Gå til innhold

Skravlings - IKM uke 52, merry christmas ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var el over uten at det ble noe hopping i høyet. ÆSJ!!! Kan jo hende det er noen tapre soldater som har klamret seg fast fra tidligere i uka, men håpet mitt er svinnende lite nå. :( Litt lei meg for det.

Men men. Blir superglad hvis det har klaffet. Og hvis ikke, da spretter jeg sjampis på nyttårsaften ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjeeelp! Hva er det med meg??? Nå er jeg ordentlig sinna på meg selv!!! Skjønner ingenting, pleier ikke å være sånn, og føler meg skikkelig egoistisk... Hvorfor? Jo, i går fikk vi vite at vi skal bli tante og onkel igjen i juli. Og jeg som er så glad i tantebarna mine!! Men hva gjør jeg?? Jo, setter meg ned og sipper...Kjente jeg bare ble lei meg. Så jeg gråt mine modige tårer for aborten vi hadde, og sikkert alt annet mellom himmel og jord. Æsj, trodde virkelig jeg var ferdig med det her og hadde kommet over at vi mista, men nå kom det tilbake som et skikkelig slag i ansiktet ja.. Men, nå skal jeg ta meg sammen og vise meg som en god svigerinne, og forsøke ALT jeg kan og glede meg med dem!

Hjertesukk fra meg på morgenkvisten :(

Skrevet

Skjønner hva du mener miemamma! Har selv 4!! Venninner som er gravide å skulle egentli vært like langt som dem, men mista i MA. Så til tider har jeg vanskeli for å klare å høre på kor fantastisk alt er om dagan å alt de gleder seg til, prøver å heve meg over meg selv som tenker sånn, men er ikke like lett!

MEN skal komme etter snart!

Skrevet

Takk Isig, for at du får meg til å føle meg litt mer normal igjen! Ble bare helt forskrekket over meg selv jeg, klarte ikke å styre det rett og slett. 4 venninner ja, hvordan i all verden KLARER du holde motet oppe når de snakker om sine graviditeter? Det står det respekt av! Ser at vi har mista nesten på likt vi. Var du kommet langt? Både gruer og gleder meg til å bli på vei igjen, vet nok at det blir en bekymringens tid, men du som jeg inderlig sterkt ønsker meg et kryss i desember!

Klem

Skrevet

Miemamma: Trodde det var bare jeg som var veldig følsom.... Men selv om jeg faktisk er gravid igjen etter MA så dukker disse ekle følelsene framdeles opp. Klarer ikke kontrolere det. Så på film i helgen: Knocked up, veldig morsom film, men jeg knakk helt sammen da jeg så Det innvendige UL apparatet. Har litt vonde minner fra det når jeg måtte ha utskapning.....:( Husker du og det jeg fortalte om da jeg skulle hilse på den nyfødte nevøen min? Knakk helt sammen da og. Så det er ikke lett. Trodde disse følesene skulle forsvinne etter jeg blek gravid igjen, men neida.

Har forresten skrevet et innlegg til deg på Augustklubben:)

Skrevet

Heisann=)

Til miemamma: Jeg tror du kan ta det helt med ro....er nok helt normalt og føle som du gjør...man blir jo ganske frustrert over å høre på alle rundt en som blir gravide når en selv ikke kan glede seg over graviditeten.... Jeg tror du bare må tenke på hvor stor pris du setter på å bli gravid denne månden etter litt frustrasjon=) Det kommer jeg til iallefall....

Til hedda +en til: Du får vel sikkert el dagen før meg du da(fre)?? Er det ikke slik at en får tr akkurat 14 dager etter el... Tror iallefall den kommer på lørdag... har ikke testet denne månden..har alltid pleid å ha el slim... men forrie månde hadde jeg ingenting. Tror det var pga så mye stress rundt prøvingen osv...slapper bare helt av nå og prøver å kose meg;)

Det som er veldig kjipt akkurat nå er at jeg skal ha el om noen dager og manen min har fått bihule betennelse så han er veldig dårlig...Håper bare han blir frisk fort, så vi får kost oss lit...hehe...

Ha en fin dag alle sammen;)

Skrevet

Er forresten på nett i julen, skal hjem til Bergen til mamma, og hun har heldigvis internett. Da kommer jeg inn og sjekker på dere:):):)

Sender masse julebabystøv til dere alle sammen**********************************************************************************************************************************************************

Jeg flytter idag eller imorgen, så hvis jeg ikke jeg ¨treffer¨ dere igjen før jul, så får dere kose dere masse og lykke til meg IKM og hele pakken:)

Skrevet

Hei igjen, og takk for gode ord fra dere! Kjenner meg fortsatt litt slått ut her, men kommer seg vel utover dagen. Er så godt å ha noen å lufte tankene sine for, min kjære svigerinne vet selvsagt ikke at det ikke var like lett å svelge den for alle andre gode nyheten...

Til Jeaant! Vi skribler visst litt her og der vi, ikke alltid like lett å ha oversikt! Jeg skal prøve å sende deg en pm, det har jeg ikke gjort her før. Sjekk om du får den da vennen :)

Klems

Skrevet

Hei;)

Hvordan går det med alle sammen....skjedd noe spennende????

Måtte dytte tråden, da den lå på side 2!!!!

Skrevet

Hei Lady'83! Ikke så mye som skjer her.. Godfølelsen er i ferd med å svinne litt, æsj! Trodde så sterkt at det klaffa nå, men får nå bare vente og se. Med deg da?

Til Hedda: Hvordan gikk det med foredraget ditt? Nå har du vel ferie du? Så herlig!! Kos deg masse :)

Klem

Skrevet

hallo hallo alle sammen. tenkte bare å stikke innom og sjekke hvordan dere hadde det????

ønsker dere lykke til denne gangen, håper virkelig at det klaffer for dere alle denne gangen. savner dere der i 1-trimester da. :)

stor klem og masse baby støv########################################################################################################################################

Skrevet

Heisann=)

Her går alt kjempe fint....har skikkelig troen på at det klaffer denne månden....hehe..skal ha el rundt nå og begynner å få litt el slim, så det er jo gode nyheter...koser oss kjempe masse om dagen og prøvingen går så greit så det er jo et pluss:) Lykke til alle sammen og stå på!!!God helg!!!

klæm

Skrevet

God morgen!

Sitter her en tidlig lørdagsmorgen og bare nyter stillheten. Gutta mine ligger og sover enda, og mor har en stille stund for seg selv - enn så lenge :) I dag skal vi gjøre unna resten av julegavehandelen, så det er bare å kose seg med stillheten så lenge det varer ja!

Våknet veldig tidlig i dag, og var lys våken. Har hatt litt smerter i magen nå et par - tre dager, og lurer på hva det kan være. Håper seff det er festesmerter da, passer jo med tida, men tør ikke håpe for mye. Akkurat nå kjennes det som om mensen kommer hvert øyeblikk, og er på do ganske ofte for å sjekke (!), men der er intet. Er jo over en uke til IKM enda, så det er egentlig for tidlig med menssmerter også... Tenk å være så heldig at det hadde klaffa denne måneden da! Helt enig med Hedda i et innlegg over her en gang, at dette med magefølelsen er slett ikke så enkelt. Så tror jeg veldig sterkt, og samme dag kan jeg være sikker på at det ikke er noe. Skulle så gjerne bare ha visst snart!!

Blir i alle fall veldig spennende dette her. Tror jeg kommer til å starte testingen uti uken som kommer en gang. Er noe med å vite så man kan forberede seg dersom det ikke blir noe alkohol i jula for eksempel. Ikke for det, er ikke ofte jeg drikker jeg, så det er ikke noe jeg er lei meg for å gi avkall på i så fall!

Hvordan går det med dere andre? Krysser fingre for mange blå kryss snart!!!

Klems

Skrevet

Hei miemamma :)

Her blir det også innspurten på julegavene i dag...blir deilig å bli ferdig også syns jeg. Jeg hadde en svak positiv el test både i går og i dag, så da satser jeg på at jeg har el nå....og da blir det jo litt kosing i helga da...hehe....også får vi se i tiden fremover om det dukker opp noe symptomer....det gjør det sikkert, for jeg er veldig flink til å inbille meg symptomer...hehe....

Fikk tekstmeldig fra Alessa (som er her inne) i dag, og hun er gravid!!!!! Det var så koselig start på dagen :)

Det blir inmari spennede å følge deg i tiden fremover da....bare en uke til ikm.....og jeg krysser armer og bein for at du har en positiv test i løpet av neste uke :):)

Kos deg masse i helga!!

Klemmer Lindus :)

Skrevet

Hej hej Lindus :) Så koz å høre fra deg! Du er så positiv du, smitter over det :) Julegaveshopping på dere også ja... Fy fillern, det var et svare kaos! Men ble heldigvis ferdige i dag, så nå gjenstår det bare å pakke inn alt; og det er ingen liten jobb det heller ;)

Alessa tror jeg ikke jeg kjenner til, men det var veldig koselig å høre likevel :) Hadde hun prøvd lenge? Håper jammen det blir mange blå streker her inne i desember altså!!

Har du EL nå ja, så SPENNENDE!! Da får du jammen charmere mannen din litt i helga gitt :) Masse lykke til og babystøv ******************************************************************************************************************************************************************** er herved oversent deg :)

Har så lyst til å teste jeg....!! Men vet det er for tidlig da, så det er bare å brenne opp pengene i så fall. Har bestilt meg nye strimler fra billige tester nå, blir altfor dyrt å teste med de på apoteket - har på en måte blitt noen tester det siste halve året kan du si ;)

Klæm fra mæ

Skrevet

Til Miemamma:) Nå er det faktisk gådd ned til 3 venninner:( Hun ene mista i går i uke 8:( Får så dårli samvittihet! Prøver å ha et avslappa forhold til prøvinga, mn er ikke så enkelt nei:( Jeg var 11 uker på vei, å mista når jeg var på ferie i syden av alle plasser! Skikkeli arti å ha utskraping der ja.... Å i tillegg måtte jeg ha utskraping 9 uker etter aborten på nytt her i Norge, fy sørn! Har enda ikke fått pos eggløsningtest, fikk mensen 1/12 så regner med at alt er forskyvet denne mnd, men var hos gyn på ul onsdag å da sa han at han trodde i løpet av helga kom eggløsningen:) Så håper, men egget får vel uansett for kort tid til å ev. feste seg siden eggløsningen er sen:(

Skrevet

Tjoho Miemamma :)

Måtte jo legge igjen en liten hilsen her inne når jeg så du hadde stukket innom på morgenkvisten. Prøver alltid å være positiv, for da er man generelt mer glad tror jeg, og det er jo ingen grunn til å være pessimist heller ;) hehe

Jeg også ble ferdig med julegaveshoppingen i dag....takk og lov...og jeg har rukket å pakke inn alt samme og lagt det i julenisse sekken på boden,...hihi...og jeg er helt sikker på at nissen kommer på julaften :)

Vet du...jeg skjønner fortsatt ikke alt dette el styret...hehe....jeg har en følelse på at jeg hadde el mye tidligere jeg .....at den kom ganske så rett etter forrige mens.....vet jo ikke om det er mulig da...men det føles sånn....uansett er det jo bare å være tålmodig....kan jo ikke begynne å teste før nærmere nyttårsaften...ellers blir det bortkasta penger....tester koster...det er helt klart!

Tusen tusen tusen takk for babystøvet :) men du...hvordan går det med deg og symptomer da?? Jeg har masse rare symptomer jeg...hihi....men jeg tør hvertfall ikke håpe på at noe har skjedd enda....

Vi snakkes :)

Juleklemmer!

