Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Fra 2. januar skal jeg begynne "det sunne liv" og finne trivselsvekten.. Ikke en diett, men en livsstil.. Hadde vært morsomt å ha en vektdag hver mandag, og se hvor mye vi har gått ned.. Litt motivasjon liksom.. Vi kan jo kalle det "trivselsvekt tråden"... Hver mandag er det første mann som har veid seg som legger et innlegg som alle svarer på og så kan vi motivere hverandre og støtte hverandre.. Husk å ha overskrift "trivselsvekt tråden" ER det noen som er med på dette??? Og ps.. Vi skal koooose oss i jula først, hehe...
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Det høres ut som noe for meg=) men har ikke vekt.. Hehe=)
Grorüd.. Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Samme her, så må få skaffet det..får Se om moren min har
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 Da får du ønske deg til jul, hehe... Eller så får du dra til noen som har hver mandag.. Nå skal vi være flinke her ja!! Vi veier oss 2. januar for å se hva vi begynner med, og så er det første veiing mandag 7 januar.. De som ikke vil oppgi vekt, skriver bare antall kilo ned eller opp..
Grorüd.. Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Åååh dette blir bra da Endelig ser det ut til at noen har klart og motivere meg til og være litt sunnere! Gleder meg til 2 jan!!! he he
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2007 Så bra!! Jeg har selvdisiplin lik null, men har tidligere klart å gå ned til trivselsvekt, men ikke klart å bli der.. Det gjelder jo å finne en livstil du kan leve med og samtidig kunne kose seg.. Alle finner sin måte å leve sunt på, jeg er imot ulike dietter o.l. Trening og sunt, variert kosthold er nøklen for meg.. Men som sagt, jeg trenger litt oppbakking og støtte, da selvdisiplinen er på bånn!!!!! Nå må vi prøve å få med flere da!!
Grorüd.. Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 JA Fler må bli med Men uansett.. Jeg er med ! Fordi dette trenger jeg virkelig!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. desember 2007 Jepp, sitter igjen med 6kg etter fødsel, samt ca 5 kg som tilfeldigvis la seg på før graviditeten... hmmmm... Vi får dytte opp tråden litt innimellom, hehe...
Guttemamman:-) Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er med! Men da må dere love å være ærlige så jeg ikke føler det bare er jeg som ikke går ned he he...
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. desember 2007 jeg legger gjerne ut både vekta og det jeg går ned, helt ærlig!!! Nå MÅ jeg bare klare det.. Vil se meg i speilet og føle meg vel med det jeg ser.. Det ser jeg ikke nå for å si det sånn!!!
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er en elendig slanker=) eier ikke viljestyrke.. Men vil prøve.. Har noen bim kilo igjen=)
Makka Pakka Skrevet 18. desember 2007 #16 Skrevet 18. desember 2007 Jeg er med i VG sin vektklubb. Er ikke noen hysterisk slanker men har blitt atskillig mer bevisst på hva jeg putter i meg. Har kuttet ut det meste av snop og spiser mindre porsjoner. Har ikke vekt men klær som var ekkelt kroppsnære for 1 mnd siden føles behaglig nå. Deilig!! Jeg tror jeg blir med denne gjengen her fra nyåret jeg også :-) Godt med enda litt mer drahjelp.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. desember 2007 Ja, supert at du er med!! Jo flere vi er, jo lettere er det får vi håpe!! Og er jo fullt mulig å gi hverandre litt tips langs veien også!!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #19 Skrevet 18. desember 2007 Har lyst til å være med, men har vektangst - seriøst! Har nok 5-6 kg igjen av bim-vekta, men tør ikke helt å veie meg. Huff - dilemma............
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 18. desember 2007 som du ser er vi nå mange, så dette klarer du! Har fått med meg 3 gra småtroll og...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 18. desember 2007 #21 Skrevet 18. desember 2007 jepp er med her fra småtroll jenta mi er 4 mnd og jeg er klar for å finne trivselvekta:)...å ikke minst kose meg i jula:)
m@rie82 Skrevet 18. desember 2007 #22 Skrevet 18. desember 2007 ja, jeg blir med på denne jeg også. for en gangs skyld skal jeg gjøre virkelighet ut av nyttårsforsettene mine! hihi! men da får jeg gå til anskaffelse av badevekt da.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 18. desember 2007 Ja, ser ut som at det er flere som må det, hihi..
Guttemamman:-) Skrevet 18. desember 2007 #24 Skrevet 18. desember 2007 Må vi ha veiedag på mandag da he he?Er vel lov å unne seg litt godis på helg...Gruer meg allerede...men nå skal jeg ikke trekke meg he he
Frk. Hybelkanin Skrevet 18. desember 2007 #25 Skrevet 18. desember 2007 haha m@rie82, jeg leste at du måtte gå til anskaffelse av badevAkt hiver meg på denne jeg også... trenger det absolutt (har nettopp slukt en stor plate non-stop sjokolade...)sliter med motivasjonen kan man si :/ minn meg på det da er dere snille, for i denne ammetåke verdenen er det så vidt jeg finner veien hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå