Gå til innhold

HJELP... jeg ber på mine knær............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk :) inlegget er nok sant denne gangen.. men forstår dere fult og helt... og jeg ber ikke om noen ting.

er bare så redd for å miste pappaen min nå, og derfor prøver jeg å finne muligheter.

Men det siste jeg vil er at folk skal tru noe vondt om meg osv. Så vær så snill ikke lag noe spekulasjoner her.

veldig koselig med bare varme tanker også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hjelper gjerne med en femtilapp, send meg kontonr du.

Til dere andre: Hvis dette er snat så skal jeg med glede hjelpe, er det ikke sant så har jeg ikke mistet mye. Man må dessuten være nokså desperat for å legge inn noe slikt her.

Lykke til.

Skrevet

Greit at du ikke mister mye, men til sammen får svindleren 7000 kr. Det synes jeg er mye.. Om dette er svindel da. Om ikke, vel så får brødrenen hennes ordne opp. De kan jo ikke vente at en student skal dra 7000 kr ut av ingen ting.

Skrevet

Jepp, den 15 får jeg stipend. får 5400kr.. det må jeg leve på også en hel måned.. har barn.

Men dere... ikke vær sånne da... jeg skal ikke ta imot penger fra noen.

Jeg viste nok inners inne at det ville være galt å spørre om hjelp her...

Jeg skal snakke med banken.

Tusen takk for råd.

Skrevet

Desperat? Svindlere er ganske så finurlige.. "bare" 20 kr fra hver blir gasnke mye da flere hundre kaster seg rundt og gir. At hun eller brødrene ikke får lån er jo bare tull...

Skrevet

Hvorfor må man være desperat for å legge ut et slikt innlegg her?? Uten navn, og uten at noen her kjenner deg... Hvorfor desperat... Like gjerne bare utspekulert...

Skrevet

Sosialkontoret kan nok også hjelpe deg med et lån om du forklarer situasjonen tror jeg...

Sender varne tanker med ønske om god bedring til din pappa.

Skrevet

Og dere, VÆR SÅ SNILL- jeg er ingen svindler. Blir bare enda mer trist av det dere skriver, men kunne heller ikke forvente annet...

Men jeg skjønner dere kan være skeptiske.

Men vær snille, ingen negative ord om meg her nå.. for jeg er virkelig virkelig desperat... men skal finne på andre muligheter.

Og til dere som ville bidra med penger- dere har et hjerte av gull. Men vil ikke bli tatt for noe svindler...

Skrevet

hva med pappaen til barna da? bor du ikke sammen han? kan ikke han hjelpe deg?

Skrevet

Hva er problemet om du får tatt opp kreditkort lån? Da kan jo brødrene dine som jobber betale det meste tilbake. Synes det lukter lang vei av dette innlegget.

Kan du sende meg link på det du har lagt ut på finn?

Skrevet

ALLE får kredittkort.. Og da mener jeg ALLE, Så lenge du har noen 100 lapper inn i mnd får du kredittkort

Skrevet

Beklager hvis innlegget faktisk er reelt, men jeg tror ikke på det for fem flate øre.. Og dere er bra tette hvis dere faktisk sender ivei penger..

Penger er ikke sååå vanskelig å få tak i, dersom man er desperat nok. Kredittkort, forbrukslån, "brødrene" kan ta opp lån, snakk med banken, etc etc. Man setter seg ikke ned på dinbaby og tigger penger før man har prøvd alt mulig annet... =P

Skrevet

du fremstiller deg selv som alenemor. Får du kun 5400 å leve for pr. mnd? Det får man si..

Skrevet

synes kanskje det er litt merkelig også at man må betale operasjonen på forskudd... Det har jeg aldri hørt om noe sted..

Skrevet

Jeg beklager hvis det var mitt innlegg som startet dette... Jeg velger tro deg jeg:) sikkert mange som mener jeg er utrolig NAIV. Da er det jo bra at jeg har "teflon hud"...Alt bare preller av.

Håper alt ordner seg med penger... tilbudet mitt står forsatt ved lag:)

Skrevet

Hehe, ja det høres jo ikke ut som den inntekten de alenemødrene som studerer får... Jeg vet, har vært en selv... =P

Skrevet

Hvis dette ersant boer du vel kunne legge ut litt informasjon som kan sjekkes.

Hvor skal denne operasjonen finne sted, su=ykehus og by ? Hva heter operasjonen? Og hvorfor er den saa billig ?

Skrevet

Uff, dette var trist.. skal ikke skrive mer her jeg.. Beklager at jeg prøvde her og.

Det med sosialkontoret hørtes bra ut, skal prøve der og. Men der er kanskje behandlingstiden lang.

Tusen takk igjen til alle som trur og ønsker pappa god bedring.

Skrevet

Hun har jo allerede sagt at hun ikke vil ta imot penger, ikke engang fra de som har tilbydd henne å gi!.

Hovedinnlegger: Dette er en forferdelig vanskelig situasjon=(

Har du ingen som kan hjelpe deg med å låne deg litt?

Forstår godt at du syns det er vanskelig å ta opp et kredittkortlån når du har ansvar for et barn og lever på stipend jeg... men kanskje brødrene dine kan betale det tilbake for deg?

Kan barnefaren hjelpe kanskje?

Forklar situasjonen til sosialkontoret så får du kanskje hjelp. hvis du velger å bruke stipendet ditt på å hjelpe faren din, kan du gå på sosialkontoret og kreve krisepenger etterpå. Det blir kanskje sett på som trygdesvindel, men i nøden spiser fanden fluer. Dersom du har null kroner på konto er de PLIKTIGE til å gi deg krisepenger (700 kr uken, mer for dem som har barn) frem til neste gang du får stipend igjen.

Ellers er det mange måter å tjene penger fort på, men de er dessverre alle ulovlige...

lykke til!

Skrevet

Legg ut linken til det du har lagt ut for salg på finn.no, så kanskje noen tror deg

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg også faktisk lagt ut det egentligr nicket mitt, slik at folk kanskje hadde trodd mer på meg da, siden de igjenkjente nicket mitt.

Skrevet

mm og hvorfor kan du ikke sende link på det du har lagt ut på finn, så kan du heller få en god pris på det. Og hvordan klarer du å motta så lite som 5400 pr.mnd når du har barn? det dekker jo knapt en husleie.

Hvorfor svarer du ikke på slike spm??

Skrevet

Det er ikke rart at folk her inne er litt kyniske da, så mange aksjoner for det ene og det andre som har vært her inne i det siste.

Hadde jeg ikke vært kynisk i utgangspunktt, hadde jeg blitt det nå for å si det slik.

Og det er ikke personlig ment mot HI, men hun/han skjønner jo at folk ikke kan tro på slikt vel!?

Skrevet

slapp LITT av her folkens!!! Jeg har vært i pengeproblemer selv (ikke en syk far riktig nok men allikevel) og vet hvor hardt det er uten at dere skal gni det inn!!

Veldig trist nå : hvis du er alenemor har du krav på overgangsstønad,barnebidrag og barnetrygd. og du kan også søke om bostøtte!!!! det er veldig rart at du har bare 5400 kr i inntekt når du skal klare å forsørge ett barn,betale husleie ++ du må ordne opp i inntekt og utgifter . Kom deg til banken å hør med de om hva du kan gjøre!!

og til dere andre : hun spør bare om RÅD og ikke å få smurt salt i såret , så har du ikke noe å si, så la vær!

lykke til

Skrevet

"Herrlighet... nå triller tårene. Det ville vært super snilt.. men dere trenger ikke å sende så mye.. hvis alle sender 20 kr.. vil det hjelpe i massevis og jeg lover å sende takkekort via internett.. for det blir litt dyrt med post."

Sauen; Er ikke det å ta imot penger, så vet ikke jeg...

Nei, dette stinker bløff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...