Gå til innhold

Er dere med jenter????


Anbefalte innlegg

Skrevet

kjempe fin side du hadde laget!! det blir kjempebra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

olebrumm19:

SUPER side!!! Så moro!! Da ma vi håpe alle får med seg siden, og er innom hver mandag og andre dager!!!!

Vi får påminne alle gjennom hele uken og ellers, så den ikke blir glemt.. Vi er forresten nesten 60stk nå!! Dette blir bra!!!

Og meld dere på jenter, vi trenger flere!!!!

Skrevet

eg blir med. skal begynne å trene mer, gå ut mer, og ikke spise så mye snop da..

meg å min kjære skal kutte brusen nå etter jul, så håper det hjelper. har anskaffet meg en pilatesball, for å trene på, har fått mange tips hos fysioen, hvordan bruke den.

 

kan trygt gå ned 20kg, uten å ta noe skade av det da... så nå er jeg spent! bra med litt drahjelp da!

Skrevet

dette hørtes morro ut=)))) tror jeg må hive meg på jeg oxo;)))

Genial idè!!! Og flott side;)))

 

Nå skal vi bli så lekre til sommeren atte... ;))))

Skrevet

Jeg vil også gjerne bli med på det. Veldig klar for å endre litt livsstil, men vil ikke bruke spesielle dietter.

Så ja, jeg er med!:-)

Skrevet

Heisann!!! Jeg vil også VELDIG GJERNE bli med:-)

 

Skal gifte meg i sommer, så vil veldig gjerne gå ned minst 5 kilo til den tid!!!

 

Men, hvordan blir jeg medlem på den pizco siden, da?

Skrevet

Gifteringen:-) : Du går bare inn på medlemmer (vekta det står det på), og så trykker du på "medlemmer" Da kan du skrive inn nicket ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...