Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuttelure:

Det var "fest del lille spire" jeg mente i det forrige innlegget. Vi har sammen med kattungen hengt litt sammen siden forrige pp, siden vi hadde IKM samtidig da også.

Jeg har hatt ganske uregelmessige sykluser etter jeg mistet i august, derfor driver jeg å tester etter el, har til og med funnet den på dag 23 i syklus. Nå virker det som den er ganske stabilisert igjen, men nå er jeg hekta på testing:-) Bare tull egentlig, men det blir et slags tidsfordriv frem mot IKM.

fest del lille spire:

Heisann:-) Vi har prøvd både hver dag og annenhver dag metoden og det fungerte ikke noen av gangene nå etter ma..Når jeg har blitt gravid tidligere har vi brukt annenhver dag metoden. Denne pp bruker vi hver morgen metoden under el:-) Passet bra det var i helgen jeg har el da.hehe. Har hørt at go`morgen soldatene skal være bra!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi satser på hver dag fra først mulige dag etter TR:) til den fruktbare perioden er over.. roer ned litt da tenker jeg:) stresser ikke slik med å få til litt kos i hvertfall:)!

hvor er fest del lille spire, kattungen og aug-mamma fra? prøvd lenge? hvor gamle:)?

Skrevet

heia tuttelure:-) jeg er fra stavanger, 25 år og prøvd siden oktober 05. vært gravid 4 ganger og mistet alle gangene. Hadde hjerteformet livmor og har operert to ganger med laser:-) du da??

Skrevet

oj såpass ja.. mn nå som du har operert ligger alt bedre til rette for en vellykket graviditet? :)

jeg er fra lillehammer, er 23 år og har prøvd siden september. jeg har kommet halvveis i sykepleieutdanninga:)!

Skrevet

de mener det, men mistet en gang etter det. så nå venter vi resultater på kromosonprøver..

Skrevet

hm.. oki. blir spennende det da:) tvi tvi:):):)!!!! rart det skal være så vanskelig noe som de fleste tar som en selvfølge...

Skrevet

Jeg er fra Bergen, 31 år og har prøvd siden september. Mistet i MA i August..

Skrevet

Oslo, 32, mistet i MA i 12.uke i november. Begynner prøvingen nå siden den som ble en MA egentlig ikke var planlagt (men veldig ønsket).

Skrevet

aug-mamma:

Vi har tatt annenhver denne fra dag 9, og lurer på om vi skal ta hver nå under EL....vanskelig det her. Hva gjør dere?

Skrevet

sukk enig med deg der kattungen.., når jeg hører andre hva de gjør tror jeg ikke vi har prøvd engang..hehe..har vel el ifølge den 14 dag torsdag 3, i går.--koste oss lørdag, tirsdag og i går..og jeg maser litt nå i håp i kveld.:-)

Skrevet

Ja, men husk forrige gang jeg ble gravid- bare 2X i løpet av en mnd, jeg vet ikke når en gang, men tror kanskje det var rundt 1 uke før EL. Vi må bare ikke stresse, men tenke på at det ikke er mye som skal til. Sitter den, så sitter den;) Lykke til, krysser selvsagt fingre for deg! Synes denne perioden og frem til ikm er skikkelig stress. Puh!

Skrevet

kattungen:

Vi har også hatt annenhver dag siden dag 8, men nå i el blir det hver dag, skal prøve om morgenen, har hørt om flere så sier det er bedre enn om kvelden. Vi har prøvd både hver dag og annenhver dag rundt el, men det har ikke klaffet uansett etter ma, så da blir det hver morgen i helgen!! Alt skal prøves:-)

Skrevet

er litt nervøs for at el kommer før mannen kommer hjem fra reise. Han kommer hjem mandag- Jeg har uregelmessig mens og vet ikke helt når el kommer, men begynte i dag med noen tegn. Noen som vet hvor lenge i forkant av el. man kan få feks. utflod? er månedens sjans over på mandag? grin...

Skrevet

da fant vi el etter pergo, har målt positiv el i går og i dag så dag blir det IKM 18 eller 19 januar. Å disse 14 dagene er så utrolig laaaaange..

Det er jo helt pyton å måtte vente og vente og så hvis den endelig er positiv ja da er man bare 4 uker på vei....

Men er positiv denne gangen selv om det ble snømåking i stede for sex i dag morgen (he he) Vi får ta den igjen i ettermiddag..

Skrevet

åååh,,, kjett når sambis er så sliten at han ikke orker sex. og jeg blir oppgitt.. og maser.. og han får vel ikke så lyst på kommando. men jeg syns at jeg burde slippe å mase.. aff

Skrevet

må ikke miste tråden vår..håper dere koser dere jenter, jeg skal ha meg et glass vin i kveld:-) litt lørdagskos må vi ha--

Skrevet

dytt:) jeg er nettopp hjemmat fra jobb jeg.. bare å køye og oppat tidlig. har kost meg med vin de siste kveldene jeg og:) men denne helga blir den siste på ett par uker:)! må kose seg litt da:)! bare fordi vi fortjener det:)

Skrevet

Godt Nyttår alle prøvere!

Tror jeg skal ha ikm 19. jan.

Skulle vel ha el i dag, men kjenner ikke noe spesielt.

Gjør de fleste det?

Er i 2 pp nå, men håper jo vi slipper så mange fler :-)

Skrevet

Jeg pleier alltid å kjenne el godt men denne gangen kjente jeg ingenting. Hadde el slim en dag bare. Men har hatt masse sex denne uken så får vi se hva som skjer. Hadde egentlig tenkt å fortsette å ha sex noen dager for sikkerthetsskyld, men nå har samboer og jeg blitt syke. Så får satse på at jeg hadde el og at spira sitter.

Skrevet

Heia alle:)

Jeg har fàtt forsinket el-en min en uke og gikk derfor opp for tester, trodde jo at syklusen min var stabil, men dengang ei, temper heldigvis sà vet at jeg fikk el pà dag 18 i syklusen,vet dere om fly kan gjore at syklusen forflytter seg, har skikkelig flyskrekk og màtte fly naar vi reiste til Spania pà lillejulaften....ff!!!

Jeg har uansett ikm 16 januar jeg ogsà, sà at vi var flere pà den datoen:)

Hàper virkelig spiren sitter denne mnd...vi har hatt det veeeeeldig koselig i Spania..hi hi:)

Har dere vaert pà ferie??

Skrevet

er det for tidlig å teste 12jan, dvs neste helg, dajeg hadde el 1jan? så spent! har hørt at man kan teste positivt ca 10 dager etter el... :)

Skrevet

jeg har følt at jeg har hatt el siden torsdag jeg. mensmurring, el-slim kun ett par dager, og litt stikking i eggstokkene..blir spennende å se om det har blitt no spire om ett par uker:)!

Skrevet

dytt dytt

Skrevet

Hei igjen

Har vært borte fra siden i noen dager :) Har måtte jobbe med tomten som vi snart får hus på ;) det er min første pp. Men sambo er 100% sikker på at vi har truffet. Han " bare føler det på seg". hehe

Litt morsomt at vi begge bor i Bergen. Jeg bor i vest. Litt om meg selv ellers. Er litt arbeidsnarkoman, eller har i alle fall vært det til nå. Prøver å roe ned ;) Samt at jeg spiller håndball og dykker. Vet at dykking ikke er bra når man er gravid, leste det et sted. Men får heller overleve 1 år uten ;)

Har vært sammen med sambo i 10 år i år. Og skal bygge hus :) hehe endelig litt plass å boltre oss på. Bor nå i en liten leilighet på ca 50 kvm. Og det er ikke noe særlig. Trenger mer plass. ( det gjør i alle fall jeg).

Hadde vært morsomt om vi begge fikk samme termin. Da kan vi møtes og bli kjent eller noe. Kjenner for øyeblikket ingen som skal ha i 2008. De fleste fikk i 2007 eller har allerede fått i 2008.

Uansett. Lykke til. Tenkte å teste til helgen. Klarer ikke vente. Har bestilt test på nettet, og håper at de snart kommer. Tror alikevel ikke at det blir noe utslag før det nærmer seg den 19 :)

-Icerus-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...