Gå til innhold

Skravlings - IKM uke 52, merry christmas ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Da kom tanta hit, og vi er igang med vår sjette pp... Ergerlig, men, har neste IKM på julaften, hvilken perfekt julegave ville ikke det blitt??? Noen som har lyst å være med å skravle nå i førjulstida?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hei!

Tanta kom akkurat her også. Litt nedtur. Får satse på at det går bedre denne gangen. Jeg har IKM noen dager etter julaften. En liten spire i julegave er jo den beste gaven man kan få :)

Skrevet

Hei hei;)

Da kan vel jeg egentlig gå over hit jeg oxo...;) Har jo ikke fått ikm enda,men bare neg. tester så jeg gidder ikke regne med noe annet;) Men det blir jo en kjempe spennende jul for oss da=) Og kansje vi stresser mindre med barn siden det er så mange ting som skal ordnes....Tenkt hvis jeg haddre blitt gravid nå å hatt symptomer i julen ,kunne jeg ventet å teste til nyttårsaften=) hehe....Feiring med alkohol fri champis=)

Ha en fin dag!!

Skrevet

Hei!

Jeg fikk mensen i går, og har da IKM tredje juledag. Håper også at det nå skal klaffe da man har mye annet å tenke på i jula :) Har et barn fra før og da klaffet det i desember :) Er nå i 6. pp.

Skrevet

Har endret mitt gamle nick: snart brud til Vicky 81 :)

Skrevet

Heisann!

Joda, det var en nedtur at tanta kom, må vel bare innrømme det, hadde jo så veldig veldig lyst! Men, fordelen er at desember syns jeg er en flott måned å prøve i! Skjer masse koselig hver dag, med litt ekstra kveldskos, er vel ikke å forakte det, he, he ;) Denne pp'en har jeg imidlertid bestemt meg for å stresse ned. Kommer ikke til å kjøpe el-tester, for følte ikke det hjalp det spøtt i november, ble bare forvirra. Så nå tar vi det som det kommer, vet jo sånn ca når el er likevel.

I morgen er det 1. desember - så kos! Er et skikkelig julemenneske, og bare elsker å videreføre tradisjoner til sønnen vår. Så i kveld skal det lys i vinduene, og i morgen skal vi finne utejuletre. Og masse fin julesnø har det kommet, så i helga skal vi skikkelig kose oss :) Håper dere andre prøvere også får en fin helg da!!

Skrevet

Heia!

Jeg skal prøve el-tester for første gang denne pp-en. Hadde egentlig bestemt meg for å vente. Men da tanta kom nå ble vi litt mer skuffa enn vi hadde trodd før vi startet. Har jo egentlig ikke dårlig tid, er bare litt utålmodig :) En annen grunn til at jeg vil ta el-test nå er fordi jeg ikke aner hvordan syklusen min er enda. Har hatt hormonspiral i 2 år. Da jeg tok den ut hadde jeg mens i 3 uker. Så den jeg har nå er første "ordentlige". Jeg har gått på ulike prevansjoner siden jeg var 17 og før det hadde jeg veldig korte sykluser. 15-17 dagers sykluser var vanlig. Jeg håper det har blitt litt bedre nå. Men jeg aner ikke når jeg har el. Så det blir spennende å prøve :)

Men vi er så klart bortreist når jeg tipper at eggløsningen er. En natt hos besteforeldrene mine og en på hotell sammen med en del andre folk. (håper bare han som har bestilt ikke har tenkt at flere par skal sove på samme rom... hehe).

I tillegg skal vi flytte i løpet av desember. Har kjøpt oss hus. Gleder meg veldig til det. Så dette blir en travel og spennende mnd på mange måter :)

Skrevet

Hei hei...Jada, tr kom i dag den...som jeg krev tidligere på dagen...har vel egentlig ikke følt meg veldig "gravid" denne månden, så kom ikk som et sjokk...bare veldig SKUFFENDE!!!Blir liksom litt irritert på kroppen jeg...Har jo fått det til før da det skjedde ved et "uhell" ..!!! Men som dere andre så er jeg veldig gla i julen og skal kose meg gløgg i hjel...skal droppe alt som heter el og muligens temping;) I kveld skal jeg kose meg med go mat og rød vin...mmmm...Go helg=)

Skrevet

Hei hei:)

Tr kom på man/tirs- så er vell ferdig etter hvert...så denne gangen blir det el-tester, og alt annet som skal til...Vi skal få oppfølging ved neste svangerskap, så kan bli stress å bli gravid i juletider- men samtidig verdens beste julepresang..:)

Lykke til alle sammen-:)

Skrevet

Hi there!

Til Lady'83: Ja, ja, vennen, da kom den hersens tanta hos deg også da...! Skjønner du er skuffa, mee too, men neste pp, da skal spiren sitte ja! Hos meg er tanta nå på hell, og her er planen prøving fra første stund. Har en liten mistanke om at el var før jeg hadde regnet med i forrige pp, ser plutselig at syklusene mine er på 26 dager og ikke 28 slik jeg trodde. Du det med temping har jeg aldri helt skjønt noe av, hvordan funker det?

Hei til dere andre :) Hyggelig at flere slenger seg på her! Ser at du virkelig har blitt satt på prøve Tovvar, leit å se at du har måttet gjennom både 2 SA og 1 MA. Flott at du nå får oppfølging.Håper inderlig det blir deres tur til å lykkes nå da. Har også vært igjennom en SA, mistet tidlig i oktober, og det var virkelig ikke noe al right. Derfor håper jeg så sterkt at spiren vil feste seg snart, og SITTE denne gangen! Har en fantastisk lege som følger opp, så med en gang testen viser gravid ringer jeg og bestiller time, så får vi innvendig UL ik uke 7 for å sjekke at alt er bra.

I morgen starter desembermåned jenter, let's hope it's a good one then :)

Klems

Skrevet

Hei, her blir jeg med!!!

TR kom tirsdag 28. og er nesten borte vekk nå. IKM ca. 2. juledag??? Mange år siden jeg vært så spent første dag i advent!

Lykke til, flickor!

Skrevet

da for jeg inn i 11pp. Dersom akupunktøren min klarer å få EL på dag 15 denne gangen også, da vil jeg ha IKM den 30.desember.

har ikke store forhåpninger nei:(

Skrevet

Hei miemamma.

Så koselig at du har vært inne på tråden vår. Og 3. september høres ut som en fin plan....:)

Leste her eller der at du ikke ville bruke EL tester og det er jeg helt enig i. Det var som legen min sa til meg, la det gå naturens gang. Og så blir det jo kanskje litt ekstra sengekos da.... siden en ikke er helt 100% på hvilken dag EL er. Desember er en koselig tid, iallefall jeg er i bedre humør da, og da blir det ikke så stress.

Nå gleder jeg meg til å komme inn i nyoppusset hus og pynte til jul:)

Klem

Skrevet

heia jenter..ikm 23.des, så skal nok ha el neste helg.., altid greit og ha el om helgen:-) hehe, mer opplagt da, ..mistet 4 ganger, og føler jeg mister gnisten, vet ikke om jeg skal juble eller være redd om jeg blir gravid på ny..., men gir ikke opp, så vi prøver denne mnd og..:-) håper den sitter for oss alle her..har dere tent stjerna og pyntet??

Skrevet

Heisann jenter!

For en herlig helg det har vært!!! Masse julesnø, og koselig med lys og i det hele tatt. Begynner å kjenne litt på julestemningen nå :)

Her er det også mest sannsynlig EL til helga, men fordi jeg har hatt kortere sykluser i det siste tar vi ingen sjanse, så har alt begynt med sengekosen ;) Håper så inderlig spiren setter seg i desember, det ville bare vært den perfekte gaven for hele familien!!

Til fest del lille spire: Ser du har mistet 4 ganger, det var veldig leit å høre. Håper veldig det klaffer for deg nå da! Får du ekstra oppfølging framover du da, når du blir gravid igjen?

Skrevet

Fått mensen igjen 1.12 etter 2 utskraping etter MA:( Så nå er vi i gang me ny prøving:) Har vel IKM ca 2.juledag:) Håper på en fin romjulsgave:) hvis ikke blir det ihvertfall fest med alkohol da:)

Skrevet

Hei jenter=) Hatt en fin helg? Det er så deilig ta det mer med ro denne gangen altså...Ikke temper jeg og ikke skal jeg bruke el tester...mye mer avslappende forhold til det denne perioden tror jeg...Blir vel å ha sex annen hver dag etter perioden nå...

Vel,selv tenkte jeg å begynne å pynte til julen nå=)

Skrevet

Jeg blir også med :) IKM på selveste juleaften! Prøver nå på nr 4 og dette er pp2

klem

Skrevet

Til miemamma: Det med tempingen er ikke alltid så lett å følge med på pga. at alle er forskjellige osv....så er ikke noe fasit... Tempen skal stige nærmeste dager etter el så man kan bekrefte at man har hatt el.. noen dager senere skal tempen stig enda et hakk og da sies det at man er gravid!!!???!!! Noen får temp dipp både ved el og feste dipp så det er enklere å se tidligere...veldig mye forskjellig...skal du begynne å tempe?

Skrevet

Hei hei!

Til Frk bibelstripp: Jeg har også IKM på julaften, er vel første gang jeg syns det er litt interessant å se om tanta dukker opp akkurat på den dagen ;) Og selvfølgelig håper jeg inderlig at den ikke gjør det da!! Så koselig å høre du har 3 barn fra før. Er de store da? Selv har jeg en godklump på 2,5, og veldig klar for at han skal bli storebror snart. Det tror jeg englebarnet har godt av, kan bli litt bortskjemt når man er alene ja... ;)

Til Lady'83: Nei vet du, jeg hopper over alt som har med ELtesting og temping og sånn å gjøre jeg. Orker ikke bruke opp den herlige desembermåneden på å stresse med det der, og bli skuffa for at tester ikke slår ut. Så nå koser vi oss heller litt ekstra denne måneden, også får vi se hva som skjer :) Og vet du, denne måneden har jeg en god følelse! Det hadde jeg ikke i IKM 48... Men du, leste akkurat inne på tråden til Hedda og Jeaant at stakkars Hedda antagelig har en SA. Det var trist å høre altså.

Til alle: Har dere kommet godt igang med juleforberedelsene eller?? Vi storkoser oss med denslags om dagen. Syns det er sååå koselig å dra på jobb om morgenen når juletreet står der med masse snø og lys i :) I kveld skal jeg prøve å skrive ferdig julekortene, får se hva vi rekker. Ha en toppers dag jenter :)

Skrevet

Til miemamma: Uff,så fælt hvis det er det som skjer da....Var jo så koselig å lese om alle som gledet seg så fælt...Har litt skrekken for ting som skjer jeg altså...man gleder seg jo så fælt til at noe skjer, og når det først skjer noe så skal den gleden bli borte likom;(...Har en liten følelse at det skal fungere for oss denne månden oxo,bare slappe av og la naturen gå sin gang...kan jo være en veldig positiv ting=)

Pyntet litt til jul igår å greier da, så nå begynner jule stemningen å komme;)

Skrevet

miemamma:-)

vi er i en utdredningsfase, venter på svar fra blodprøver, og har hatt to operasjoner for hjerteformet livmor.., skal ha el i helgen, men skal på fest så velger å drikke alikevel.., vi prøver å ikke " lage" baby, denne gang:-) hehe

Skrevet

hallo folkens. skjønte ik hvor alle dere ble av. hehe. vet dere hva????????jeg tror jeg er gravid. tok en gtest idag morgen, også var den positiv, men svak positiv da.....håper jeg er gravid for det . hehe jippi.....skal nok teste meg flere ganger. åååå jeg er så glad......

hvordan har dere det???

masse baby støv dere til dere alle.......................

kos og klem

Skrevet

Grattis Pawri:):):)

Da blir det en ekstra gledelig jul.

Kommer virkelig i julestemning ved å lese tråden her, trenger litt av det. Har så lyst å pynte til jul, men må vente til neste uke. Da flytter vi inn i nyoppusset hus. Gjett om jeg gleder meg.

Håper det går bra med dere alle sammen, og at dere snart kommer inn på 1. tri. Vi trenver litt hyggelige mennesker der inne. I det siste har det vært masse kranlgefanter der inne, ødelegger stemningen for oss andre.

Sender litt julebabystøv************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...