Gå til innhold

TROMSØJENTENE

Anbefalte innlegg

Hei jenter=)

Nå skal jeg på jobb i hjemmetjenesten. Spent som bare det, mht lukter og slikt=) Ikke spydd siden 4 januar, bank i bordet.. Sjefen min vet ikke noe enda, så håper ingen kollegaer ( eller de eldre for den saks skyld) kommenterer noe... hehe..

Ønsker dere en flott lørdag=) arbeidshelg her, ja=)

Fortsetter under...

Hei Hei... :)

Kor bra da at kvalmen og oppkaste e på vei bort :)

Hhe e nok farrisen som e hjelpa :) Kvalmen e blitt bedre hær og, så takk for tipset om farris!!

Arbeidshælg hær og, men fri siden æ e 50 % sykemeldt!

Ha en fin lørdag..

Kjempe flaut at jeg ikke kom meg på treffet Tone!!!

Og tro meg!!! Sambo fikk høre det!!!

Det skal ikke skje igjen altså. Hadde jeg hatt nummeret ditt kunne jeg jo ringt å sagt i fra i allefall =(

Jente 24 hvor er nybygget da?? =P

Holder til mest på Teorifagbyget jeg da...

Har ikke sett noen store mager på uni på lenge jeg da... Men husker det var mange store rett før jul da =)

Du -84-modellen.. hva studerer du da??

Fikk du ordna deg JM time??

Dårlig av legen din å ikke informere om det, siden JM har det ganske travelt, og det er lurt å bestille time tidlig!!

Håper vi klarer å fikse oss en fast treff dag! Hadde vært trivelig, med en baby-snakke-dag! Jeg kan alle dager unntatt annen hver tirsdag, da jobber sambo overtid.. Men vi kan godt ta det på tirsdager, dersom det blir på de riktige tirsdagene =)

Ellers har jeg stressa som en gal denne uka...

Skolestart med et intensivt matte kurs! Har sitti å lest som en gud i 8-9 timer hver dag... Kjenner meg helt kokt i toppen!!!!!

Så nå er det godt med ei rolig helg =)

Godt dere begynner å bli kvitt kvelmen da jenter!

Ha ei fortsatt fin helg jenter =)

Hei hei!

Skal vi møtes på treff på torsdag (det jeg ser er planlagt på treffisidene) eller skal vi lage et eget? Om vi er mange som drar på torsdag kan jo vi med mindre mager sitte sammen. Slik gjorde vi forrige gang jeg var gravid, noe som fungerte bra :)

Jeg er i super form om dagen og det er så godt å føle seg normal. Slilter litt med bekkenet, men det er ikke verre enn at det går. Sambo tar alt av støvsuging og gulvvask, det er jo fint å slippe. Gleder meg til jordmortime mandag og ul om tre uker :-)

Synd at enkelte leger er så sløve når det gjelder oppfølging av gravide. Min lege er helt grusomt dårlig, har glemt å krysse av på blodprøve skjema at jeg skal måle jernlagre og når jeg er der sitter hun bare å ser i dataen. Jeg kommer til å velge å gå bare til jordmor, så får jeg ta en tur til legen om noe skulle oppstå.

Huff..ja har vært veldig kvalm og dårlig. Trur ikke kroppen min tåle graviditeten så godt. Va en mnd på vei da æ fant ut at æ va gravid, og siden da har d bare vært helt forferdelig. ikke fått i mæ nåkka mat eller drikke på flere uke. Gikk ned 6 kg på 2 uke:( når legen min tilslutt skjønte at æ va veldig dårlig så sa han æ sku kjøpe postafen, sånne reisesyketabletta. Og dem har hjulpe masse. Fikk i mæ mat og no bynne æ å få de kg æ mista tbake=)

Studere psykologi, så e for det meste på teorifagbygget æ å=)

kan godt treffes på torsdag=) men hadde vært koslig me treff der bare vi me mindre maga treffes å=)

Annonse

Jeg tenker å komme på torsdag, men litt senere enn kl. 18 siden æ e på TIFF - filmfestivalen. Kommer ca. kvart på sju. Bra at du er i fin form da! :) Skjønner godt at du bare vil gå til jordmor! Æ skal gå sånn omtrent annenhver gang te lege og jordmor.

Legg det ut på BIM-treffsidene om det blir avtalt noe treff da! :)Får bare til å se innom her av og til fremover - blir opptatt med filmfestivalen! =) Men det er noen som har reagert på at vi lager eget treff, men det må vi jo få lov til! Jeg kommer jeg om dere bestemmer noe! Er på film til kvart på syv da sånn omtrent og skal på ny film kl. 20... Så for meg passer det best etter filmfestivalen er over! :)

Annonse

Ser ikke noe galt i å lage eget treff...

Andre som vil kan jo gjerne komme de og, men de vil kanskje føle seg litt utenfor... Er jo bare for at vi som er like langt har samme type spørsmål ol...

Så synes jeg og det er greit med en mindre gruppe jeg da =) Lettere å bli kjent og bli venner da!

Husker jeg var på baby treff på polarsenteret et par ganger... hvor vi var 18 mødre og 19 barn!!! Det ble egentlig bare en hel masse styr, og man fikk nå bare prata litt med de som satt nærmest uansett...

Tone jeg lagrer mob nummeret ditt, og sender deg ei meld ;-)

Jeg var foresten hos JM på torsdag...

Fikk vite at alt så fint ut, BT og urin..

Hun klemte på magen, og fant ut at livmora var helt opp under navelen! Og symfyse målet lå helt øverst på det grønne feltet... Men det var vist helt normalt siden det ikke er så lenge siden sist magen var stor=)

Jeg fikk også lov til å gå hos henne hver gang...

Hun lurte fælt på hva slags lege jeg hadde vært hos som ikke hadde tatt riktige blodprøver og ikke gidda å fylt ut helsekortet riktig... Så hun sa jeg skulle få slippe å gå dit noe mer =) Så jeg ble overlykkelig!

Jeg går hos Rannveig Røste... Noen andre som er hos henne?

Marlen-84...

Jeg kommer til å speide etter store mager på 'teo' fremover ;-)

Jeg går til samme jordmor som deg, men har ikke møtt henne. Skal dit i mårra. Hun høres jo veldig ok ut da! Så det er flere av oss som har slumsete leger. Jeg hadde aldri holdt ut med min hadde det ikke vært for at hun bare er vikar. Til høsten er min egentlige fastlege tilbake i stillingen.

Jeg kommer nok til å gå litt på begge treffene siden jeg har en god venninne som går på de andre, hun har termin i Mai. Men jeg kan jo høre om hun heller vil være med på Juni/Juli treff om det er i orden. Så det var litt reakjsoner på å ha egne treff på treff-sidene, vi får holde oss til å annonsere her inne da :)

Har vi samme legen tro??

Min fastlege er i permisjon, og i stedenfor skal det være ei dansk dame der frem til sommeren... Men jeg har bytta fastlege nå da... Orka ikke tanken på å gå tilbake til hun danske dama!!

Hun jordmora er foresten veldig okay =)

Hadde henne sist også, og hun var flink å følge meg opp. Selv etter fødselen, leita hun meg opp på barsel for å se hvordan det gikk =)

Og hun huska meg fra forige gang!

Ang treff så er det jo ikke noe problem å annonsere det her.. Det er nå helst innom her jeg er å leser egentlig. Og for min del så hun bare være med hun venninna di med termin i mai. Hun er jo litt lenger enn oss, men om hun vil får hun lov ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...