Gå til innhold

TROMSØJENTENE


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Okei..

 

Når har du UL?

 

Har ikje kjent at æ va øm nederst på magen, når vi va å hørte hjertlyden..

Men kanskje alt etter kor mye magen blir "styrt" me..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mzme : Bra det ikke bare er jeg som glemmer ;) Jeg har kl 1230 den 5 feb. Enn dere? Innbiller meg at du har tidlig på dagen, stemmer det? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

 

Hadde egentlig ti over halv 9, men fikk brev at dn timen måtte utgå og dæm beklaget så mye. Så fikk ny time kl 14, men 5. feb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Vi skal vite kjønn, håper hun klarer å se!

 

Helt vanlig å være øm i magen etter undersøkelse der man kjenner/klemmer på livmoren. Håper du får i deg mat nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter=)

 

Vet dere.. igår fikk venninna mi ei jente, 7 uker før tiden. Jenta hadde gått en del ned i vekt inni magen, så da ble hun tatt med keisersnitt. Hun er velskapt og puster av seg selv.. Kjenner alt det her med graviditet blir så myyyye mer virkelig=)

 

er det forresten noen av dere som er plaget med å være skikkelig hard på magen på morgenen? Jeg er det på høyre side, litt under selve kulen som utgjør magen.. merkelig i grunn.. går over etter en stund, men ikke med en gang jeg har vært på do på morgenen.. er på do hver natt 2-4 ganger.. hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ultralyd 22 februar.. d jikk heldivis over ette at æ hadde sove litte grann:) va litt uroli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være kynnere du har...

Da blir magen sånn hard litt, før det går over. Det skal ikke være vondt, men kanskje litt ubahagelig =) Og ikke farlig i det hele tatt, helt normalt!

Hadde ikke noe serlig av det sist gang, så vet liksom ikke helt hvordan det kjennes ut....

 

Foresten!

Bra alt gikk fint med babyen til veninna di!

7 uker er jo ganske tidlig.... Vi får satse på at nurkene våre holder seg inne til i slutten av juni en gang i allefall =)

 

Prøver foresten og finne på et lurt sted vi kan treffes på mandag... Men må si jeg er blank!! Bruker som regel å dra på Aune å drikke kaffe, men de har jo ikke så mye mat der da... Andre som har noe forslag kanskje??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uke før tia? å den pusta sjøl? e jo kjempe bra:) ka som gjor at ho gikk ne i vekt i magen?

 

kan bare være at ungen ligg mer på den sia. at den da i løpet av dagen legg sæ mer mitt på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh kor bra at d e vanli å være øm:)

 

har ennå ikke fått i mæ spesielt mye mat... spiste et horn, å litt pasta i går. e helt likens i dag.. skjønne ikke koffør d kommer i 2.tri. va ikke plaga me d i 1.tri. men så lenge æ får litt i mæ så e æ gla.. men får ikke gjort nåkka me studian...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Kor fint at d gikk bra me ungen te vænnina di... :)

 

Koffør e man egentlig så oppblåst i magen på kveldan?

E kvalem helt borte hos dåkker jenter eller?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, kvalmen e ikke borte! Klare ikke diverse lukta osv! Synes det e dyr mat på Aune og e bare Aune spesial æ like! Kanskje vi kan gå på Sånn, På byen, Meieriet, La Mirage, Cirka eller nå sånt? :) Lik dæm plassan. Dåkk som vil møtes på kvelden, kan ikke dåkk foreslå tidspunkt og sted neste gang da? Så hiver vi oss med om det passe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen=)

 

Måtte gå tidlig hjem fra uni idag. Ryggen verket skikkelig, så tenker at jeg nok må ha en pute bak ryggen når stolene er så harde.. Ja, det kan vel være kynnere jeg kjenner tidlig på morgenen og om natten. Ubehagelige, ja. Men, nå når jeg på en måte er blitt vant til dette, så kan jeg ikke si det er vondt lengre..hehe=)

 

Ja, det var herlig at jenta til venninna mi puster selv og har tatt til seg mat=) Venninna mi hadde tidlig stadie av svangerskapsforgiftning, så nedgangen til jenta kan vel ha noe med det å gjøre. Skal høre, når jeg får snakket med henne nærmere. Har bare meldt, så vet at alt står bra til med mor og barn=)

Er så rart, for da jeg møtte henne for 3 mnd siden var hun alene, og nå kort tid etter ( og lenge før termin) har de fått jenta si..

 

Helt enig=)vi som ønsker å møtes på ettermiddagene, kan jo foreslå tid og sted neste gang=) enkelte dager kan jeg nok være med på formiddagene også, så lenge det ikke krasjer med uni=) Vi kan jo avtales nærmere=)

 

Og, ja.. kvalmen er faktisk helt borte=) reagerer litt på lukter enda, men det kan ikek sammenlignes mht hvordan det var før. herlig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cirka er jo veldig trivelig, men der er jo så få sitteplasser =)

Skal vi si Meieriet kanskje?? De har jo god mat, til en ikke alt for dyr penge =)

Hvis dere skal spise så venter jeg og joiner, ellers spiser jeg på uni før vi møtes =)

Skulle vi si klokken 4?

 

Er med på formiddags treff hvis vi klarer å fikse det sånn at det passer med timeplanen ja!

Vi har en del 'fridager' fra slutten av februar og utover... Men frem til det, har vi en ganske hektisk timeplan... Men fredager er stort sett ledig hele dagen da =)

 

Og enig med du... jente 24, de er ikke så allverdens god de stolene i auditoriene =S

Lurer på hvordan det skal gå når vi kommer til mai....

 

Her er kvalmen helt borte!

Bare bleiebøtta til mini jeg reagerer på =P Så den må sambo tømme, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær e kvalmen blitt bedre, å spiser mere enn jeg gjorde før..

 

Kan bli kvalm av div lukter da, og å gå i kjøleskapet klare æ te tider ikje.. Da blir æ kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

 

Blir d treff på mandag da kl 4? e me på meieriet..høres kos ut=)

 

har bynnt å bli kvalm igjen..skjønne ikke..trudde d va borte no:(

 

Ei venninne av mæ fikk ei jente for 5 år sia..Ho hadde åsså svangerskapsforgiftning og måtte ta keisersnitt 2 mnd for tidlig. Men alt gikk bra og no e ho lille pia større en de fleste på hennes alder=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi kan godt si Meieriet kl. 16 mandag! :) Men hvordan finner vi hverandre? Vi kan jo melde, har jo numrene til hverandre, den første som kommer melder om hvor ho sitt? Bli spennende! Æ kan ikke møtes før kl. 16 siden æ jobbe på dagtid... Men det kan jo dåkk studenta gjøre! Æ kan godt møtes på kvelden!

 

Tenkte forresten å spise på mandag etter jobb på Meieriet ja, så koselig om dere også gjør det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har åsså blitt kvalm... greie ikke å spise nesten... hadde vært arti å være me på meierie... men greie ikke me den her formen.. men viss formen blir bedre så koinne æ tenkt mæ å bli me viss d går fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig e det bare å komme om du e i form te det :) Det blir koselig, æ glede mæ! Nummeret mitt e 41101619 om du vil melde eller ringe for å høre kor vi sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter=)

 

Bare innom for å ønske dere God helg=) Lager en ny tråd igjen, denne ble så stor=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...