Gå til innhold

TROMSØJENTENE


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Heia :) Så hyggelig da! Såklart du har lov! Æ har sjøl fått endra termin fra 2.juli te 29.juni så skal egentlig være i juni-klubben no... Hehe. Akkurat i månedsskifte. Kan fort bli både før og etter! Æ har Eva Fredriksen som jordmor og synes ho va veldig hyggelig! Ho informert grundig om kosthold, aktivitet osv. Også får du en perm der alt står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er du velkommen her med august spire også =)

Jeg har 'egentlig' termin den 29. juni =P Men regner men jeg blir flytta hit etter UL, hehe....

 

Jeg ser foresten at jeg har fri hele mandagen, den 28!

Så om noen vil bli med på en shopperunde enda litt tidligere så hadde jo det vært hyggelig! Merker jeg har manko på gensere som er lang nok=P Og skulle gjerne hatt ei bukse til....

 

Jeg er med uansett!

Flere som er med på treff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Ang treff, e ikje færdi på jobb før 3.. Så får se!

Hvor langt va dere på den dær symfys/fundus mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ va på 13, midt på den røde streken, altså gjennomsnittlig! Vanskelig korsen man skal lese det synes æ! Bli no med på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei=)

 

e me å treffes på mandag..men e ikke ferdi på universitetet før 4 da..ska vi bare møtes og så bestemme cafè en plass da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) hiv mæ me her æ åsså, viss d går fint... har termin 19 juli, men har da ennå ikke vært på ultralyd. bor forestn åsså på bjerkakerstrainna, så at va flere som bor her i område:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei... :)

 

Jepp æ gjør d..

Gammel du da? Nårtid har du UL?

 

Opprinnelig fra Tromsø eller?

 

Bare koselig me flere hær inne på "Tromsøjentene" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusi85=)

 

Velkommen til deg også=) artig at dere slenger dere på, flott=)

 

Flott å høre at dere planlegger å møtes på mandag=) Har dessverre planer på mandag, så må nok møte dere neste gang istedet. Dumt, men slik er det. Vil jo dessverre ikke passe alltid for alle!

 

Spennende å høre at noen av dere har fått tidligere termin enn dere antok. Spent på å høre hvordan min Ultermin blir, i forhold til den terminen som foreløpig er satt=) Spennende=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

26år gammel tromsøjente her:)har termin den 7juli!Hiv mæ åsså med i klubben her. Har dokker hatt mange treff?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og velkommen ja!!

 

Vi har ikke hatt noen treff ennå! Så det er bare å hive seg med =)

 

Jeg regener med at jeg stikker innom universitetet en tur på morran, så stikker jeg inn til byen i 2 tiden,bare så dere vet det =P

- hvis noen ville bli med på shopping!

 

Ellers så kan vi jo møtes rundt 4, og gå ett eller annet sted!

Er det kafe eller middag vi planlegger nå?? Samme for meg, siden jeg har fri, men dersom noen kommer rett fra jobb så er de kanskje sulten?

 

Gleder meg!

Dette blir hyggelig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har termin 29.juni etter den ultralyden æ va på, skal på ordinær ultralyd på UNN på tirsdag så da blir vel endelig termin satt! :) Jeg jobber til vi skal møtes på mandag så æ kunne godt tenke mæ å kjøpe noe å spise på kafè, men de selger jo småretter overalt så det ordner seg! Jeg må også kjøpe flere mammabukser, men sliter med å finne noen som er lange nok... :( Men må nok jobbe til fire på mandag.

 

Forslag til hvor vi skal møtes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ e 22 år, å e egentli fra skjervøy.. men har bodd i tromsø de tre siste åran... ska på ultralyd den 22 feb... e jo så alt før lenge til....! å jordmor den 7 feb... har ennå ikke fått høre hjertelyden.. har dåkker fått høre hjertellyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lenge å vente synes jeg også før man får vite at alt er bra! Men så lenge man har graviditetssymptomer og ikke tegn på at noe er galt så er vel alt som det skal være :) Jeg har hørt hjertelyden og vært på en ultralyd så jeg er heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusi 85..

 

Skjønner godt at du synes det er lenge å vente. Jeg hadde det på samme måte, holdt på å bli sprø.. hehe.. Men, det er dessverre lite en kan gjøre med det=) Dagene går fortere etterhvert, så plutselig er dagen der for time til JM og så for UL=)

Jeg var hos JM 14 januar, og skal til UL 5 feb. Nå er det bare 2 uker igjen, så dagene de flyr=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :-)

 

Hyggelig at det dukker opp flere her :-)

 

Jeg kan ikke komme på mandag, har ikke sjans å dra rett til byen etter jobb. Må hjem å ligge litt, ellers holder ikke bekkenet mitt. Men kanskje vi kan møtes på kveldstid neste gang? Da er jeg nesten garantert med. Passer best for meg siden det er jeg som henter i barnehagen.

 

Nå er det bare en uke til jeg skal til ul. Gleder meg mest, men gruer meg litt også. Er alltid litt nervøs for sånt, men det går jo stort sett alltid bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Petrine=)

 

Jeg er også med på det å møtes på ettermiddagene eventuelt neste gang=) Kan dessverre ikke nå på mandag, så får slenge meg på neste gang=)

 

Synd at du er så plaget med bekkenet. Bra du passer på å få hvilt deg=)

 

Helt enig hva angår UL=) har om 1,5 uke, gleder og gruer meg. Ønsker så inderlig at alt er bra med den lille, og det er det vel mest sannsynlig. Likevel, er jeg altfor klar over at det overhode ikke er noen selvfølge. Ønsket dere å vite kjønn? glemske meg, husker ikke om jeg har spurt før. Vi vil vite, om de klarer å se det da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Hehe har merket at jeg har ondt under ene "rompeballen"... Hmm...

 

Vi ønsker å vite kjønn!

Jente 24: Nårtid kl hadde du UL den 5.feb? Vet æ har spurt før, men har glemt d :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gru glede mæ åsså t ultralyden... men trur åsså at d e bra me den lille...

 

trudde faktisk ikke at va så mange i tromsø me nesten samme termin.. e jo kjempe arti at e så mange:)

 

har dåkker handla inn mye?

 

har slette litt me å få i mæ mat de to siste dagan så va på legevakta idag.. da fikk vi høre hjertelyden:):):):):) va så gått..!

 

men ette vi va færdi der. så va æ veldi øm i helt nederst i magen.. d jikk over når fikk såve litt.. e d normalt å ha d ette at man har vært til undersøkelse? han trykka å styrte mye på magen så...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...