Mammaja 120107 Skrevet 10. oktober 2007 #76 Skrevet 10. oktober 2007 Brødrene dine kan be om forskudd på lønn fra arbeidsgiverene sine. Endel arbeidsgivere gir også lån til sine ansatte. Lykke til.
Gjest marie-s Skrevet 10. oktober 2007 #77 Skrevet 10. oktober 2007 Vet du, det er jeg helt enig i, menmen det kunne jo blitt en effektiv måte å bli kvitt tiggerene i Oslo som kommer og rister en kopp i ansiktet på en. Sikkert synd på de siden noen av de jeg har sett ikke har fått farget håret sin på en stund, det har jo vokst ut en halv cm, selv har jeg ikke tatt meg råd til hårfarging de siste 5 årene, men men nå jobber jeg jo bare....
mayaya Skrevet 10. oktober 2007 #78 Skrevet 10. oktober 2007 Hvis dere ser det nye innlegget over her, så vil dere se at hun er avslørt... La dette innlegget rase stille og sikkert nedover siden uten svar nå.... Makan!
Northernlights Skrevet 10. oktober 2007 #79 Skrevet 10. oktober 2007 Beklager,men jeg vil ikke kategorisere meg selv som en kynisk og kald person bare fordi jeg har fått litt sunt bondevett i skolten. mayama; sorry at jeg dytta....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå