tigergutt<3 Skrevet 4. desember 2007 #26 Skrevet 4. desember 2007 hei alle dere, jeg blir også med her hvis det er ok. Jeg har veldig ustabile sykluser og vet derfor ikke når IKM er. Men TR kom 27/11 og foreløpig seg jeg på IKM som 1. juledag. Flytter den når og hvis jeg finner el. Jeg måler tempen for første gang denne mnd og det går greit men er litt uforståelig enda. Synes det var mye å sette seg inn i pluss at engelsken min er litt rusten så får nok ikke helt med meg alt som står på FF. Ellers så er dette vår 3 pp etter SA i slutten av september.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #27 Skrevet 5. desember 2007 Heisann! Klart du skal bli med tideli bom, bare koselig det Du har prøvd lenge du ser jeg, håper det blir din tur snart! Vi hadde også en SA helt i begynnelsen av oktober, så nå er vi i vår andre pp etter den, og vår sjette pp til sammen. Til Lady'83: Håper virkelig ikke det går galt for Hedda sin del, hun får vel svar på fredag tror jeg. Må innrømme det gjør noe med meg å høre slike historier, etter at vi selv mistet i SA i oktober. Men tror det gjelder å tenke positivt, psykens makt har mye og si. Og dessverre er det vel bare slik at naturen ordner opp dersom det er noe som ikke er som det skal, men håper det går bra for oss alle nå! Har du godfølelsen du også??? Så bra! Håper så sterkt altså!! Koselig med jula ja, har pyntet til advent vi, men må nok fram med vaskefilla før det blir noe mer pynt nå
tigergutt<3 Skrevet 5. desember 2007 #28 Skrevet 5. desember 2007 jeg prøver å ikke stresse så mye med dette. Men måler temp og skal begynne å sjekke etter el nå. Men tror at ho tullemor hjelper meg til å slappe av. Føler at jeg takler alt litt bedre når jeg har en tulle fra før. Men i morra reiser vi til Berlin på juleshopping, og det skal bli kos det..... med alt utstyret på slep he he.
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 5. desember 2007 #29 Skrevet 5. desember 2007 hallo jenter. tok en ny test i kveld nå. sånn digital test. det kom gravid med en gang. hehehehehhe. jippiiiiiiiiiiiiiiiiii nå er jeg glad. klem
2gutter:) Skrevet 6. desember 2007 #30 Skrevet 6. desember 2007 Æsj er bare på dag 6 i syklusen min, er jo så lenge til man kan begynne å prøve å for ikke å snakke om til man kan teste!! Ærsj, er så utålmodig!!:) MEN det er jo så koseli nå i førjulstia, at dagene går nok fortere denne mnd enn andre mnd tror jeg! Kos dere masse!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. desember 2007 #31 Skrevet 6. desember 2007 Hei hei! Har IKM julaften jeg også. Så da er vel EL like om hjørnet, skulle komme 10.des i følge kalenderen. Da begynner jo sengekosen å kunne gi avkastning i helga Er litt mer avslappa i forhold til hele prøvingen denne mnd, 1.pp tok jo helt av, hang her inne på BIM hele tiden. (hjalp ikke at mannen var bortreist, altfor mye fritid) Kjenner meg selv godt nok til å vite at når IKM nærmer seg så kommer jeg til å være mye mindre avslappet enn nå. Hehe. Spennende adventstid dette da!
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 7. desember 2007 #32 Skrevet 7. desember 2007 Hei alle kjente og ukjente! Da ble det SA på meg. Visste det vel egentlig før jeg fikk beskjed fra legen min i dag, så jeg er liksom kommet over det største sjokket. Og når jeg først skulle miste er jeg glad det skjedde såpass tidelig. Så hvis det ikke blir noe krøll med syklusen min har jeg IKM 28, men er jo forberet på at det kan bli litt rot.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #33 Skrevet 7. desember 2007 Hei Heddavennen! Huff, nå ble jeg ordentlig lei meg!! Hadde håpt at spira kanskje hadde klort seg fast likevel da.. Men, da får vi bare satse på at neste lille babyfrø er sterkt og levedyktig, og setter seg godt fast hos oss begge! I mellomtiden må du prøve å kose deg med førjulstida som best du kan. Når ille skulle være er det i alle fall godt å høre at HcG ditt har sunket allerede. Hos oss tok det lang tid, med masse bekymringer og det hele, så er i alle fall veldig glad du slipper unna det. Ønsker deg velkommen tilbake hit, selv om jeg helst skulle slippe å måtte gjøre det da... Masse trøsteklemmer sendes deg herved!! Til alle: Ja jenter, nå er vel EL rett rundt hjørnet for mange av oss! Jeg stresser ikke med noe denne måneden, tester ikke, bare tar det som det kommer. Men har en liten godfølelse, og håper veldig på full juleklaff da For oss alle selvsagt! Dessverre har jeg blitt ordentlig forkjøla, håper ikke det har innvirkning på fruktbarheten... Noen som vet? Slimløsende hostesaft skal vel bare være bra for oss prøvere har jeg lest så...! Ellers nærmer det seg jo veldig jul nå da, og i morgen skal sambis og jeg på juleshopping i Sandvika. Kan sikkert bli bra mye folk der, men gleder meg nå litt likevel jeg I dag har jeg bakt med ei venninne, så kos at!! Jula er så herlig altså! Kos dere masse i helga, bokstavelig talt, hi, hi Klem
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #34 Skrevet 8. desember 2007 Tråden vår har falt ut av sida - dytt sann
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #35 Skrevet 9. desember 2007 Hei jenter! Hva skjer a?? Nå holdt tråden vår på å havne på side tre, så jeg gjør et siste forsøk på å dytte den opp igjen Håper det står bra til med alle, nå er det vel mye EL rundt omkring. Masse lykke til :)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 9. desember 2007 #36 Skrevet 9. desember 2007 Hei! Nei vi kan ikke ligge på side 3 Testet negativt på el-test ikveld, og ble litt forundret. Hehe. Er jo ikke så dreven i dette gamet, og forrige gang stemte datoene helt med Babyverdens kalkulator. Skal i følge den ha el i morgen, og dermed tenkte jeg testen ville vise positivt dagen før slik som sist. Jaja, sånn er det, vanskelig å "bestille" sånne ting. Går det bra med dere? Har fått pyntet litt til jul her, men har ikke råd til så mye greier. Får vente på salget i januar og hamstre inn til neste jul. Ellers har vi vært på julekonsert, og det var rørende og deilig. Fikk klump i halsen og tenkte at kanskje neste jul har jeg en liten en i fanget
Gjest Skrevet 9. desember 2007 #37 Skrevet 9. desember 2007 Heisan jenter:) Savner der her inne, mye hyggeligere her. Måtte akkurat legge inn et innlegg på 1. tri om at vi skal være snille med hverandre. vet ikke om det er hormonene til folk, men det er så mange frekke svar og bedre vitere der inne at jeg blir helt flau. Håper dere har det bra, og at dere snart kommer inn på 1. tri så jeg kan få noen koselige mennesker å prate med. Det er koselig på tråden på Augustklubben da:) Veldig koselig:) Må bare si det igjen, kommer alltid i julestemning når jeg kommer her til dere. Masse herlig juleprat og julehygge. Og håper jo såklart at julespirene sitter snart:)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #38 Skrevet 10. desember 2007 Så innmari koselig at du stikker innom oss Jeaant! Savner deg også skal vite Går det bra med deg? Dette med EL er ikke så lett altså. Har skravlet litt med IKM uke 51erne også, og der var det et innlegg på at man ikke har EL hver måned. Stemmer det??? Håper ikke det altså, for det gjør det jo bare enda mer vanskelig å få det til... Prøver å ikke tenke altfor mye på prøvinga nå, blir bare litt sliten av det. Kjenner på meg at det blir litt krampaktig å ha sex hver kveld.. Ikke noe med sambo å gjøre altså, bare at det blir litt kunstig å gjøre det bare for å ha gjort det, så håper den sitter denne ppèn så vi er ferdige med det her snart! (sånn at vi kan kose når vi har lyst og ikke når vi føler vi må mener jeg). Bare jeg som kjenner det sånn eller? Ha en god dag da jenter!
Lady`83 Skrevet 10. desember 2007 #39 Skrevet 10. desember 2007 Heisann=) Hvordan går det med dere? Er det noen som venter el de nærmeste dagene?... Jeg må vente helt til lørdag jeg(tror jeg...) Men er så sjokkert over meg selv,har ikke tenkt på dette sånn som forrige månde...det er jo veldig deilig å ha det sånn da;) Leser til eksamen nå for tia også,så det er greit å være litt konsentrert om andre ting:) Koselig at dere gravide holder tråden her oxo da;) Det var veldig leit og høre om deg hedda, ønsker deg masse lykke til denne pp og håper spiren setter seg dønn fast!!!! Oxo dere andre da=) Ha en super dag alle sammen....
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #40 Skrevet 10. desember 2007 Tjoho alle sammen! Jeg har IKM enten 31 desember eller 1 januar....så om tanta ikke kommer blir det en super start på det nye året Lykke til alle sammen
2gutter:) Skrevet 10. desember 2007 #41 Skrevet 10. desember 2007 miemamma, jeg skjønner godt hva du mener om at det skal bli deilig å kunne ha sex når man har skikkelig lyst å ikkje fordi man har pos el.test...Hehe:) D er ikkje bestandig lysta henger sammen med el dessverre, men men skal man ha en sjangs å bli gravid er det bare å hoppe til køys!! Men er nå koselig denne prøvingen åsså da:) I kveld har vi bakt pepperkaker sammen med lillegutt, han syns d var stas, spesielt godt med deig:) Ha en fin kveld jenter:)
Gjest Skrevet 10. desember 2007 #42 Skrevet 10. desember 2007 Miemama: Her går det som det suser. Formen begynner å bli bedre, men jeg har fått konstantert begynnende bekkenløsning, festlig...... Hadde det med sønnen min og. Litt krise, er snart uten nett, er midt i flytting, så hvis du plutselig ikke hører noe fra mag, så vet du hvorfor. Vet ikke hva jeg skal gjøre uten BIM....... Er ikke ekspert på EL akkurat, jeg gadd iallefall ikke å teste noen gang. Faktisk hadde ikke vi sex hver dag, men ble likevel gravid. Visste ikke at jeg hadde EL på den tiden, så var jo veldig avslappet da, og tror det av og til gikk et par dager mellom vi hadde sex. Så det er håp for alle:):)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #43 Skrevet 11. desember 2007 Hei Jeaant! Skrevet laaangt til deg inne på tråden deres på augustklubben Klemz
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #44 Skrevet 11. desember 2007 Hei på deg Lindus! Da kom du deg inn her du også - koselig! Ja jenter, vet dere hva? Magefølelsen min sier meg gravid!! Har vært oppblåst som en luftballong de to siste dagene, og det er nesten mitt sikreste tegn asså!! Vet det er langt for tidlig egentlig, å merke noe mener jeg, men forrige gang testet jeg positivt en uke før IKM, og hadde hatt magefølelsen siden EL. Men, nå må jeg bare prøve å ikke skru opp forventningene her, for da blir fallhøyden så innmari stor om jeg tar feil... Men håper!! Ha en herlig tirsdag!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #45 Skrevet 11. desember 2007 Heia Joda, jeg kom meg inn her etterhvert som jeg lærte meg hvor mange uker det er i året hehe Masse lykke til Miemamma, jeg krysser armer og bein jeg
Lady`83 Skrevet 11. desember 2007 #46 Skrevet 11. desember 2007 Hei hei....=) Til miemamma:Så spennende dette er for deg nå da...gleder meg til el jeg... har på følelsen det kan funke denne månden:) Har ikke du netopp hatt el,i helgen eller igår?Håper iallefall at det skjer noe stort hos deg nå,skal krysse fingrene jeg=) Skal ha ikm 29des jeg....håper på å kansje kunne teste litt tidligere...hadde vært så gøy å fått positivt på julaften=)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #47 Skrevet 11. desember 2007 Hei, og takk for at dere heier på meg da Som sagt, er det vel egentlig rent for tidlig å merke noe enda for min del, så kan godt være det bare er naturen som spiller meg et puss her. Siden jeg har hatt så korte sykluser i det siste regner jeg med at el var enten fredag eller lørdag, men tester ikke, så vet jo ikke det sikkert. Har bare følelsen jeg, og skal leve og drømme litt på den IKM på julaften, men kommer nok garantert ikke til å klare å holde meg så lenge nei! Nå er det mange på denne tråden som er midt i el eller skal snart ha, så jeg sender mine beste lykkeønskni nger til alle sammen. Håper vi får det til denne måneden LAdy'83, er vel vi som er igjen fra forrige tråd nå! Til Lindus: Hi, hi, så godt du har lært deg kalenderen nå da ;) Heia på dere!!!
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 11. desember 2007 #48 Skrevet 11. desember 2007 Hei jenter! Har vært litt fraværende, jeg, men det har vært så mye eksamenstress. Så jeg har måtte være litt streng med meg selv Er ikke helt ferdig med stresset altså, skal lever meppeeksamen 13. men etter det er det juleferie!! Jippii!! Da skal jeg endelig få konsentrert meg o må komme litt i julestemning, gleder meg til det Til miemamma: Så utrolig gøy at du har en magefølelse! Er det ikke spennende? Men for meg var det litt nervepirrende også, for man vet jo ikke sikkert selv om magefølelsen er der Husker jeg gikk å "diskuterte" frem og tilbake med magefølelsen min før jeg fikk en positiv test i hånden Håper så indelig at magefølelsen din har rett!! Til Lady'83: Så koselig å se at du bstemte deg for å fortsette å prøve Ser vi har ikm omtrent på samme dag, jeg har den 28. Men denne gangen skal jeg prøve å vente lengst mulig med å test. Skal prøve å holde meg helt til nyttårsaften, men vet ikke om jeg klarer... Ikke noe EL på meg enda, har fått El-slim, men tester fortsatt neg. Det er egentlig like greit for sambo kommer ikke hjem før i morgen kveld. Hvordan er det med deg? Er det noe EL på gang? Eller driver du kanskje ikke å tester?
Bonnie & Clyde Skrevet 11. desember 2007 #49 Skrevet 11. desember 2007 Jøje meg... Våknet i 14-tiden etter nattevakt og oppdaget litt rød tendens i trusa. Livmortappen har bøyd seg litt bakover og er åpen. Smårar i magen. TR 28.november, men 1. pp og maaange års Dianebruk - er det EL som dukker opp sånn helt etter skjema??? Sex fredag, lørdag og søndag (storbyhelg). Kanskje lurt å hoppe i høyet igjen i kveld??? Wiiiiih!!!
tigergutt<3 Skrevet 11. desember 2007 #50 Skrevet 11. desember 2007 ja, da var vi tilbake fra vår jule shopping. Ble ikke helt den store prøvingen men litt fikk vi da til. Så nå håper jeg at el kanskje ikke er helt forbi enda selv om jeg er på syklusdag 15. Har hatt ca 5 uker sykluser, og tester litt nå hvis slimet øker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå