, he he he:D
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #57 Skrevet 17. januar 2008 kattungen:-) tror du er gravid jeg, en strek er vel en strek etter det jeg har erfart:-) har selv tatt en del tester og alle svake..har jo vært gravid 4 ganger:-) håper på 5 nå:-)
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #58 Skrevet 17. januar 2008 hehe ser ut som jeg har mange barn her, mistet alle 4 gangene.
kattungen Skrevet 17. januar 2008 #59 Skrevet 17. januar 2008 Håper du er gravid og at spiren gjør akkurat som det søte nicket ditt sier!!! Har jo mistet selv (MA uke 12), og tenker at 4 ganger må være utrolig tøft. Synes du er skikkelig tøff som står på og til og med trøster andre! Superwoman, sier jeg bare... Ja, strek er strek, men tror jeg må ta en CB. Strekene var jo så inmarri svake og brukte 3-4 min før de viste seg. Testet ikke i dag, men i går og dagen før. Og murring, det har jeg og. Var heeeelt sikker på at TR skulle dukke opp i går. Tenk så gøy hvis du, aug-mamma og jeg ble gravide på likt! Men skal ikke ta av og få nedtur (lært av aug-mamma), knis.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #60 Skrevet 17. januar 2008 ja det er sant, kjenner det stikker foran nede nå, ikke i siden, pleier å være tr det--nei nå regner jeg med at jeg ikke kan teste i morgen..har gått og tørker meg i et skjør i dag:-) hihi.. ja det er tøft og miste, men en blir sterkere for hver gang, siste gangene var helt greit, det var i uke 7, og gangen før i uke 16..da måtte jeg presse fosteret ut..( en mini gutt på 14 cm) som vi fikk se etterpå:-) det gjorde veldig godt, og gjort oss sterkere på en måte:-) men denne siden hjelper også faktisk, har komt i kontakt med fler i samme situasjon og det hjelper:-)
kattungen Skrevet 17. januar 2008 #61 Skrevet 17. januar 2008 Uke 16 var sent. Det høres ikke ut som en erfaring noen vil misunne deg, akkurat:( Men bra du ser på det på den måten. Kanskje man blir sterker og takler ting bedre etter de erfaringene. Og veldig enig at det hjelper å være her, dele erfaringer osv. Det hjalp meg også. Kan jo hende du er klar for testing i mrg likevel? Det ser da ut til at du lett blir gravid? Jeg er også dritstressa hver gang jeg går på do. Æsj, nå leste jeg om ei som hadde 3 svake streker på billigstrimmel og fikk TR i dag. Da mistet jeg litt håpet. Det blir spennende i mrg, da. Tvi tvi for oss, ja og alle andre her inne som vil bli gravide:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #62 Skrevet 18. januar 2008 Hei hei alle:-) Hvordan går det? Og med dere som skulle teste?
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #63 Skrevet 18. januar 2008 testet pos i dag:-) ikm i går..håper fler følger meg til 1 trim:-) lykke til alle sammen:-)
kattungen Skrevet 18. januar 2008 #64 Skrevet 18. januar 2008 Positiv test her også Testet pos 1. gang på tirsdag, ikm i går eller i dag. Sympt: ømme bryster, kvalme, tretthet, murring og stikking, stråling nedover i lårene, forsterket luktesans eller forvridd, økt el-aktig utflod, humørsvingninger og ingen TR. Lykke til i neste pp alle ikke-gravide, og alle gravide: Gratulerer!
Relu Skrevet 18. januar 2008 #65 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer til begge to, håper virkelig barna holder seg på plass for dere begge. Regner med at jeg også joiner dere i 1 trimester snart.. jeg har bestilt billige tester, så må vente på dem før jeg får sjekket det ut.. men, tegnene er her, og ingen tante rød til tross for IKM idag. Føler meg svært gravid nå.. men, kan jo være jeg har ombestemt meg og tror jeg ikke er gravid igjen i morgen tidlig...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 18. januar 2008 #66 Skrevet 18. januar 2008 Testet positivt i dag 4 dager før IKM..Har hatt lite symptomer denne pp egentlig. Mye utflod mellom el og ikm, det er litt uvanlig for meg..skikkelige menssmerter ca 7-8 dager DPO (festesmerter?), ganske trett. Håper spiren klorer seg fast. Lykke til alle sammen, måtte gjengen som nå gjør seg klar for 1 tri. vokse jevnt og trutt:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #67 Skrevet 19. januar 2008 åååååååååååååå GRATULERER ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ UTROLIG KJEKT!!!!!!! Til fest del lille spire: Visste det;-) GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper vi alle følger fort(i morgen) etter dere!!!!!!!!!!! Klem fra M-79 so ikke får sove;-)
Icerus Skrevet 19. januar 2008 #68 Skrevet 19. januar 2008 Gratulerer alle sammen !!!!!!!!!! Venter på å forhåpentligvis følge, men ingen pos og ingen tr.. Så må fremdeles bare vente. Lykke til alle sammen måtte spirene klamre seg godt fast!!! Klem
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #69 Skrevet 19. januar 2008 Henger meg paa her og sier : Gratulerer til alle gravide :-D
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #70 Skrevet 19. januar 2008 M-79 håperpå 08gull takk:-) har du testet?? håper du/ dere blir med til 1 trim:-) sender litt babystøv til dere alle sammen:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #71 Skrevet 19. januar 2008 Hei hei fest del lille spire:-) Har testet negativt, men er blitt litt mer håpefull likevel.... TR HAR IKKE KOMMET, og den er ALLTID presis hos meg. Og føler meg annerledes enn ellers. Har mensmurringer, men ikke som vanlig.. Håper håper håper på positiv test i morgen!!!!!!!! Nattaklem fra meg:-)
Relu Skrevet 20. januar 2008 #72 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har tatt to graviditetstester, og begge hadde en veeldig svak rød strek i tillegg til kontrollstreken.. men det tok en stund før den kom opp... kan det være feil? Var tester av typen quick respons.. noen som har erfaring med dem? er 2-3 dager over IKM idag... Er det slik at dersom man tilfeldigvis har ventet et halvt minutt for lenge eller noe sånt, så kan det plutselig dukke opp en ekstra strek? Jeg tok ikke tiden så veldig nøye, men ventet til den var blitt ganske hvit og da syntes jo streken...
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #73 Skrevet 20. januar 2008 M-79 håperpå 08gull har du testet?? håper den er pos.:-) krysser fingrene for deg...:-) sist gang fikk jeg neg dagen etter ikm og pos 4 dager etter ikm...tvi tvi:-)
ine85 - Stolt mamma! Skrevet 20. januar 2008 #74 Skrevet 20. januar 2008 3 dager over ikm nå.. og jeg er visst gravid!!! tok to cb-tester, begge stod det et kryss i.. hjelp...
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #75 Skrevet 20. januar 2008 gratulerer:-) kom inn på 1 trim og september klubben:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå