Gå til innhold

Er dere med jenter????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får hive meg med dere jeg også da....Jeg skulle tatt av 10 kg til bikinitiden! Det SKAL jeg klare....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med! For et kjempefint tiltak :)))) Gleder meg!

Skrevet

Jeg er med! Må bare manne meg opp til å veie meg først-har ikke gjort det siden før fødsel, og vet det er noen kilo igjen på magen (og pupper=))

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Jeg er med!

Begynte på VG's slankeklubb i september og har gått ned 5 kilo. Har en liten pause nå pga oppussing og flytting, men er klar for å begynne igjen i januar.

Har som mål å gå ned 15 kilo til. Vil da havne et par kilo over der jeg var da jeg var russ...

Skrevet

Jeg er med!!

Går på GR internett kurs. Er i gang med mitt tredje, og har gått ned 11,7 kg siden slutten av juni. Har igjen ca 3 kg som skal av;)

Skrevet

Slutten av juli skulle det stå.

Lille er forresten født i mai, og jeg er 5 kg lettere enn da jeg ble gravid med henne:-)

Skrevet

Hei jenter!

Da er vi 37 stk!! Så moro!!

Har kommet et forslag fra en på skravle at vi lar denne tråden foregå på slankedebatten, da det er lett at den forsvinner på skravle og småtroll.. Dette skjer ikke før 2. januar, må prøve å få med oss fler først :)

Men legger ut påminnelser på disse sider for det!!

Skrevet

dyttelidytt ja!

Skrevet

Jeg er også med!

Skal begynne med sunnere livsstil fra nyttår av, i tillegg til å begynne på treningssenter mest sannsynlig.

Må stramme opp, og skal ned ca. 5 kg.

Meeen jeg har heller ikke vekt.

Skrevet

dytter før nattinatt jeg.. hehe

Skrevet

God morgen jenter!! Da er vi oppe i 45 stk!! Meld dere på!! :)

Skrevet

Vedder på at 75% av de 45 blir borte over jul, fordi å slanke seg faktisk er en del jobb.

Skrevet

Hehe, ja det er kanskje sant det.. Er derfor jeg prøver å få med meg flest mulig, og håpe på at flest mulig gjennomfører.. Tvi Tvi.. ;)

Skrevet

Jeg hiver meg med jeg å.:) Har gått ned 10 kg siden sommer, men forsatt en del som må av:)

Skrevet

blir med...har ønsket oss vekt til jul,så får vi se hva nissen finner på

Skrevet

God morgen jenter!

Da har vi nådd 50 stk!! Flotters!!

3 dager ifjen til jul.. Fremdeles god førjulstid!! :)

Skrevet

dette må jeg nesten hive meg på :)hehe... blir spennende :)

Skrevet

Det finnes også en side her som heter kosthold - trening og en annen som heter kostholdsdebatten så det skulle være nok av aktuelle sider å legge debatten deres på.

Jeg skal ikke begyne vektnedgangen før etter fødsel, men prøver så godt jeg han å være sund. Ikke alltid enkelt med økt søthunger akkurat nå.

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg å være med! Trenger bare en vekt først... kunne veldig gjerne tenkt meg å tatt av 5 kg!!!

Skrevet

det går ikke an å sende deg en mld her inne, men ble så gira på dette at jeg laget denne siden her til oss som vil være med på denne tråden her:

www.piczo.com/trivselsvekta

tenkte det vil være lettere å ha en egen side enn å holde på å lete her inne etter tråden :)

er ikke ferdig helt men bare gi beskjed om hvis det er noe dere vil ha med :)

Skrevet

det går ikke an å sende deg en mld her inne, men ble så gira på dette at jeg laget denne siden her til oss som vil være med på denne tråden her:

www.piczo.com/trivselsvekta

tenkte det vil være lettere å ha en egen side enn å holde på å lete her inne etter tråden :)

er ikke ferdig helt men bare gi beskjed om hvis det er noe dere vil ha med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...