Gå til innhold

TROMSØJENTENE


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Ny tråd igjen, for oss skravlesyke Tromsøjenter=) hehe.. Julijenter, eller hva vi nå vil kalle oss=) den forrige ble lang, igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mzme=)

 

Min kjære samboer hadde visst tatt vare på den oversikten.. .hehe.. kan ikke gjøre annet enn å le=) han er så entusiastisk...hehe=) Synes det var ganske hyppige kontroller, men det er vel nødvendig. En aner jo ikke hvordan en vil være i form eller lignende.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, kor snilt da :)

 

Ja bare fint kanskje at d er jevne kontroller, sånn at dæm kan passe på oss :)

 

Har dere begynt å kjøpe noen ting te bebien?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. var snilt da. Sambo bare " du skulle bare spurt mæ" -hihi- =) ( har vel til dags dato ikke spurt han om hvor mine ting er, har vel heller vært omvendt.. hehe=)

 

Jo, greit å bli passa på=) Skal ikke klage=)

Vi har kjøpt litt småting. Har vel 4-5 bodyer og en nattdrakt, ett hvitt helseteppe og en bamse. Noe har vært gave da, ja.. allerede faktisk=) hehe=) Trodde vi skulle kunne gjøre kupp på januarsalg, men der tok jeg nok feil=) Vi håper på å få vite kjønn på UL, for da blir det litt mer virkelig og da kan vi shoppe litt til=) ikke noe spess kjønnsbestemt, for UL er jo ikke 100% sikker.. men, likevel morsomt å kunne handle litt etter litt=)

 

Hva har dere kjøpt inn da?

Hvordan er formen? Jeg har vært i fin form nå i 3 dager, er helt sjokkert=) Farris, min aller beste venn for tiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei..

Hehe..

Nei litt vanskelig at d ikje er 100% sikker på UL..

Vi har kjøpt en go del bodyer,"kosekluter" og nån søte sokker (+ barnvogn da)

 

Vanskelig når man ikje veit kjønn, hvordan farge man ska kjøpe..

 

Formen da, har ikje vært noe kvalm i dag. (hit til)

Drikker den del farris, så kanskje den hjælper en god del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kan ikke komme på treff i mårra, men er garantert med neste gang :)

 

Ellers har jeg vært på ny ul siden sist jeg skrev her. Alt er i skjønneste orden og jeg er nå i uke 16, så det er mulig jeg må gå over til Juniklubben. Jeg får se etter rutineul i slutten av måneden.

 

Vi har ikke kjøpt noe, men trenger igrunn ikke så mye siden vi har alt etter forrige baby. Skal kjøpe en Leandervugge, men venter til våren. Ja, også må vi kjøpe stellebord som kan stå på badekar. Jeg holder på å strikke et teppe med Nøstebarn ull. Min første fikk et slikt teppe når hun ble født og det bruker hun enda etter 2,5 år, så nå lager jeg ett til den nye babyen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også ha sånn henge vugge!

Leander eller den fra purnatur... Får se hva vi finner ut!

 

Og sånn nøstebarn teppe har vi og!

Det er kjempe mykt og hærlig... og så varmt som det er!

Har kjempe lyst på et sånt et selv jeg da =P Men guuud så kjedelig å strikke så stort.....

 

Hihi... farris hjelper mot kvelme ja =P

Husker jeg drakk det når jeg var fyllesyk før i tiden!

Eneste som funka!

 

Treff på Aune i morra, og JM på torsdag =)

Mye spennende denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :) Prøvde å lete på nettet etter Leander hengevogge, men fant den ikke. Hvor var den igjen? Gleder meg til treff ikveld, så noen hadde skrevet at de skulle på Peppes kl. 18, vet ikke om de har misforstått eller om de har laget et anna treff for de som har termin i februar/mars osv. Æ va på ultralyd te Fareth Nils idag så har to fine bilda me mæ! Samboeren min fikk med seg det ene som han har klart å ødelegge når han skulle laminere det! :( Han fikk scanna det inn på pc da heldigvis først. Også var vi te jordmor etterpå. Hun sa at det ikke er svangerskapskurs i Tromsø og at de også har sluttet med omvisning på fødeavdelingen på UNN. Jaja, sånn er det.Hun anbefalte denne sida hvis jeg ville ha kontakt med andre gravide da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor dårlig da, at d verken er svangerskapskurs eller omvisning... :( Snufs...

