Frk. frustrert med alle de små Skrevet 17. oktober 2007 #26 Skrevet 17. oktober 2007 Er det det greiene oppforbi eller nedforbi som har vippet typen av pinnen? Det var da ingenting å ramle ned for. Greit nok, kjedelig å få innlegg sletta, men hvis man ser bort fra det....
Cat.68 Skrevet 17. oktober 2007 #27 Skrevet 17. oktober 2007 Hehehe, han er nok ikke vippet av pinnen bare sta!! ;o)) Så lenge de driver å sletter inleggene hans uten noen som helst logisk grunn og lar andre hetsende inlegg stå vil han nok fortsette sin lille vendetta. Til noens fornøyelse og andre forargelse.!! Rettferd er tross alt en fin ting!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #28 Skrevet 17. oktober 2007 Du er herved ansatt som min "verbale bodygard" Cat:-) Forresten har du sett Siri her inne i dag? syntes jeg så henne tidligere i dag:-)
Cat.68 Skrevet 17. oktober 2007 #29 Skrevet 17. oktober 2007 Går ikke for det er nemmelig ikke bestemt om jeg er en sau eller en due enda. (se inlegg om rørende samhold)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #30 Skrevet 17. oktober 2007 sau eller due? sikkert ei fantasiløs anonym slingre fit......... som kommer med slike usakelige påstander:-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #32 Skrevet 18. oktober 2007 Nå ble vel ikke dette lagt ut som et innlegg til yppert som alle kunne lese? Kom det ikke per mail? Det var jo h-n selv som la det ut til allmen beskuelse, eller har jeg misforstått noe essensielt her?? Vil h-n bli mobbet???
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #33 Skrevet 18. oktober 2007 dette er vel ikke hemmelig ditt overvektige naut. http://www.dinbaby.com/forum/thread/10653590
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #34 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er vel ikke overvektig? Veier knapt noe i det hele tatt. Men du der i mot, MÅ jo være overvektig, så sur som du er! Noe må jo bare tråkke deg på tærne til stadighet. Livet generellt kanskje? Jeg skrev jo ganske klart at jeg trodde ikke dette var lagt ut i all offentlighet (har nok gått glipp av det innlegg og beklager på det sterkeste). I min verden ville jeg heller valgt pm/e-post, men, men. Du fikk vel som fortjent! Og der har vi jo Yppert'n i sitt vante jeg. Sklir ut av seg banneord, så en gammel sjørøver ville ha blitt skremt. Kan du ikke utrykke deg som et voksent oppegående menneske? Du kan bare ikke være mer en 15 år in real life! Og mulig homo, da du er så "femi". Sladrehøne!!! Ha, ha, ha. Sorry. Nå sank jeg definitivt ned på ditt nivå, men det er jo der du trives, og det du forstår best!
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #35 Skrevet 18. oktober 2007 Vet ikke hvor mange ganger jeg skal si dette jeg. Han er IKKE 15 år, Tviler sterkt på at han er Homo siden han vært både gift og har 4 barn, virker som om det er damer han trekker seg mor ihvertfall. Og femi er han heller IKKE. Om ikke Yppert har truverdighet her inne så burde da vel jeg ha det i det minste???
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #36 Skrevet 18. oktober 2007 Har du møtt ham? Men, selv du må jo være enig i at han oppfører seg rimelig dårlig som et forbilde til sine 4 barn, og i en alder av sent i 20-årene, begynnelsen, midten, over trettiårene, er han ufattelig barnslig!
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #37 Skrevet 18. oktober 2007 Ja jeg har møtt ham, en skikkelig trivelig fyr også faktisk. Poenget er at dere fortsatt ikke har skjønt det. Yppert er bare slem mot de anonyme. De samme som kaster utav seg verre dritt en det han noensinne kommer til å gjøre. At snille trivelige anonyme havner under samme lup er jo av den ene grunn at det ikke går å se forskjell på dere. Hvis du er ei av de oppegående og greie folkene her inne så burde du ikke ta åt deg av svadan hans. Så lenge moderator ikke gjør jobben sin og utestenger eller gir muntlig reprimande til de anonyme drittsekkene også så gjør Yppert det for dem!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #38 Skrevet 18. oktober 2007 Hvis du & han ikke klarer å se forskjell på snille og slemme anonym så må dere finne på noe annet. Makan til dårlig argument skal man lete lenge etter.
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #39 Skrevet 18. oktober 2007 Jo man kan det der og da. utifra hva den anonyme skriver i et eller annet inlegg. Men det er umulig og vite om det er de samme anonyme som spyr edder å galle i neste innlegg igjen. Mao derfor blir dere alle like.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #40 Skrevet 18. oktober 2007 Pust rolig inn og ut Cat....også leser du sakte det du selv har skrevet her. Skjønner du ikke hva jeg mener? Om du ser forskjell der og da så klarer du ikke å skille? Så hva om det er den samme? Det er vel bare å svare greit på til de snille anonyme og la de slemme få faenskapen? ....Eller?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #41 Skrevet 18. oktober 2007 Og man ser jo hva vedkommende skriver, så frem til at man ikke er blind, og da har man lite her inne på nettet å gjøre, om man ikke har spesialutstyr! Det jeg mener er at man ser jo veldig lett forskjell på en snill eller en slem anonym. Om den anonyme sier: Dere er så flotte, og den slemme anonyme sier: Jævla rassh...... så må jo selv DU se forskjell??? OG hva vet egentlig du/dere om ikke de anonyme også får repimander? De sendes vel på mail eller pm?? Bortsett fra noen som har fått svar i innleggene sine................vel fortjent! Sorry Cat. Jeg klarer ikke å tro på at du har møtt Yppert!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #42 Skrevet 18. oktober 2007 Hun har nok det... skikkelig herlig dame, men pizza kan hun ikke spise.. skikkelig turn off:-) (ps,.. neida Cat:-) Uhell skjer.. så se bort fra den siste kommentaren:-) du er søt!!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #43 Skrevet 18. oktober 2007 Og du da? Vanskelig å se forskjell på snille og slemme anonyme? :-) Betryggende at så oppegående mennesker hevder å jobbe i helsevesnet.....(det var ironisk ment, hvis det også var vanskelig å skjønne)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #44 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg driter i snille og onde anonyme.. like sure fitter hele gjengen:-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #45 Skrevet 18. oktober 2007 Dryppert....voks opp er du snill. Det vanskelig å tro at du er en "voksen" mann med 3-4 barn, med all den diareen som drypper ut av munnen din. Jada...du er liksom kul, og vi kan godta det. Men om du ikke er 15 år, så prat som om du ikke er det da.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #46 Skrevet 18. oktober 2007 Her prøver Cat å forsvare deg med at det er vanskelig å se forskjell på anonyme, men du avslører jo deg selv hele tiden, og du skriver det jo rett ut. Du driter i om hvem de anonyme er, og om de er snille eller slemme. Så om jeg lager et innlegg til deg som anonym og sier at du er en flott person (da er jeg en SNILL anonym), så får jeg slengt tilbake at jeg bør holde kjeft jævla sursklie eller hva dine barnslige utrykk er?? Huff. Håper en dag du møter deg selv i døra!!! "Voksne" mannen på ? år!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #47 Skrevet 18. oktober 2007 Synes du avslører deg selv en del her jeg yppert! Gutter/menn bruker sjelden utrykket søt om ei jente, men heller mye annet positivt. Jenter der i mot kan si søt om både gutter og jenter.... Så du er nok ei dum lita jente på 14+ år!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #48 Skrevet 18. oktober 2007 Hvis du kaller det jeg skriver for prat så forteller det egentlig hvor lite du treffer folk:-) Syke kjærring der du er. Og dessuten så holder du ungene mine under denne debatten, de lider ikke!! slik som dine stygge unger gjør:-)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #49 Skrevet 18. oktober 2007 Vel, opptil flere faktisk eksisterende heterofile kvinnemennesker som ikke har klippekort hos Blindeforbundet har nå møtt Yppert, da, men det er jo selvsagt mulig han var dame i drag.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #50 Skrevet 18. oktober 2007 Svarer for annen anonym.... Ikke har jeg unger, men unge og h'*n er veldig pent og søt. Jeg kunne aldri finne på å kalle andre barn for stygge. Derfor tviler jeg på at dine er det også. Men mindre pene kanskje? Men uansett. Dette blir for usaklig, og dine barn har heller ikke bedt om å bli født, eller få en så utrolig barnslig far!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå