Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hiver meg på her! Hadde EL idag. Sex både igår og idag og dagene før.. hehe...

føler at januar er mnd!!!!!! hehe

IKM 16 januar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare dytte litt så vi ikke blir borte:) Fikk svak positiv på EL-test i dag, så da slår den vel ut i mrg, senere enn forventet. Men fortsatt uke 3;)

Skrevet

da har vi nok el samme dag, kjenner massse stikkinger i dag jeg, har en del utflod..å regner vel med at det er el--..

Skrevet

Mine tester er helt negative enda, tester både morgen og kveld nå om dagene:-) Har masse symptomer på at el er rett rundt hjørnet, så håper jeg får positiv før helgen ihvertfall så jeg ikke hopper ut av uke 3:-)

Skrevet

Heisann! Slenger meg på her jeg også. Har ikm 19. 2pp, så kan vel ikke forvente noe ennå, men krysser fingrene! Lykke til alle sammen!!

Skrevet

hmmm, lurer på om jeg hører til her...

jeg er ny her og har ikke så mye greie på alt dette med el og datoer og slikt. Slutta på piller i slutten av mai da, så håper det klaffer snart!

Har etter lengre periode med piller fått lenger syklus, rundt 31 dager tror jeg. Hadde TR 21.desember, så da har jeg vel IKM i slutten av uke 3 tror jeg...

Skrevet

Henger meg på her :) EL 5 januar og IKM 19. Har holdt på som kaniner siden 1/1 så vi får se hvor det ender :):):):)

Skrevet

Heisann igjen! Nå begynner vi å bli mange her og det er gøy!

Aner ikke om jeg har hatt el denne uka i det hele tatt jeg nå. Ingen symptomer og testen slo ikke ut på den dagen den pleier.. hmm.. Men har hvertfall hatt masse sex og skal fortsette å ha det fremover.

Skrevet

til icerus

Jeg har også el 5. og ikm 19. :-) Spennende å følge med deg (og alle de andre på denne tråden) :-)

Skrevet

håper at spiren blir bestøvet den 5.

Og at dagen blir en start på en spennende periode av livet.

Litt om meg selv :) 25 år bor i bergen og prøver på første barn :) Litt gøy å holde kontakten med noen som har samme dato :)

Lykke til :)

Skrevet

Ja måtte 5.jan.2008 være DAGEN for oss begge!!!!!!!

meg: 28 år, og bor også i Bergen:-) Førstegangs her også. Min 3. pp.'

Masse lykke til til deg også!!! :-)

Skrevet

jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!! Neida jeg er ikke gravid, men jeg har funnet eggløsningen min:-) Fant den ikke forrige pp og det var sååå frustrerende, men nå når jeg testet i ettermiddag fikk jeg utslag på CB digital. Har brukt billig tester frem til nå, men etter å ha fått nesten like streker i morges tok jeg sjansen på en digital nå. Da har jeg IKM 18. Januar!! Det blir 14 laaaaange dager...

Kattungen:

Hvordan er det med deg? Har du funnet el?

Skrevet

jeg har også ikm 18 januar:)! El i disse dager:)! har droppa el-tester denne mnd- ble bare frustrert av de billige-tester testene. fungerer de ikke denne mnd-en får jeg satse på CB-tester i februar:)!

Skrevet

hører jeg til her el 15 og ikm 29 januar

Skrevet

tuttelure:

Så kjekt at vi har IKM på samme dag!! Ja, de billigtestene er ikke helt til å stole på, det er ihvertfall helt sikkert...CB digital slår ikke ut før LH-økningen er helt bombesikker, dobbelsjekket med en billigtest og strekene var ikke lik selv om jeg fikk utslag på CB`en..Føler at det farvestoffet ligger å flyter inn i vinduene..Kjøpte de billigtestene på babyornot..tror jeg er mer fornøyd med de billigtestene fra billigetester.no. Bruker alltid staver, synes de er litt lettere å håndtere enn strips. Forrige pp brukte jeg kun CB digital, fikk aldri noe positivt utslag da, og det var skikkelig kjipt å få negativt dag etter dag så da er det litt kjekkere å tyde streker for så å slå til med en digital når alle symptomer på el er til stede og strekene begynner å bli sterkere.

Skrevet

Hei aug-mamma:)

Tror nok det er EL i dag. Testen jeg tok var helt rar- dratt rødt utover hele strekområdet (hvis du skjønner) og noen sterkere områder på teststreken. Men våknet i natt av at jeg hostet, og da hadde jeg skikkelig sterke smerter i høyre side. Det samme har jeg egentlig hatt frem til nå litt av og på (+ andre udelikate tegn siden 30. des). Så det er nok EL her i dag. Da får du, jeg og fest del lille spire IKM samme dag!!!! Så moro, hi hi:D Og vi får underholde hverandre så ikke de 14 dagene blir alt for lange....

Skrevet

Ser Tuttelure også har ikm samme dag som oss. Så spennende:)

Skrevet

Kattungen:

Ja, det blir kjekt at vi tre får IKM på samme dag, tuttelure har også IKM den 18, så da får hun hive seg med også:-) Jeg har brukt billigtester fra babyornot, og de var helt rar også, følte det var helt tilfeldig hvor farvestoffet la seg, fløt bare rundt inni der..stoler mer på CB ja..

Skrevet

hehe, den skrev vi samtidig:-)

Skrevet

He, he:D De testene er fra billigtester, stripsene. Egentlig ikke særlig fornøyd med de, tror det er bedre med staver. De blir liksom ikke like sterke, bare noen sterkere prikker (eller en sterkere tynn strek) i en svakere strek enn teststreken ( hehe, hvis du skjønner noe av dette tullet). Så man må tyde de så veldig. Men går jo helt greit når jeg har så klare EL-tegn og IKM stemmer på en prikk utfra mine tullete tolkninger på testen:) Men jeg burde gjøre som deg hvis jeg stresser meg mer opp over dette- kjøpe en digital for å dobbeltsjekke.

Skrevet

ja, hehe skjønner godt hva du mener. Dritt tester!! hihi. Det er godt vi har symptomene som gir oss en pekepinn. Jeg driver jo å temper i tillegg. Ikke at jeg skjønner så mye av hva jeg holder på med, men jeg gjør et realt forsøk...:-)Det er skikkelig spennende, det anbefales hvis du ikke blir gravid i denne pp, men det er klart vi blir det!!!!

Skrevet

men er det noe vits i den testinga da? går ut ifra når jeg har el etter sykluslengdene jeg som har vært stabile siden p-pilleslutt. sist mnd teste jeg med strimler fra billige-tester. fikk ikke HELT utslag noen ganger, men nesten i hvertfall. men sist periode fikk jeg kun en svak svak test og ikke no mer de neste dagene. ble jo bare oppgitt og smådeppa av det da. da er det like greit uten fant jeg ut:)! el har man/har man ikke uansett hvor mye man tester:)!:)

Skrevet

hvem er kattungen og "du" som også har ikm 18.01? :)

Skrevet

Ja, skikkelig dritt-tester!! Hadde vel egentlig blitt mindre stresset uten, for kjenner jo uansett når EL er der.

Og ja, herregud- ingen vits i å tempe, så klart vi blir gravide hele gjengen denne mnd, ti-hi!!

Skrevet

heia damer:-) lang dag på jobb i barnehagen i storm her i stavanger:-) jepp el i dag, eller i går:-) kjenner godt den ene siden.., må bare spørre; har dere sengekos hver dag eller annen hver dag, denne pp har vi kost oss annenhver dag.., er slitsomt synes vi og ha hver dag når du på en måte "må" ha..jaja vi får se om det holder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...