Gå til innhold

Jordmor Siri???????? Ettersom du har engasjert deg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Loiz: Ha det bra.

At du ikke takler at Jordmor Siri gir beskjed når en bruker går for langt, så er det nok du som har ett problem og ikke Jordmor Siri.

Ha ett fint liv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, la oss se hvem vi mister.

- Yppert

- Loiz

- Saueflokken til Yppert, som nok er inkl. en del av hans egne nick!

Ikke mange altså!

Farvel!

Skrevet

He he...tipper det ville glede dere anonyme moderator-rævsleikere om vi nick-brukere forsvinner, ja!

Dere som ikke ser problemet med at brukere blir sensurert i seriøse debatter, har vel strengt tatt et mer komplisert liv enn meg! Er vel ikke så lett å å få den hjernecella dere har på deling til å virke..!

Men lykke til!

Skrevet

"...sensurert i seriøse debatter..."???

I min verden har ikke begrep som "rævsleikere, sursklier, kalkunfitter" og andre prepubertale kraftsalver noe i noen som helst slags debatt å gjøre. Går fint an å krangle og ha det moro uten å repetere de samme "morsomhetene" gang på gang på evinnelig gørrkjedelige gang. Også går det an å ta et hint om at nok er nok...eller gå og lek et annet sted!

Dønn anonym - dette er nicket mitt i dag , så kom ikke her og kall meg anonym!

Skrevet

Visst faen er du anonym, og det er din feige rett her inne!

Dine personlige anonyme grenser er meg revnende likegyldig, du får holde deg til reglementet her inne du også, og din kjedsommelighet er irrelevant.

Du har kanskje ikke oppdaget ennå at det finnes andre debatter på dib enn krangle, hvor Ypperts seriøse innlegg og svar er røsket rett ut av sammenhengen! Uprofesjonelt mener nå jeg, eller er poenget med dette en slags kollektiv avstraffelse?

Skrevet

hvorfor er det alltid sann pa forumer (ikke bare dette) at der er noen brukere som innbiller seg at de vet best, og at de burde fa bestemme?

herregud, lille yppert, det er ikke SA dyrt a starte ett forum for deg selv. der kan du fjerne anonym knapper og kreve sa mye onformasjon du vil, og sa kan du utestenge de DU mener ikke fortjener adgang, men dette forumet blir styrt av noen andre, live with it or leave it!

og dessuten er jo ikke dette det eneste ELLER det beste forumet som finnes, sa jeg er sikker pa at du kan finne et som setter mere pris pa din form for debatt.....

og nei, jeg gider ikke a fölge denne debatten. kommer hit et par ganger i uka max, nar jeg kjeder meg helt ugudelig.

Skrevet

For f.eks du Loiz stå jo fram med navn og adresse. Vet ikke hvorfor det er så mye bedre å singnere med ett nick en anonym. Et nick er jo en alias eller hur?

Skrevet

Hadde jeg vært interessert i å blottlegge meg totalt, kunne jeg selvsagt stått frem med både navn, bilde og adresse, hvilket aldri kunne falle meg inn da jeg ikke kan kontrollere hvem mottaker er. Fordelen med internett er at jeg faktisk har muligheten til å velge dette helt selv, akkurat som du velger å være HELT anonym. Deg om det, som sagt, det er din fulle, men etter min mening feige rett. Om du føler deg komfortabel ved å være anonym, så bør du drite i hva andre mener om det, akkurat som det ligger i min natur å drite mer i deg som signerer anonym, enn jeg ville gjort om du hadde hatt et nick og dermed en antydning til personlighet.

Skrevet

du yppert. det var jammen på tide. kan ikke forstå at du ikke har forstått at det ville ende sånn...........har kommet over mange av svarene dine, og du oppfører deg direkte usmakelig med din ufine ordbruk.

jeg håper bare det er her inne du er slik, og ikke ute i dagliglivet. Da tror jeg du med tiden vil bli ensom!

Vet du har en liten heiagjeng her inne, men tror heller ikke de hadde giddet deg ute i det "virkelige liv"

Lykke til!

Skrevet

Jehg har også lest disse gørr kjedelige og veslevoksne kommentarene dine Nicoline!! Hadde alle vært som deg så hadde ikke bare DiB vært nedlagt, men hele internett ødelagt:-) dersom du lever og ånder for et internettforum å vurderer personer etter ord og uttrykk, så forstår jeg godt at du er trygdet og mottar de usle kronene slik du gjør:-)

ha en kjempefin kveld ditt usmakelige krek.

Skrevet

Dytter denne tråden så er vi sikker på at den ligger øverst.

Skrevet

Er du sikker på at det er Jormor Siri som har skrevet dette?

Sjargongen hørtes ikke spesielt profesjonell ut spør du meg. Bruker hun begreper som å tyte ut? Eller be noen være mindre negativ..............................skeptisk!

Skrevet

Pokker... du avslørte meg igjen sardinen:-) Det er uansett morsomt å se hvor dette engasjerer:-) Så på denne tråden er det mange som har "driti" på leggen:-) Mohhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Skrevet

Si meg................har du tatt pillene dine i det siste?. Om det ikke surrer i hodet ditt snart så vil jeg i alle fall tro at moderatorene her ikke helt vet hva de skal gjøre med deg. Jeg har vanskelig for å holde følge her etter å ha vært internettløs noen dager. Men...................hvis du skal passere som en av moderatorene her, så må du pusse litt på språket ditt. Det er litt vel grovt til at det blir plausibelt.

Skrevet

kreeemt... jeg vet at jeg skriver dårlig norsk og er litt stygg i ordbruken...så det smitter litt når jeg utgir meg for å være en annen:-)

Skrevet

Det er vel neppe det eneste du har som er smittsomt.

Skrevet

Beklager at jeg ødela moroa............................skal aldri skje igjen.

Skrevet

he he .. jeg ler jeg.. you go yppert ;o) og det er min mening ;o)

Skrevet

Merkelig at man kommer inn på jm Siris profil når man klikker på nicket under innleggene hennes da! Yppert, du har driti på leggen, få deg en ny hobby, du er k.j.e.d.e.l.i.g!!!!

Skrevet

Og du er bare så ufattelig dum, som måtte sjekke etter:-) ditt anonyme nek:-)

Skrevet

nek:

Filippo Neviani, also known as Nek (born January 6, 1972), is a popular contemporary Italian singer-songwriter. Some of his hits include “Laura Non C'è” or “Laura no Está” which became a major hit in Europe and Latin America in 1997 being one of the most listened songs of that year, and “Almeno stavolta”. Nek records and performs in both Italian and Spanish.

Så har du også en annen variant; Juleneket! Der koser spurver og dompapper seg med maten sin,mens snøen laver ned fra himmelen.

Skrevet

da har ikke du lest mine innlegg. for jeg er ikke trygdet, og blir det nok ikke før jeg blir pensjonist. Jeg jobber for mine kroner! Mottar litt kontantstøtte fordi jeg kun har 60% plass i barnehage til min lille sønn.

om jeg er vesselvoksen tror jeg ikke. Jeg er en dame som har passert 30. Da er man vel ikke vesselvoksen, men voksen.

Men måten du svarer meg på her er nok akkurat hvorfor du får "fyken" fra sidene snart..........

surfitte, krek, fitte,,,,, og alle de styggeste ordene man kan tenke seg. kun fordi man ikke er enig med deg. Det er usmaklig.

som sagt lykke til! Jeg holder meg heretter unna deg! håper alle andre

også gjør det. Da er jo saken enkel. de som driver sidene slipper å "jage deg", og vi blir kvitt de ekkle surmaga oppstøta dine!

Skrevet

Ja, å sjekke kildene er jo som kjent veldig dumt. Dette vet jo du alt om. PRØV å tenke før du svarer i det minste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...