Gå til innhold

Er dere med jenter????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag blir jo da likt for alle, og alle koser seg jo litt i helga, det må vi få lov til.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med, har noen ekstra kilo som må bort og trenger å bli motivert :=)

Skrevet

Nå er vi 15 stk!! Moro!! Kjenner motivasjonen stiger!!!

Skrevet

dytter litt før jeg legger meg for natta... :)

Skrevet

Jeg vil også være med!!!!!

Skrevet

Jeg er med!

På seks år har jeg vært gravid tre ganger, og det har festet seg noen kilo hver gang, så resultatet er at jeg veier 10 kg mer enn før jeg fikk barn..

Men nå er jeg ferdig med å være en trulten rugemaskin, på tide og finne trivselsvekta tilbake! Jeg gleder meg allerede til å kjøpe meg nye klær uten å gremmes over den bilringen rundt magen..

 

Sunn mat og mosjon, mindre snop og litt mindre porsjoner med mat så klarer vi det! Sakte men sikkert skal kiloene av.

 

Jeg er klar! Ihvertfall til neste sjokolade-kick fjerner all motivasjon, men jeg skal gjøre mitt beste denne gangen ;-)

Skrevet

hjæææææææææææææææææææælp, kommer ikke til å tørre å spise fram til mandag hvis det betyr at jeg må på den GRUSOMME vekta. Nei, dette må jeg tenke på litt til, jenter.............

Skrevet

Oooi nå er vi jo en hel haug nå=) Gleder meg masse til 2 januar!! ..<3..

Skaffet vekt og greier og jeg nå :D

Skrevet

JA! Jeg er med på den;-)

Sist var jeg med en gjeng på mammas kropp, og da gikk jeg ned 15 kg;-)

Skrevet

God morgen jenter!!!

Da er vi oppe i 23 som er med!! Supert!! Vi får holde tråden oppe i jula da, så det er mange fler som er med.. Jo flere, jo bedre!!!

God førjulstid jenter!!

 

Skrevet

Jeg vil også være med :) Har vært med på noe slankegreier sammen med dib-folk før, men der datt jeg av lasset gitt.. -Men det betyr vel ikke at det aldri er lov å prøve igjen? ;)

Skrevet

Denne gangen går det vettu, flott at du er med!!

Skrevet

Jeg er med :) Vi starta en gjeng her i sommer også, de fleste ramla av men jeg fikk av 6kg. Nå gikk alt imidlertid til helv*** etter ferien hos svigermor, men jeg er med igjen vettu :) Har en bukplastikk som gulrot hvis jeg greier å gå ned 10kg innen 17.mai :D:D:D

Skrevet

Oj, da skal vi hjelpe deg så mye vi kan!! Lykke til!

Skrevet

Har dere tenkt å opprette egen nettside/blogg?

Skrevet

Tenkte bare å ha en tråd som kalles "trivselsvekt tråden" som første mann hver mandag som har veid seg legger ut som innlegg, og så svarer resten.. I løpet av ukene kan vi jo også komme med tips og spørsmål, bare vi kaller innlegget "trivselsvekt tråden"

Holder oss her på skravle, selv om det er noen med fra småtroll og :)

Skrevet

okei :) vet av erfaring at det er litt vanskelig å få dette til å fungere - fordi trådene lett ramler nedover på skravle. Men hvis noen av oss er flinke til å dytte eller vi alle søker opp (vil jo ha samme overskrift som du sier) kan det funke likevel. Jeg er litt skeptisk til å legge ut vekt og mål her, men det får jeg bare bite i meg :)

Skrevet

Jeg er inne her gjerne et par ganger om dagen, så skal dytte jeg, hehe... Er ikke så glad i å fortelle om vekt jeg heller, men nå må jeg være dønn ærlig med meg selv.. Og da er det like greit å skrive det ned

- svart på hvitt!!

Skrevet

Vi kan ikke legge mandagstråden ut på slankedebatten-sida da..? Så forsvinner den ikke så fort, og ligger ikke like "offentlig", liksom :)

Skrevet

god ide, mamma84! så kan vi heller legge inn påminnelsestråd på skravle?

Skrevet

Jeg er med, trenger seriøst å gå ned ca 15 kilo... så er med 2 januar jeg vettu...

Skrevet

Jeg har også noen kilo for mye,så slenger meg med jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...