Skrevet

Til Isig: Usj, det var leit å høre om venninnen din. Unner virkelig ingen å miste. Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet, men dere har jo noe å dele nå som kanskje kan være til hjelp for hverandre? Du hadde en skikkelig lei runde med din MA du, æsjameg... Håper det klaffer for dere nå, og at spira klorer seg fast!

Til Lindus: Har sendt den en lang pm :) Men enten har du fått fem - seks av dem, eller ingen i det hele tatt, for ble noe rart når jeg prøvde å sende den.

Ha en god dag alle sammen!

Skrevet

tjoho miemamma'n :)

Hadde ikke fått noen pm fra deg jeg da...snufs....men bare send den på nytt når du får tid du :)

KIemmers :)

Skrevet

jeg dytter denne litt jeg.....dytt dytt...hehe.....

Har dere noen symptomer??

Skrevet

Hei alle sammen :)

Hvordan går det? Spennende tider i møte nå... Har dere følelsen eller? Hvis ikke jeg er gravid nå, så spiller kroppen meg et ordentlig puss! Er som en luftballong, spesielt på kvelden. Nesten litt ubehagelig er det! Også har jeg begynt å tisse så masse, og i går hadde jeg halsbrann da jeg skulle legge meg. Nå tør jeg fortsatt ikke skru opp forvetningene her, for alt dette kan ha logisk forklaring, men det var IKKE sånn forrige måned... Håper så sterkt!

Lady'83 og Hedda - hvordan går det med dere? Tenker på deg Hedda! Håper det har gått seg til for din del, og at den verste tomhetsfølelsen har lagt seg... Dere har jo IKM samtidig dere, så spent på dere!

Lindus, nå har jeg endelig sendt deg en pm som jeg er helt sikker på har kommet frem :)

Lykke til jenter! Klarer snart ikke vente lenger med å teste jeg...! Hvis jeg har 26 dagers syklus sånn som de siste gangene har jeg faktisk IKM på lørdag, DET er ikke så lenge til!! Men, regner julaften som min IKM jeg altså, ikke vits å gamble for mye her.

Klem til dere alle :)

Skrevet

Hei hei=)

Til miemamma: Jeg er ikke sikker på hvordan det går jeg... Vet ikke helt sikkert når jeg har hatt el,så er litt vanskelig å vite...Jeg tror det var i helgen men blir litt usikker når jeg leste man kan ha el helt frem til dag23...hmm.... Du da ....så du har begynnt å få symptomer....=) Så spennende,håper det er en spire som klamrer seg;) litt tidlig for meg enda og kjene noe...hvem dag kjente du symptomene?

Til hedda: Hvordan går det med deg da? Hadde du el i helgen...? Vi skulle ha ikm samtidig så regner kansje vi har el rundt samme tid??? Symptomer enda??

Håper alle sammen får en haug med symptomer som følge av graviditet denne månden;)

klem

Skrevet

Hei :)

Slenger meg inn på denne siden jeg også.. er ny her inne, og har ikke helt satt meg inn i hva alle forkortelser betyr enda..

Men utifra hva dere skriver tolker jeg det som at vi er i samme båt.

Jeg går på pergotime for første gang naog forhåpentligvis har det fått igang systemet.. Tatt el tester i mage dager men streken ble aldri noe mer enn lyse rosa,(strimler fra billigtester.no).. Tror, utifra min egen "magefølelse" at el var rundt ca den 14/12, og utifra beregningene skal jeg da få mensen den 30/12, (ikm??)...... Hvis jeg da ikke har vært så heldig å blitt gravid:)

Skrevet

Hei og velkommen til oss :)

Jeg har IKM (og det er dagen du forventer mens ja) 31 desember...og jeg også fikk bare lyserosa strek på el-testene fra billigtester.no. Men jeg vet at jeg hadde el forrige helg...kjenner det på kroppen ;)

Så nå krysser jeg armer og bein for at vi alle sammen får en spire i jule- nyttårsgave :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...