Icerus Skrevet 7. januar 2008 #76 Skrevet 7. januar 2008 Hei caiza Jeg har også IKM 19. Spennende å se hva som skjer
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. januar 2008 #77 Skrevet 7. januar 2008 he he jeg kommer nok også til å teste fra helgen av kjenner jeg meg selv rett:-) Jeg bor i Bergen nord i kjellerleilighet som vi holder på å utvide til nærmere 80 kvm. Jeg er desverre ikke så optimistisk i dag, men håper inderlig at vi to kan følge hverandre inn på 1.tri denne pp. Hadde vært utrolig gøy med termin samme dag ja!!!! Jeg har også spilt håndball, 11 år. Men en god stund siden nå. Savner det til tider!!!!!!! Særlig under vm, em o.l. :-) Håper og krysser fingrene for at spirene våre må sitte!!!!!!!! Hilsen M-79:-)
*anki * Skrevet 7. januar 2008 #79 Skrevet 7. januar 2008 Heisan jenter! Her var endel kjente nick fra ikm51. Ja no nærmer det seg testing uke 3. Har ikm 19. tror jeg. Håper den sitter no... Lykke til alle sammen.
kattungen Skrevet 7. januar 2008 #81 Skrevet 7. januar 2008 hmmmmm, allerede på følelsen at det ikke har klaffet denne mnd heller. Så ser vel ikke spes. lyst på ventetiden denne gangen. Grrrrrrr. Men det er jo egentlig litt tidlig å si noe om, bare den magefølelsen.......
*~2barnsmamma~* Skrevet 7. januar 2008 #82 Skrevet 7. januar 2008 Slenger meg med!=) Hadde EL 4.-5.januar og IKM 19.januar! Dere andre har vel begynt å teste snart!?=)
tigergutt<3 Skrevet 7. januar 2008 #83 Skrevet 7. januar 2008 jeg skal prøve å holde meg borte fra testingen i alle fall den første uken etter IKM. Det er så utrolig vanskelig å gå å vente disse 2 til 3 ukene. Men siden jeg fikk en tidlig SA sist så har jeg lyst å være litt lenger når jeg tester..... Har en ordentlig god følelse denne gangen så kommer til å bli så utrolig skuffet hvis TR kommer. Positiv el test 4,5 og 6 januar og negativ i dag. Så da blir det IKM mellom 18 og 20.
caiza Skrevet 8. januar 2008 #84 Skrevet 8. januar 2008 Heisann Icerus. Jeg bor også i Bergen. Håper på nr 3 nå, så ligger litt foran deg i løypen.... he he. Gøy at du også har ikm 19! Er veldig spent - en og en halv uke føles plutslig fryyyktelig lenge.. ;-p
Icerus Skrevet 8. januar 2008 #85 Skrevet 8. januar 2008 Du er heldig som har to herlige fra før Det er altfor lenge å vente... Sambo har helt dilla. Han har drømt om en mørkhåret liten jente flere netter på rad hehehehe Og for første gang sa han rett ut at han håper at vi er gravid.. Tidligere har det bare vært det som skjer skjer... Så ting endrer seg
Loppeline83 Skrevet 8. januar 2008 #86 Skrevet 8. januar 2008 Blir helt gal av å vente! *grr* Krysser fingre og tær for at det går den riktige veien :-D
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #87 Skrevet 8. januar 2008 nettopp vært ute på en lang joggetur, det var herlig..sitter nå foran tv og venter på grays:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. januar 2008 #88 Skrevet 9. januar 2008 dytt. Vi må ikke miste tråden vår jenter!!!! Nærmer seg spennende tider nå;-)
Tuttelure Skrevet 9. januar 2008 #89 Skrevet 9. januar 2008 jeg har drømt mye de siste nettene, i går om bebyer og i natt om at sambis fridde.. hehe... er nok tilfeldig men.. moro lell:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. januar 2008 #90 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er begynt å drømme en del om en jentebaby;-)
Tuttelure Skrevet 10. januar 2008 #91 Skrevet 10. januar 2008 husker også hva jeg drømte i natt.. håper det er ett godt tegn:) litt tidlig kanskje når det er bare er 5 dager siden el sannsynligvis fant sted.. mn man må jo håpe og være optimist:)!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #93 Skrevet 10. januar 2008 har dere el smerter nå? dere som hadde el rundt 18. har enda smerter i den ene siden...skal vi ha det så mange dager? ikm 17..neste torsdag
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. januar 2008 #94 Skrevet 10. januar 2008 Heisann:-) Har ikke smerter nå, men hadde skikkelige el-smerter i helgen. Nå kommer det et stikk her og et stikk der på begge sider med jevne mellomrom. For et par timer siden da jeg skulle reise meg opp fra sofaen, stakk det skikkelig i venstre side nederst i magen, det var nesten så jeg fikk litt forhåpninger :-)
Blacktower Skrevet 10. januar 2008 #95 Skrevet 10. januar 2008 Hallo!! Jeg har skikkelige el smerter nede ved ve eggstokk nå, har hatt det noen dager nå. Lurer på om jeg har el nå istedet for forrige uke. Men har ikke noe el slim og det hadde jeg forrige uke. Har egentlig ikm 16/1, men nå blir jeg veldig usikker...
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #96 Skrevet 10. januar 2008 samme her sam78.., har ikke el slim , men kjenner at jeg er veldig øm nedentil..men tror jeg hadde det slik sist også, og da kom tr..:-(
kattungen Skrevet 10. januar 2008 #97 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har det også sånn......og forrige gang når TR kom. Ikke lett å si hva som er hva.
Blacktower Skrevet 10. januar 2008 #98 Skrevet 10. januar 2008 Nei, det er ikke godt å si hva som skjer. Pleier hvertfall ikke ha sånne stikninger. Får vel bare vente å se. Jeg har ingen andre symptomer.
Icerus Skrevet 11. januar 2008 #99 Skrevet 11. januar 2008 Når skal dere teste i forhold til IKM? Jeg tror ikke jeg klarer å vente helt til den 19.. Men regner med at det ikke vises noe før etter den datoen.. Hvilken test viser det tidligst?
Relu Skrevet 11. januar 2008 #100 Skrevet 11. januar 2008 Joiner her jeg også. Har IKM 18. Enig i at det føles skrekkelig lenge å vente før man får svar. Er det noen som merker noen tegn på graviditet her? Hvor tidlig kan man egentlig merke noe? Jeg har vært kvalm i flere dager nå.. gulper og blir superkvalm om jeg ikke får mat med en eneste gang jeg står opp. I tillegg føler jeg meg rimelig sliten.. Men selvsagt, kan jo være jeg bare er i ferd med å bli syk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå