Gjest Skrevet 14. januar 2008 #26 Skrevet 14. januar 2008 aug.mamma...cb testen din, er det en slik som sier gravid eller ikke gravid..eller er det en slik med strek.??jeg har med strek..er den dårligere enn den andre??
baby igjen Skrevet 14. januar 2008 #27 Skrevet 14. januar 2008 Hei Jeg har har ikm på fredag den 18. er så utålmodig at jeg testet i går hehe, men den var jo selvfølgelig negativ... jeg skulle så gjerne ha kjent noen tegn, men nei.... er øm i puppene, men det har jeg vært siden jeg tok ut spiralen før forventet mens, så her er det ikke mye som tegner til graviditet enda nei.. dessuten så ser det ikke så bra ut for min del. leste at men mellom 35 og 40 år kun har 6% sjanse for graviditet i løpet av en syklus... gud så deppa jeg ble... 6%... huff nesten så jeg mistet håpet da... har prøvd siden okt 07, og har to jenter fra før, men ny mann nå og vi ønsker oss en liten en sammen. han har også to jenter fra før, så vi er heldige som har så mange barn tross alt. lykke til alle sammen
Icerus Skrevet 14. januar 2008 #28 Skrevet 14. januar 2008 Ikke lenger stikking i puppene nå. men sambo kommenterte at de var blitt større. Og nå er jeg øm i brystvortene. Samt at de er blitt tyngre. Litt usikker på om de faktisk har vokst....
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. januar 2008 #29 Skrevet 14. januar 2008 fest del lille spire: Jeg har sånne med streker, de reklamerer med at de kan vise resultatet 3 dager før IKM. Den digitale viser 4 dager IKM. Hvilken er det du har? Elain: Jeg har også IKM 18. skal teste imorgen tidlig:-) Lykke til, du får vente et par dager før du tar en ny:-) Håpet er der enda!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. januar 2008 #30 Skrevet 14. januar 2008 kattungen: Ja nå fyrer vi oss skikkelig opp altså.-) Vi kan jo bli småsprø av mindre:-)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #31 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har IKM i morgen tidlig.... det eneste symptomet jeg har er at jeg er så fryktelig trøtt. Hadde ingen klare symptomer på førstemann heller.. men tror nok tante rød kommer en tur
baby igjen Skrevet 14. januar 2008 #32 Skrevet 14. januar 2008 skal krysse fingra for deg :-) jeg skal teste igjen lørdagsmorgen, grøss og gru... jeg burde ikke teste for det gir meg egentlig en ekstra nedtur... først neg test så tante rød... hehe... men vi klarer ikke å la være gjør vi vel ;-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. januar 2008 #33 Skrevet 14. januar 2008 Elain: Ja, da er det nesten bedre at TR bare kommer, slik at det ikke blir dobbel nedtur, men det er ikke lett å la være å teste, nei:-)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #34 Skrevet 14. januar 2008 jeg har samme test, streker..sist gang fikk jeg ikke pos test før 4 dager ikm..så har ikke store troa! men putt putt, en to pakning er ikke så dyr, så spare eg den andre eg har til etter ikm om eg ikke skulle få tr og den første testen er pos. men nå må jeg logge meg litt av før mannen min blir gal av meg som sitter her med pcen i fanget..:-) lykke til i morgen tidlig da:-) tvi tvi alle sammen,
☆twinkle twinkle Skrevet 14. januar 2008 #35 Skrevet 14. januar 2008 Jeg hadde mens sist den 21 des..når kan jeg få positivt svar på ny test? håpe håpe
**Håper** Skrevet 14. januar 2008 #36 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har IKM i morgen eller Onsdag. Bare negative tester, så nå er jeg veldig sikker på at jeg ikke er Gravid. Blitt oppblåst i magen nå og masse luft, så denne dumme mensen er garantert på vei:=(. Masse lykke til jenter. Jeg krysser fingrene for dere:=)
blirjegsnartmamma Skrevet 14. januar 2008 #37 Skrevet 14. januar 2008 Har ikke så mye symptomer, bare våkner skikkelig kvalm.. Fikk en sånn "der satt den" følelse her en kveld, men det er nok bare innbilning. Satser på at man ikke trenger så mange symptomer jeg
¤Tebsil ¤ Skrevet 14. januar 2008 #38 Skrevet 14. januar 2008 Testet nettopp positivt på EL test (CB digital), men negativ på gr.test (var ikke morgenurin da). På fredag er det 14 dager siden jeg fjernet hormonspiralen, så det er selvfølgelig mulig at jeg har EL nå. Har ikke hatt mensen siden den ble fjernet. Har vært veldig kvalm siste uken, hatt mensmurringer og ikke minst veldig vond/ øm korsrygg de siste tre dagene. Dette er symptomer jeg også hadde ved forrige svangerskap, men hadde da også veldig ømme pupper (har ikke det nå) Kommer til å teste tidligst onsdag morgen (men bør vente til fredag). Er veldig spent, enten er jeg gravid eller er det EL.... Forresten, har også metallsmak i munnen
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #39 Skrevet 15. januar 2008 Hei hei:-) Hvordan gikk det med gjengen som skulle teste i dag?
*anki * Skrevet 15. januar 2008 #40 Skrevet 15. januar 2008 hallo hallo... Blir jo småsprø av desse lange dagene før testing... Lurer på å teste en i morgen, selv om jeg har sagt til meg selv at jeg skal vente til den 19... Men ser at noen har testet positivt noen dager før så det spørs om jeg ikke skal prøve en... Andre med IKM den 19. som skal eller har testet?
miobell Skrevet 15. januar 2008 #41 Skrevet 15. januar 2008 hei jenter! jeg hadde ikm søndag 13.01 og testet positivt med CB digital i går, mandag 14.01. visste på en måte at det var noe på gang... tenkte komme med mine symptomer -: * var trøtt en hel uke i forveien * "tunge pupper" følte i allefall en tyngde i de.. hehe * periodevis stikking nederst i magen * oppblåst * etterhvert økt matlyst nå er jeg 4+2 og kjenner spes på øktmatlyst og trettheten. litt verk i magen og tunge pupper også, ja og jeg fyker oftere på do enn vanlig ;-) lykke til jenter!!! Håper å se dere inne i 1.trim snart :-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #42 Skrevet 15. januar 2008 Gratulerer så mye til deg miobell!!!!!!!!! Ønsker deg masse masse lykke til videre fremover!!!!!!!!!! Stor klem og håper vi snart sees på 1.trim:-)
Icerus Skrevet 15. januar 2008 #43 Skrevet 15. januar 2008 Testet negativt i morges. Men har fremdeles mange dager igjen før IKM. Så ta neste test fredag el lørdag. Mest sannsynlig lørdag... Masse symptomer i natt. Så "gale" at jeg nesten ikke har sovet...
Gjest Skrevet 15. januar 2008 #44 Skrevet 15. januar 2008 testet neg i mårres ja..ikm torsdag..så håper vel egentlig at jeg enda kan få pos. test. sist fikk jeg ikke pos test før 4 dager etter ikm.., vil vil og vil haa pos test ..dere andre??
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #45 Skrevet 16. januar 2008 Ja i natt har jeg så og si ikke sovet.. Vært kvalm, hatt halsbrann, og noen korte stikk i nedre del av magen av og til.. GLEDER meg til testene kommer i posten... Kanskje i dag? Da tester jeg i kveld!!!!!!!!!! He he he klarer ikke vente til morgenurin;-) åååååååååååååååååååååå må vi teste POSITIVT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Icerus Skrevet 16. januar 2008 #46 Skrevet 16. januar 2008 Ser at vi har mer og mer til felles til og med rundt samme tidspunkt også....
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #47 Skrevet 17. januar 2008 Utrolig spennende det! Godt å høre akkurat i dag, siden i dag har jeg "negativ-dagen":-( Ingen symptomer, og testet blendahvitt med billigstav....
*~2barnsmamma~* Skrevet 17. januar 2008 #48 Skrevet 17. januar 2008 Ikke et eneste symptom på noen verdens ting her i gården... Ikke en gang på TR! Men jeg regner med at TR kommer om noen dager uansett!=(
Relu Skrevet 17. januar 2008 #49 Skrevet 17. januar 2008 jeg har IKM i morgen... er så utrolig redd jeg skal få mensen.. Jeg vil jo så gjerne være gravid, og så har jeg til og med innbildt meg så mange fine tegn på graviditet. Jeg har vondt i bekkenet, har vært småkvalm og supersulten i fem dager, er kjempetrøtt hele tiden og er i det hele tatt litt tufsete.. men, har innbildt meg slikt før og jeg.. bortsett fra det med bekkenet, så er sikkert bare tull nå og
Relu Skrevet 17. januar 2008 #50 Skrevet 17. januar 2008 hmm.. det var dumt. får håpe du tar feil. at vi begge tar feil, og at vi hele bunsjen er supergravide! men du, vet du noe om temping? Jeg har fortsatt nesten en grad høyere temperatur enn jeg pleier jeg... skal ikke den gå ned før jeg får mensen? hvor lenge før mensen går den isåfall ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå