Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

relu.. noen kan kjenne det tidlig. Sist jeg var gravid kjente jeg det 6 dager før ikm, tok test dagen før ikm og var neg, men var like sikker. Tok testen etter ikm og var neg, men stod på mitt. Mannen min gav opp håpet da , men jeg var så sikker. 4 dager etter ikm var testen pos:-) men mistet i uke 7.., men det kan være et tegn ja:-) og en kan teste pos 4 dager før ikm med cb. Men det kommer an på hvo mye hcg nivå kroppen har produsert..lykke til;-) håper det er en liten spire :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei folkens! Er nå helt sikker på at jeg har el nå istedet for forrige uke. Har mer symptomer nå og idag hadde jeg el slim. Kjedelig siden vi var så aktive forrige uke. Hadde gudsjelov sex nå på onsdag som var og når samboer kommer hjem fra jobb i morra så er det rett på sak....

Skrevet

*dytte, dytte*

6 dager igjen til IKM. Tester første gang onsdag morgen, 3 dager før.

Skrevet

I går kom tanta 4 dager for tidlig!! :(

Bedre lykke neste gang!!

Lykke til dere andre!!

Skrevet

dytt

Skrevet

fikk den kvalmen i går kveld, har den fortsatt...ikke kastet opp. men skulle det være tilfelle, er ikke det litt for tidlig med kvalmen nå?? noen som vet??

Skrevet

Jeg har også vært kvalm noen dager nå..

Idag våknet jeg av det - og var skikkelig dårlig.

Har IKM på onsdag, hvis syklusen min er i orden.

Mannen min maser - han vil jeg skal teste hele tiden :)

Skrevet

jeg skal teste i morgen tidlig..skal du? snartmamma?? heng deg på:-)

Skrevet

hvordan gikk det med testingen "fest del lille spire"?

Heier på dere begge!!!!

Skrevet

Jeg venter til imorgen jeg.. IKM etter all utregning :)

Tør liksom ikke - blir så fryktelig skuffet, selvomjeg vet at sjansene er ørsmå.

Skrevet

Nærmer seg her også:-) Ikm 19. Venter på tester i posten;-)

Skrevet

Venter tester i posten jeg og. Ikke strimler denne gangen men stick. Så håper at de er bedre... Skal teste lørdags morgen dersom tr uteblir

Skrevet

neg test..dritt , vil ikke ha tr.., men får håpe et par dager til og se om den dukker opp..

Skrevet

Håper inderlig tanta holder seg borte på oss alle, og at vi tester positivt i tur og orden! Har egentlig en god følelse nå... Har MANGE symptomer..

Skrevet

Sukk, ikke antydning til rosa strek engang her..

men ingen TR heller - så da er det vel bare å vente å se.

Skrevet

ja ingen tante=håp:-)

Skrevet

Blir litt stressa av at TR-symptomer er på veg. Men trodde faktisk mensen kom sist jeg var gravid også. Dro på do støtt og stadig for det kjentes slik ut...og mensmurringer... Så jeg kan da alltids håpe at det er det no også. Hadde vært utrolig deilig om den satt.

Dersom ikke tror jeg vi tar det rolig noen mndèr slik at det blir tidlig 09-baby på oss isteden...

Skrevet

IKM idag, og fortsatt ikke TR. Krysser fingre og tær og håper den holder seg vekk.. fortsatt litt småkvalm hvis jeg ikke får mat med en gang jeg står opp eller blir sulten. Og, jeg kjører stadig karusell... alt går sinnsykt rundt for meg for tiden... og tempen... stadig en grad over normalen min...

*håper håper håper*

Har lyst å teste, men typen min sier jeg bør vente til neste uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...