Gå til innhold

forlovet uten dato for giftemål?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi klarte aldri å bestemme oss for forlovelsesdato vi (hadde vært og bestilt ringer sammen), så vi satte likegjerne en bryllupsdato og hoppet over del 1.

Dvs, vi kunngjorde bryllup da, men siden vi sendte ut invitasjoner uten forvarsel, så fikk jo folk det til forskjellige tider.

Skrevet

Vi satte faktisk datoen før han fridde vi! :) he he :)

Har jo alltid vært planen å gifte oss, men jeg har ikke vært like sikker på om jeg ville forlove meg igjen...

D gjorde jeg nemlig som 17-åring, uten noen form for gifteplaner etc etc...temmelig meningsløst, og forholdet tok slutt 6 mnd etter forlovelsen...så mye var d verdt..he he...Han og spurte: Skal vi forlove oss, som en i et innlegg sa litt over her...hele poenget m forlovelse er giftemål da, synes iallefall jeg nå, hehe...men d er min mening da...

Så denne gang var jeg ikke sikker, men så fridde han da...og han spurte: Skal vi gifte oss :) så jeg fikk ring på fingen igjen, men denne gangen er jo datoen allerede satt (selv om d er 2,5 år til) og giftemålet innen rekkevidde :) *gleder meg til han blir mannen min i 2010*!

Skrevet

Vi er vel i kategorien din "evighetsforlovet" vi... har vært forlovet i 8 år nå.... Planen når man forlover seg er nok oftest at man skal gifte seg. For oss var det i alle fall det. Desverre tar ikke livet alltid den retningen man forventer. Ting har skjedd i livet vårt som har gjort at bryllup ikke har stått øverst på "to do" lista.

Jeg har ikke noe tro på at et bryllup vil bringe oss sterkere sammen.

Vi vil være sammen for resten av livet uansett.

Vi kommer nok alikevel til å gifte oss snart, av praktiske grunner.

Det er ikke alltid man trenger å forstå alle andres valg i livet heller..... og det går rett og slett ann å tenke at folk sikkert har sine grunner for at de gjør slik de gjør......

Skrevet

Jeg er evighetsforlovet på 6. året og har ingen planer om bryllup i det hele tatt. Vi ser vel ikke på det som en forlovelse, men mer som en forpliktelse overfor hverandre og løfte om troskap. Vi liker begge symbolikken i ringer. I mangel på annen tradisjon eller måte å offentliggjøre samme budskap så sier vi at vi er forlovet. Ser ikke poeng i å ha en lappe hvor det står at vi er mann og kone. Ingen av oss er religiøse så å stå i en kirke å love for gud vil jo være helt meningsløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...