 

Kor har du jordmor? Ka hete ho?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har jordmor på Sentrum helsestasjon, alle har det! :) Ho hete Eva Fredriksen og va veldig hyggelig. Det var ingen som kom på Aunegården idag, det syntes æ va litt dårlig. Nurk, hva skjedde? Trodde du skulle komme hvertfall! Viser seg at de andre hadde avtalt et privat treff på Peppes kl. 18... De som har termin no utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) hadde lyst å komme på aune, men så blei d ikke av. Tenkte det blei litt teit siden æ ikke har prata nåkka me dåkker. Fikk vite først i forrige uke om denna sia så. Men det blir vel flere treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh sorry Tone!!!

 

Jeg rakk det ikke!!

Takket bare en sambo som hadde glemt at jeg hadde en avtale...

Jeg som hadde gleda meg sånn =(

 

Håpa jo virkelig at det skulle dukke opp noen andre, siden jeg så noen som hadde vært interessert på treff siden. Kan tenke meg det ble kjipt å sitte alene å vente. Unnskyld så masse!!

 

Neste gang kommer jeg!

 

 

Skal til JM nå snart...

Jeg har ei som heter Randveig, ei kjempe trivelig dame. Samme som jeg hadde sist.

- Bra dere nevnte urinprøve... for det hadde jeg glemt hvist ikke =P

Samme med helsekortet, man glemmer fort =)

 

 

Hvem av dere er det som studerer igjen... Og hvor holder du til??

Sitter på universitetet nå... Og speider rundt etter store mager hele tiden =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei Nurk=)

 

Det er jeg som studerer=) hehe.. Forsov meg idag, igjen.. Gjordt det de to side dagene. Heldigvis begyner undervisninga først kl 12. Skulle lest før, men slik har det altså ikke gått de siste to dagene. Skal legge meg senest kl 23 i kveld, så får jeg håpe det hjelper=)

 

Jeg skal normalt sitte på UNI å lese jeg også=) Sitter på lesesal i nyhusene.. Når jeg speider etter gravide mager, ser jeg bare et par som er kommet ganske langt. Ja, slik var det før jul iallefall=) Min har blitt større bare den siste uken. Utrolig uvant.. hehe=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er jo treff for alle hver uke. Annenhver uke onsdag og annenhver uke torsdag. Jeg jobber de torsdagene det er treff så jeg kan bare annenhver onsdag. Men har tenkt å gå nå på torsdag da, da har jeg tatt meg fri fra jobb for å gå på TIFF - filmfestivalen. Hvis vi skal ha et eget treff kan vi godt det for meg, men da må noen andre organisere det :) Orker ikke bli sittende alene en gang til! Men jeg møter opp hvertfall om noen legger ut info om hvor og når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tone=)

 

Skjønner godt at det var kjipt å bli sittende alene og vente, for så at ingen dukket opp! Jeg hadde meldt ifra om at jeg ikke er med før etter time hos JM :) Hva med at vi møtes dager der du kan? Altså ikke torsdagene.. feks tirsdagene istedet.. Tenker dere at vi møtes en gang annen hver uke, eller?

 

Nå er det ikke lenge igjen til JM-timen. Håper bare hun hører hjertelyden=)

Ønsker deg en fin kveld=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E student æ..men e ikke så mye på univesitetet da..får mest med mæ me bare å lese sjøl hjemme egentlig:) ser det e flere som har JM her..må man bestille time for det sjøl eller? Har ikke hørt nåkka. Så e legen min ganske ung, så e redd han ikke helt vet ka han gjør bestandig :/

 

E med på neste treff=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JM time bestille man sjøl ja.. Har du ikje fått d skjemaet hos lægen dær d står kordan uke man ska te JM og Læge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det gikk bra da :) Jeg gikk no bare etter 20 minutter. Jada, du hadde sagt fra. Var Nurk jeg ventet på =) Ja, gjerne tirsdager for min del, eller onsdager? Da e min kjære på dykking nemlig! Høres fint ut å møtes annenhver uke i starten. Jordmor hører sikkert hjertelyden! Det e en artig lyd, svosj-svosj liksom! Glede mæ te å møte dåkk etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du e med på neste treff Marlen :) Nummeret til Sentrum helsestasjon er 77604920. Bare ring dit, si at du er gravid og hvor langt du har kommet (hvor mange uker du er på vei). Så får du time hos jordmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GravidTone=)

 

Ja, tenkte vi kunne avtale andre dager enn torsdager, siden de dagene ikke er helt heldige for deg=) Tenkte at annenhver uke kanskje er det beste=) Regner med vi alle er litt opptatte på hver vår kant, så i starten hadde det kanskje vært greit med annen hver uke=) hehe.. får høre hva de andre jentene sier da=)

 

Blir spennende å møtes, ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke fått nåkka skjema fra lægen. Takk for nummeret, ska ringe å bestille no.

 

Annenhver uke til treff høres bra ut. Har mulighet alle dager i uka, så d e bare å finne ut en dag som passe for alle andre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...