Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #76 Skrevet 31. oktober 2007 HOBBYKRISTEN best å safe seg da. i TILFELLE det er sant liksom.
Cat.68 Skrevet 31. oktober 2007 #77 Skrevet 31. oktober 2007 Hobbykristen??? Jeg har min tru og den er jeg helt trygg på. Du aner ikke hva du snakker om.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #78 Skrevet 31. oktober 2007 Jul er ikke opprinnelig kristent. I Norge har vi feiret Jol siden de fleste blotet til Odin. Jeg og vi andre i mitt hedenske hjem forbeholder oss retten til å feire en koselig høytid, i takknemlighet for alt vi har og det er ikke en dritt du kan gjøre med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå