Lady`83 Skrevet 19. desember 2007 #76 Skrevet 19. desember 2007 Hei hei=) Hei spikebabe: Velkommen inn skal du være..hehe...se du skal ha ikm (står for ikke kommende mens) =)dagen etter jeg skal ha...Jeg har ikm 29..har du begynnt å kjenne noen symptomer enda da..kjenner ingenting jegda;) Er det noen andre her som har fått flere symptomer og andre som ikke kjenner noenting??? Har foressten hatt eksamen idag som gikk skikkelig dårlig:( Uff, hadde håpet på å bli ferdig med dette året så jeg bare hadde et år igjen når bebisen kom=)
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #77 Skrevet 19. desember 2007 Hei på dere - og velkommen til spikebabe! Joda, dagene tikker avgårde de, nå er det snart jul jenter! Jeg gikk ut i ferie i dag, og fy flate, det var bare sinnsykt deilig altså!!! Nyter hvert sekund, og i kveld skal jeg være lenge oppe og bare kose meg har jeg tenkt! For øyeblikket vasker jeg ferdig badet til jul, er så godt når grønnsåpelukta sprer seg i huset Gleder meg til jul jeg!! Blir så koselig med masse tid sammen med venner og familie, og her ligger det flott julesnø, så vi kan være masse ute med lillemann - ååå så kos det skal bli!! Og ekstra kos blir det selvfølgelig om testen viser det jeg aller helst vil Hvordan går det med dere? Fått noen symptomer? Til Lady' 83: Æsj og fysj med eksamen!!! Men du har vel ikke fått den igjen enda, så kan jo håpe det gikk bedre enn du trodde Lurer på hvordan det går med Hedda jeg, lenge siden hun har vært innpå nå. Og lurer enda mer på Jeaant! Hun skulle på UL på mandag, men er jo ikke på nett nå, men håper og håper for at alt gikk bra for dem denne gangen!!! Klems
tigergutt<3 Skrevet 19. desember 2007 #78 Skrevet 19. desember 2007 hei igjen. Da har jeg vært hos gyn., og vi fikk resept på nok 3 tripple pergo kurer. Hun mente at vi hadde gode muligheter der siden jeg ble så lett gravid forrige gang. Har fått spotting nå og er så usikker på om det er en svak mens som kommer tidlig men satser på det. Vi hadde egentlig tenkt å vente til nyåret før vi tok neste pillerunde, men i går så lurte mannen min på om ikke vi bare skulle hoppe rett i det. Så på fredag er det pillestart og da blir det en hormonfylt jul... JIPPI Har sendt ut advarsler om at det kommer noe eksplosivt på besøk hos svigers denne julen He he he
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #79 Skrevet 19. desember 2007 Kjenner ingen symptomer på kroppen, men hodet mitt innbiller seg at alt av symptomer er der.. Litt slitsomt igrunn Var på sykehuset igår og tok blodprøve for å se om pergo har hjulpet, og at jeg har hatt el, som jeg er ganske sikker på at jeg har hatt. Men med julefri osv tar det jo en evighet før jeg får svar på de. Forhåpentligvis sitter jeg med en positiv graviditets test før jeg får svar ang el
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #80 Skrevet 21. desember 2007 Å neimen heisann!! Vi har havna midt på side 3, det går jo bare ikke an når vi hvert øyeblikk går inn i den mest spennende uka i året, he, he!! Hvordan går det med dere? Florerer det av symptomer rundt omkring nå eller?? For min del har jeg brent av en negativ test i dag :( Fortsatt håp, en del symptomer, men er redd de har helt logisk forklaring og ingen klaff denne måneden heller... Tester igjen på julaften om ikke ¤¤#%¤¤!! tante rød har kommet! Snart på tide og ønske god jul da jenter Klems
Bare meg... Skrevet 21. desember 2007 #81 Skrevet 21. desember 2007 Ja, her er det oppblåst mage, ømme/tunge pupper, og "tak" nede i korsryggen og litt rundt omkring. Ganske frustrerende å gå sånn å kjenne på ting og ikke vite! Har et barn fra før, og kjente graviditeten ganske tidlig så vidt jeg kan huske. Litt usikker på når jeg har ikm, husker virkelig ikke hvilken dag jeg hadde mens sist (irriterende!)...men, er nok ikke før i slutten av uke 52. Huffamegen...dagene går sakte...blir litt sånn små- hjernevaska av det her merker jeg! (c: Lykke til til alle sammen! (c:
maria isabell Skrevet 22. desember 2007 #82 Skrevet 22. desember 2007 har ikm 27 dec,tenkte eg sku teste på julafta....er veldig svimmel,slapp,mensemurringer osv...men trur ikke en kjenner graviditeten så tidlig...sist kjente eg det non dager før ikm...det er lov å håpe...
Lady`83 Skrevet 22. desember 2007 #83 Skrevet 22. desember 2007 God jul alle sammen;) Håper dere koser dere masse i julen,det skal jeg iallefall...Hvordan gjør dere det med alkoholen da..er det totalt forbud...??? Selv kjenner jeg ikke noen symptomer enda,men er jo en uke til tr..så er gode muligheter for symptom jakt neste uke...=) Vel lykke til!!! jule klem fra meg=)
Nurket termin 5.9 Skrevet 23. desember 2007 #84 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har IKM 2 juledag - men måtte teste idag. SVAK rosa. Utrolig morsomt. Men tørr ikke juble helt enda. DEN er veldig svak....Skal teste igjen imorgen. Ønsker alle lykke til!!!
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #85 Skrevet 25. desember 2007 God jul alle sammen! Og hvordan går det med dere nå? Kjempespent på resultater her Hos meg er det ikke spennende lengre... ¤¤!!!%%¤¤!!!!! tanta kom julaftenmorgen... Fader og! Hadde håpet så sterkt denne måneden, så fallhøyden føles litt stor akkurat nå, men kommer nok over det snart. Kos dere videre i jula, og håper på mange glade meldinger etterhvert her
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #86 Skrevet 26. desember 2007 Tjoho! Jeg har forbanna den tanta de opp og ned her nå miemamma.....ærsj altså!! Men som jeg skreiv på vår tråd....januar sittern...det veit jeg En liten oppdatering for alle sammen med IKM i uke 52: Jeg er jo i grense land mellom uke 52 og uke 1 jeg da....som har IKM på nyttårsaften....men jeg tok en cb test i dag....og jeg fikk faktisk en svakt positiv test 5 dager før ikm.....hildrane du... jeg fikk et kryss, den ene streken var bare litt svakere enn den andre....er det en positiv test da??? Noen som har erfaring??? Ønsker dere alle en riktig god romjul
Gjest Skrevet 27. desember 2007 #87 Skrevet 27. desember 2007 Hei alle sammen! Først og fremst, en heidundrande salutt for Lindus som ble gravid i første pp :) Fy fader, det er bare helmax!!!!! Og nå er jeg fryktelig spent på dere andre. Hvordan GÅR det?? Flere positive??????? Eller flere som tar følge med meg? :( Klem
Lady`83 Skrevet 28. desember 2007 #88 Skrevet 28. desember 2007 Hei alle sammen=) Gratulerer lindus!! Til miemamma: Det var kjempe kjipt at det ikke funket denne måneden...Det tror jeg ikke det gjør her heller..klarte ikke vente igår så jeg tok en test som var negativ...Hmm...skal ha ikm i morgen,men kjenner ingenting på kroppen og regner med den vill kunne vise positivt to dager før!!! Vel,får bare kose oss videre da...Var sikker på det skulle skje denne gangen=( Vel,fortsatt god jul alle sammen;) klemz
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 28. desember 2007 #89 Skrevet 28. desember 2007 Hei jenter! Jeg vet jeg har vært veldig fraværende denne måneden, men siden jeg mistet har jeg ikke vært så gira på det å bli gravid. Ikke misforstå, jeg har veldig veldig lyst til å bli gravid, jeg har bare ikke villet tenke så mye på det. Så derfor har jeg holdt meg unna BIM. Jeg har merket akkurat de samme symptomene som sist, men har på en måte bare oversett dem. Tok en test i dag, og den var positiv. (har ikm i morgen) Merker at jeg ikke klarer å juble like høyt som sist, jeg bare håper denne klarer å klamre seg fast. Miemamma, det var trist at det ikke funket for deg denne måneden. Jeg hadde virkelig håpet at det ville klaffe for deg denne måneden. Jeg ønsker deg masse lykke til i neste pp. Og Lady'83, vi kan jo håpe på at kroppen din produserer hCG litt langsomt, hvis ikke får du ha lykke til i neste pp du óg. Til alle, kos dere videre i romjula! Romjula er en herlig tid, og jeg nyter hvert sekund av den
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #90 Skrevet 28. desember 2007 Heisan miemamma. Nå måtte jeg bare inn og sjekke hvordan det går med deg. Når har du IKM? Følger med deg hele tiden. Og så er det så utrolig koselig at Hedda og Srekkblanda fryd har hoppet over til 1.tri. Tror du kommer neste mnd:) Krysser fingre og tær:)
Gjest Skrevet 29. desember 2007 #91 Skrevet 29. desember 2007 Hei alle sammen! Og gratulerer så mye Hedda, denne gangen skal det gå bra med spira deres!! Jeg har stor forståelse for din reaksjon, tror det er veldig normalt etter at man har mista. Håper likevel du tør glede deg over det etterhvert, vil tippe det hjelper når du kommer over den tida du mista sist. Tenker på deg og lille spire, og sender mine beste tanker om at den må klore seg godt godt fast denne gangen Til Lady`83: Æaj og fysj!! Håper tanta uteblir hos deg likevel da, men om den kommer er jeg nå glad for å ta følge med deg videre Vi får oppmuntre hverandre som best vi kan vi dah... Til Jeaant: Takk for gode ord! Det varmer Har ikke engang regnet på ny IKM jeg... Hvordan går det med deg? Også til slutt må jeg bare få komme med litt frustrasjon... HVORFOR blir det ikke vår tur snart?????????????????????? Kjener at jeg begynner å miste litt motet her, bare litt. Men alle rundt meg blir jo på vei jo, og tro meg, jeg unner alle virkelig det, men skulle så gjerne vært der jeg og :( Klems
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #92 Skrevet 30. desember 2007 Joda, takk, her går det egentlig bra. er veldig dårlig form da, men det får bare være. Ikke noe å gjøre med. Siden du ikke har regnet ut IKM synes jeg egnetlig du bare skal la være, det var det tipset jeg fikk av legen min, bare ta det helt med ro. Kanksje ta en pause fra BiM og... Tror kanskje ikke det er så dumt. Merket det på meg selv i den perioden du vet... Jeg ble veldig opphengt i alt som ble skrevet her inne, var egentlig litt deilig hvis jeg ikke hadde tid innimellom. Men uansett så ønsker jeg deg så masse lykke til:):) Du får bare gjøre som du føler for. Nå er det iallefall snart nyttår og nye muligheter:) Klem
Nullenusken Skrevet 30. desember 2007 #93 Skrevet 30. desember 2007 Og i dag kom tante rød......... er sååååååååå lei.... vel, 20pp, her kommer vi....
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #94 Skrevet 30. desember 2007 Hei! Huff Nusken, føler med deg! Du har prøvd lenge du ser jeg, bare over i 7 pp vi, men det føles leeeenge og leit for det.... Får slå følge i en ny pp vi da. Tanta har akkurat dratt sin vei her, så da er vi vel klare til å sette igang igjen. Til Jeaant: Jeg har seriøst vurdert å kutte ut BIM ei stund. Kan godt hende det hadde vært lurt! Men så klarer jeg ikke å la være heller. Har en sambo som jobber en del kvelder, og da blir det gjerne pc'en og meg på kvelden da Men skal i hvert fall ikke stresse, det gjorde vi forsåvidt ikke denne måneden heller. Tester ikke EL, og regner ikke veldig mye på dager heller, så får det bare gå som det går. Jeg har jo lille sjarmtrollet mitt her hjemme, får nyte hvert sekund med han så lenge Leit å høre du er så dårlig blitt. Men er du sykemeldt fortsatt? Hjelper vel litt det i alle fall, om du kan ta det med ro mener jeg. Ellers får du bare tenke positivt at det er graviditetshormonene dine som jobber for deg da Når skal du inn til ny UL? Og hvor mange uker er du nå? Så glad for dere
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #95 Skrevet 30. desember 2007 Miemamma: Er åtte uker idag. Er sykemeldt ennå, egentlig litt glad for det, selv om jeg savner jobben min. Skjønner at det ikke er så lett å legge fra seg pc'en om kvelden, klarer det ikke selv. Og jeg sitter ikke alene engang... Men, men, alt ordner seg nok tilslutt:) Skal på ny UL 8.jan. Legen sa hvis alt så bra ut da, så var det nok ikke noe å bekymre seg over lengre. Han mener det er de første 8 ukene som er de verste, eller hva jeg skal kalle det..
Lady`83 Skrevet 30. desember 2007 #96 Skrevet 30. desember 2007 Heisann;) Gratulere masse til de gravide...er vel flere en hedda;) Jeg skjønner ingenting her jeg...pleier og ha helt punktlig mens,som kommer på kvelden..skulle vært her i går...Idag fikk jeg litt blod på papiret(sorry detaljer) og det var alt...hva kan det være for noe???Pleier å være veldig mye hos meg de første dagene...hmm.... vel,vi prøvde å ha litt kos for å fremskyve det,så håper enten det kommer eller blir;) Er ikke optimist siden jeg testet neg. to dager før ikm... klems
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #97 Skrevet 1. januar 2008 Hei alle IKM uke 52'ere! Vil bare si gratulerer til dere som klarte det denne måneden Masse lykke til videre med magen, kos dere så mye! Til dere andre, så er det vel bare å si tvi tvi i neste pp! Må vel bli vår tur etterhvert også hva? Ser at det er opprettet e ny tråd, IKM uke 4, så da hopper jeg meg over dit jeg. Og til slutt til Lady'83: hvordan går det med deg??? Har tante rød dukket opp på ordentlig, eller er du blant de lykkelige her inne nå?? Så spent på deg Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå