Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #51 Skrevet 18. oktober 2007 Phø!!! Ikke min fei at det var så mye fyll i den pizzan. Må si du tok det veldig pent den klassinga mi. Ja som en orntlig gentlemann faktisk.
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #52 Skrevet 18. oktober 2007 Og fortsatt tar dere ikke POENGET, er det mulig sier nå jeg. Jaja jeg skjønner at dere ikke tåler Yppert, men la han for guds skyld være da. ikke sloss med fjell når det finnes småstein!!
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #53 Skrevet 18. oktober 2007 Noen!! under min tid her er det KUN Yppert som fått åpen skriftlig reprimade og for hva?. For å kalle noen han aldrig sett for tykk sursklie. ,mens noen kan kalle den døde sønnen min for en simpel abort og komme unna med det???? Nei forresten Lillejonas har også fått det en gang,også det djævlig urettferdig. hvor i helvete er logikken.??
skjotta Skrevet 18. oktober 2007 #54 Skrevet 18. oktober 2007 tror logikken er at naar man registerer seg for aa ta del i dette forumet, saa klikker man under pa at man har lest, og godtar, reglene som forumet opererer under. den eneste som har rett til aa avgjöre at noen ikke fölger reglene er jo de som eier/driver nettstedet? hvem denne ypperten er har utrolig lite a si, men aa oppföre seg som om han er gud med rettigheter til aa avgjöre hvem som kan gjöre hva pa ett nettsted h*n ikke eier/driver eller modererer er jo temmelig barnslig. dersom man föler for aa bruke anonym knappen, som jo er tilgjengelig, sa betyr ikke det at andre har rett til a slenge rundt seg med et spraak som ikke engeng hörer hjemme i en barnehage. tross alt. et nick er jo ikke noe annet enn et alias. det sier utrolig lite om HVEM vi er, og det er latterlig lett a ha flere nick. skal deres elskede yppert lete dem opp og? if you cant play nice, dont play at all....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #55 Skrevet 18. oktober 2007 Hør her lille "Skjotta"... Jeg er faktisk en gud:-) Ettersom niicket ditt har vært synlig inne her "ofte" så regner jeg med at du har fulgt med i debatten! Les det som Cat skriver litt lengre oppe, så forstår du hva dette dreier seg om. Cat er ikke den eneste som har opplevd denne hetsen som du og Moderator Hannah samt Jordmor Siri varmt forsvarer. Når ingenting blir gjort fra de ansvarlige for dette møkkaforumet etter uttalige klager og hvor resultatet har blitt at brukere har meldt seg ut pga trakkasering som omhandler alle tenkelige brudd på forumets regler inkludert norsk lov, så velger vi så klart å slå tilbake mot denne hetsen mulig med litt barnslige kommentarer, men også med mye alvor. Hadde ansvarlige på DiB fjernet denne anonymknappen, så er jeg sikker på at forumet har sluppet disse evindelige kranglene om hvem som har sagt det og det. Anonymknappen er blitt misbrukt så mye her inne at uansett hvem som trykker på denne knappen, så får de som regel svar som fortjent:-) Og som et forum for en krangleside, så bør man heller holde seg borte hvis man ikke klarer de ukristelige ordene jeg bruker mot denne anonyme bermen:-)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #56 Skrevet 18. oktober 2007 Og du er den som avgjør hva som er fortjent formoder jeg? Yeah right!
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #57 Skrevet 18. oktober 2007 Vi er mange som har en mening om det ihvertfall.!!! Get over it!!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 18. oktober 2007 #60 Skrevet 18. oktober 2007 Nå er jeg ikke mye innpå kranglesiden,men har da fått med med meg at Kranglesiden ikke hadde vært det samme uten dr.Yppert;=)
Jordmor Siri Skrevet 18. oktober 2007 #61 Skrevet 18. oktober 2007 Hei Dr.Yppert! Grunnen til at jeg kommer med en advarsel til deg er fordi jeg vet at det er registrert flere brukere på deg, så jeg er ikke i tvil om akkurat dette. Ellers syns jeg du har tatt fullstendig av og tatt en retning som ikke så hyggelig lenger. Før kom du med gode saklige råd, en del rå fleiping, men det var mer humor over deg. Når jeg ser på innleggene dine etter hverandre nå, så er det ganske mye drittkasting du kommer med, som er så lite konstruktivt som det kan få blitt, og det syns jeg er stusselig. Det er ikke slik jeg vil ha det på nettsidene og da er det naturlig å gi deg en advarsel. Vi gjør det med andre også, du er aldeles ikke alene. For meg handler dette rett og slett om vanlig folkeskikk, ikke egentlig at det er brudd på slike og sånne regler, men at tonen om å rakke ned på hverandre bare skaper negativitet og uhygge. Jeg har ikke noe ønske om å henge deg ut her på sidene, men når du går så langt som å rappe moderator Hannahs nick, så sier jeg fra i all offentlighet, slik at folk skjønner at når moderator Hannah skriver noe som overhodet ikke henger på greip, så er det noen andre som har gjort det, denne gangen deg. Hittil har folk hatt respekt for å ikke rappe våre nick, og det håper jeg at kan fortsette. Jeg kommer ikke til å kommentere dette mer her. Men vi kan godt mailes om du vil. Send meg en mail på firmapost at babymedia.no Peace and love!
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #62 Skrevet 18. oktober 2007 Men du Siri du har fått med deg at det er en fake Dr Yppert også på disse sidene, kan du virkelig si at dette er samme person. Uansett , jeg skjønner og det trur jeg han også gjør at han går over streken (det er liksom meningen) men jeg håper herved du synligjør og legger synlige advarsler her etter også på ufine anonyme akkurat på lik linje med ypperts innlegg!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #63 Skrevet 18. oktober 2007 Cat: Hvorfor orker og gidder du å blande deg borti alt yppert gjør?!?!?! Get a life!!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #64 Skrevet 18. oktober 2007 jeg er sikker på at drypper har laget flere brukere som han bruker for å forsvare seg selv...iallfall ingen av de andre brukerne hans som er så frekk i kjeften som hovedbrukeren... uff yppert dette må være voldsomt pinlig for deg!!!
Cat.68 Skrevet 18. oktober 2007 #65 Skrevet 18. oktober 2007 Hvorfor ikke, er ikke akkurat så kjempe mange andre aktive tråder som går nå??
Jordmor Siri Skrevet 18. oktober 2007 #66 Skrevet 18. oktober 2007 vi ser forskjell på dem, så det er ikke noe problem. Vi ønsker jo at takhøyden her skal være ganske stor, og jeg har ikke som mål å "oute" folk mer enn nødvendig. Her mente jeg at det trengtes litt sterkere lut. Vi sender advarsler til folk direkte, og som regel holder dette. Så jeg skal holde meg til mailplanet med Doktoren videre. Ha en god natt!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #67 Skrevet 18. oktober 2007 jordmor siri: er det mulig for deg å fortelle oss hva de andre multiene til yppert heter??
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #68 Skrevet 19. oktober 2007 MODERATOR heter det Cat. De ser ALT!!!!!! Så klart både Hannah og Siri kan SE hvem de enkelte nickene er! Uansett om de er fake ypperter eller ei! OG hvem vet. Kanskje DU er yppert? Ingen andre enn de som sitter på den tekniske siden av BiM/Dib kan vite dette med sikkerhet! Så vær så snill og slutt å beskytte din o'store gud!
Cat.68 Skrevet 19. oktober 2007 #69 Skrevet 19. oktober 2007 Det er liksom ikke poenget her da, herregud, jeg må le, hehehehe. Forøvrig kan jeg love deg at jeg IKKE er Dr Yppert, og jeg hat truffe så pass mang her inne at de nok kan gå i god for at jeg akkurat den jeg utgir meg for å være. To av de jeg truffet forut var dessuten med på daten med Yppert så den lile teorien din falt forsmedelig i grus der. sorry å måtte ødelegge drømme senariot ditt. og du!!, Hvis det irriterer deg skal jeg DYRKE ham og brette det ut i store overskrifter, hehehe
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #70 Skrevet 19. oktober 2007 Jordmor Siri: jeg syns du bare kan kaste ut dryppert, for han gjør ikke noe annet å slenge ut masse dritt. Om det er noen som velger å være anonym her inne, så må vi få lov til det, uten at han skal komme og kalle oss masse dritt. Og jeg er også klar over at det er mange anonyme som også liker å slenge med kjefte, men det skal ikke vi andre få svi for.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #71 Skrevet 19. oktober 2007 Jasså Jordmor Siri:-) her tror jeg faktissk du er i ferd med å miste besinnelsen og stokker om på østrogenet kontra progesteronet i en svært så tuppete oppførsel. Denne "drittkastingen" som jeg i følge deg har slengt her inne mot brukere er noe du finner på for å bruke din såkalte autoritet inne på ditt forum. Morsomt å se at du har tatt Moderator Hannah og hennes partiske oppførsel blant anonyme drittkastere her inne og leker såkalt "brannmann" med din svært uproffe og emmosjonelle innlevelse av ditt galleutbrudd mot meg! Selvfølgelig kan du styre dette forumet som du selv vil, men når du kommer med anklager om at jeg har forandret atferd og kaller meg for tyv osv, pga at noen har det morsomt med Moderator Hannah så er vinklinga på debatten kommet inn på litt skjeivspor. Irritasjonen startet med den idiotiske og ubegrunndede slettinga som Hannah bedrev med her inne:-) Er glad det finnes internett cafeer, slik at man kan lage seg et brukernavn og nick som det måte passe seg:-) Ha en kjempefin kveld Siri... Koz og Klemz:-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #72 Skrevet 19. oktober 2007 For en ufattelig barnslig og sta type du er! Har du ikke andre ting du kan ta deg til??????????
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #73 Skrevet 19. oktober 2007 Hvor utrolig sur, grinete og stygg du er... ikke rart du er anonym:-)
Happy Ignorant Skrevet 19. oktober 2007 #74 Skrevet 19. oktober 2007 Utrolig dårlig taktikk, jordmor siri. Jeg tror dere vil miste mange brukere ved å rasere forumene på denne måten! Undertegnede inkludert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå