Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 sitat Jordmor Siri. "Hei Dr. Yppert! Nå syns jeg det er på tide at du skjerper deg. Å misbruke moderator Hannas nick er helt uakseptabelt, og om du gjør det en gang til sletter jeg personlig alle innleggene dine. Det hadde også vært fint om du slutter å være så negativ. Det kan du tyte ut andre steder, og ikke her hos oss. Vi har vært ganske romslige mot deg til nå, men nå er grensen nådd. Håper du tar advarselen til etterretning og skjerper deg." Jordmor Siri 1. Hva mener du med at eg misbruker Nicket Til Moderator Hannah? 2. Hva er grunnen til at mine innlegg blir slettet? 3. Jeg får brev fra andre brukere som får PM fra en "liksomYppert" 4. Og hvorfor dette engasjemantet om meg og mitt nick, når dere tross alt har Ris og Ros siden full av irriterte brukere som ikke får tjenesten de betaler for!! Er du like voksen som Hannah, så kan du gjøre alvor av situasjonen å slette meg som bruker, men da lover jeg så klart å komme tilbake i en helt annen forkledning enn hva som er ønskelig med DiB sidene. Håper du selv tar dette som en advarsel og tar for deg det egentlige problemet her. Mener du at jeg har brutt reglene her inne, så bør du være "kvinne" nok til å legge frem bevisene her inne!! Mvh.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg vet ikke hva som er problemet til Dr. Yppert jeg, men at h*n hadde en litt trang fødsel, det er sikkert, for så tett i pappen som h*n er, kan bare ikke være lov!!! Ta et hint sier jeg. Ber om bevis.....? De sitter jo med oversikten over hvem alle anonyme er, hvem som er registert på forskjellige nick osv. Om folk har oppgitt ekte navn eller ei, er en ting, men de trenger jo ikke å bevise noe som du selv vet er sant? (Håper du har fast ip-adresse, slik at de får sperret deg ute for godt. I hvert fall fra den du opererer mest fra). Skal du ha med deg saueflokken din til hjelp nå igjen, siden du må legge det ut her. Du driter faktisk ut deg selv mer enn Jordmor Siri og Moderator Hannah. Du som er "mann", må da klare å stå på egne ben. Get a life. Dette er et forum for foreldre. Kranglesiden er ikke for å være tøff i trynet osv. Man kan godt krangle, men å være så lite voksen som du, slenge rundt med fitte-utrykk og gudene vet hva, det har ikke noe på en sånn side å gjøre. Og du er liksom "far". Hjelp!!!!!! Og jada. Bare sleng i vei hvor dum, stygg, feit, fittetrynet osv. jeg er. For det er jo så rasjonelt og saklig! Kom igjen, Yppert! Vis hvor mann du er! Ha, ha, ha. Må bare le......
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Hmmm, nei så oppfinnsomt at du signerte med anonym.... hvorfor tørr du ikke stå for det du mener? PINGLE PINGLE PINGLE
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Nei, jeg er tøff, tøff, tøff og atter tøff Ikke må jeg henge rundt den tøffeste gutten i klassen heller, for å føle meg kul osv. Skal vedde på at du var en sånn som snudde deg i vinden, om du skjønner det utrykket Jeg liker å være anonym jeg. Like tøff som å signere med nick. Ingen vet hvem jeg er uansett Vet du forresten hva en pingle er....?
Karisma78 Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 jeg skulle gjerne likt og vite hvem du er;) signerer her uansett! som jeg skulle sagt det selv, hvis jeg gadd debatten.. som jeg egentlig velger og overse..
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Kan egentlig ikke helt se hva som er frekt av det yppert skriver. han kommer selvfølgelig med litt småfrekke kommentarer, men det er da alltid med smilefjes bak, og han gjør det tydelig at det er spøk. Derimot finnes det en annen som kaller seg DR.Yppert (altså stor R) som driver mye faen og drittslenging her inne. Det jeg har sett av ypperts bruk av ord som "fitte, surfaen" og sånne ord, har utelukkende vært mot brukere han VET ikke kommer til å ta seg nær av det. Det kalles vennskapelig krangling. Intern humor. En liten spøk. og det må vi da tåle? tror ikke jeg hadde tatt meg nær av å bli kallt surfitte av yppert ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Nå har jo eierne av dette konseptet som kalles dinbaby.com mulighetene til å sjekke ip adressene til de som skriver innlegg her,så de vet nok helt sikkert hva de snakker om,ang dette med å late som man er noen andre. Tror neppe hun hadde skrevet dette til deg uten og ha grunnlaget klart.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Det tror jeg... virker som om de ofte "ikke har grunnlaget klart"
Cat.68 Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Herrefred dette er utrulig. De Dr Yppert hetser her inne er de anonyme som selve er mer en lovlig frekk i trynet. Han gir tilbake i tusenfald til de som som selve liker å disse og sparke på de som ligger nede. Alle andre er han helt allright imot. Vi er jo noen her inne som blitt venner og vi tåler da fint å bli kalt både fittetryner og sursklier, da det er gjort med et smil og ganske så mye intern humor med i dette. At det finnes de som tar seg selv mer høytidlig en hva som godt er ,er neppe hans feil. For meg som har fått hets så det rekker av ufine anonyme her både hva gjelder mitt utseende og min døde sønn, Det er helt allright det?? Men at Yppert kaller noen sursklier det er nok til å få slettet inlegg for en måned??? Skjønn det den som kan???
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 Er du blitt yppertens høyeste beskytter? Har du ikke vært her lenge nok til å se hva han klarer og få til av surheter her inne? Bemerkningene hans kan han ta med seg et annet sted.Mannssjåvinist til tusen.Uhøflig og beint ut frekk type.Forsurer miljøet. Dib har grunnlaget.Tro du meg.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 Da har jeg et forslag: Lag ei liste over alle som synes det er morsomt å bli kalt fitter og sursklier,trygdesnyltere og småfeitew drittkjerringer, så kan han sende av hjertens lyst PRIVATE MELDINGER til dere alle som vil ha det sånn! Men spar oss andre.
Cat.68 Skrevet 17. oktober 2007 #14 Skrevet 17. oktober 2007 Eller, dere gir fan i å bry dere med hans inlegg og hoppe over å lese det han skriver. Alternativt bytte over til skravlesiden.
Karisma78 Skrevet 17. oktober 2007 #15 Skrevet 17. oktober 2007 tror faktisk dib har en oversikt jeg. og enig i både det anonym og noen med nick skriver. hopper faktisk over det meste av han, litt lei av den oppbrukte humoren som forekommer. ikke helt min smak. synes også at surskliene hans er veeeeldig i forsvar med en gang.. hm... alt noen gidder..
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 17. oktober 2007 #16 Skrevet 17. oktober 2007 Eller enda bedre...vi lager en egen debattside for den slags tull, og så kan vi kalle den...skal vi seeeeeeeee...Kranglesiden? Så kan alle de som ikke vil ha sånt usømmelig snakk for sine øyne være på Skravlesiden.
Karisma78 Skrevet 17. oktober 2007 #17 Skrevet 17. oktober 2007 men alle vet jo at mentaliteten her inne på kranglesiden er ganske så forskjellig fra skravlesiden. så det var ikke så bra forslag synes jeg. men kanskje evt og laget en egen debatt side for yppert og crewet? da får jo alle vært sammen og snakket og kokkelert etter alles behov. bare et forslag.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #18 Skrevet 17. oktober 2007 http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4875 Der kan dere flytte med drypperten.
Cat.68 Skrevet 17. oktober 2007 #19 Skrevet 17. oktober 2007 Men det er jo ikke noe morsomt. Blir dårlig med krangling om aller er enige da vettu. Derav "kranglesiden"
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #20 Skrevet 17. oktober 2007 Det er forskjell på krangling/diskusjoner og direkte skittkasting.Skjønner hvorfor kona dro,så degraderende som denne personen er her. Kranglesiden var aldri ment å være et sted hvor man kan komme fram med de verste nedenforbeltestedetord man kan lire av seg.
Cat.68 Skrevet 17. oktober 2007 #21 Skrevet 17. oktober 2007 hvor gjør han det.?? Sender direkte skittkasting mener jeg?? Han svarer anonyme det er ingen som vet hvem det er. mao han rikter ikke skitten sin mot noen bare et anonymt inlegg. Og hvor skittkastende er det å kalle noen sursklie??
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 17. oktober 2007 #22 Skrevet 17. oktober 2007 hehe, jeg overser alt som heter sex og kvinne sjikane, men lurer heller på hvorfor du må sladre her?...og henge ut jordmor Siri, moderator og hele sulamitten. Lider du av forfølgelsesvanvidd? Det er helt klart at du må få pålegg for innlegga dine av og til, det er jo ikke sånn at du eier denne plassen og kan gjøre som du vil. Dessuten tror jeg at du er en dame siden du SLADRER:) hihi, ha en god kveld:)
Cat.68 Skrevet 17. oktober 2007 #23 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg kan love deg at han ikke er en dame. ;o)) Og sladrer her?? han har vel sagt hva han mener både på ris og ros og her. Er jo ganske naturlig siden det var her han ble moderert og JM Siri svarte ham. Jeg klarer ikke å skjønne at dere ikke skjønner alles vår kjære Yppert. "at det gå an""
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 17. oktober 2007 #24 Skrevet 17. oktober 2007 ok, det fikk jeg ikke med meg...at det var her altså. Men det er jo klinkende klart at han får pepper, ingen kan være sååå naive at de tror de eier hele plassen, og dermed kan si hva de vil. Som han/hun gjør. Jeg er absolutt ingen Yppert-hater, men han/hun må etterhvert bare innfinne seg med å bli irettesatt.
Cat.68 Skrevet 17. oktober 2007 #25 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg trur at den dagen Jm Siri og moderator Hannah vil begynne med direkte tilsnakk og moderere inlegg til de anonyme skittkastene også, kommer Yppert å ta irettesettelsene til seg seriøst. Man kan ikke bare moderere og tilsnakke noen , det bør gjøres med alle som driver med skittkasting her inne. Og siden han ikke driver hets mot noe bestemt nikk gjør han dessuten ikke noe som ikke er lov. Reglene er dessuten sammenfattet av Jm Siri selv!! Det er dette som er poenget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå