Gå til innhold

Tråden 29


Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Var du vel ikke, hadde faktisk rukket å skumlese gjennom tråden før jeg skrev her at du ikke trengte å finne den. Så det så!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kranglefanter!!

Har dere en bra dag? Jeg har stortsett skravlet med han som sitter

bak meg i dag jeg. Koselig fyr. Ja og så har jeg holdt 3 mndr gammel baby. Søt, men de er jammen meg babyete altså.

Eieren sa at han var på det søteste nå , men jeg sa de blir bare søtere og søtere!

Syns det jeg . De blir søtere nå de ikke er så ambøbete.

 

Så har vi pælma litt her i dag.

 

Ut å lufte meg så kommer jeg tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint bilde av deg og O i dag, Herk :-)

 

Har vært innbrudd hos naboen i dag. Jeg så tyven da han stakk av og etterpå kom politiet med hund og greier. Gjett om jeg låser døra! Nå kommer jo sikkert ikke samme fyren tilbake hit da, men likevel....

 

P-vakt er sikkert fin jobb, molle. Mosjon og frisk luft! Og ang. det du skrev om faren din; synes ikke det er for mye forlangt at han er edru når han ringer!

 

A skal på jobbintervju i dag.

Jeg er sliten som vanlig... Takk for alle klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unødvendig å ringe.

oppdatering:

sover som en sten,

hund luftet fått halv posjon kuler. sover også (snorker)

Gutt spist ett stykk rundstykke uten pålegg (det er det beste)

Har også spist et halvt epple (hundet tokk resten) fem druer en halv gulerot.

Har nå trillet i en halv time. han sovnet som et skudd før jeg kom ned bakken.

Dagen har generelt bestått av klatre opp i sofaen kaste ballen til tilla og så bli påtte sur for at den ikke kommer tilbake. klatre ned ta ballen fra tilla opp i sofaen kaste ballen til tilla og så bli potte sur igjen.

ellers så er hopping rundt i sofaen på topp for tiden.

 

mere oppdatering senere om det er ønsket. hvis jeg har utelatt noe så venligst si fra.

 

skal nå gå ut og benytte tiden til noe fornuftig slik fruen befaler.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott rapport.

He he det er så rart når de får til noe og får dilla, sånn som O som nå skal opp i sofaen hele tiden.

 

Gi goingene mine kos og nuss.

 

Simba bilde er det i bladet? Har ikke funnet noe jeg!

Lykke til A med intervju!!!

 

Hvordan går det simba.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klemklem

 

haha synes denne ekteskapspjatten på tråden er søtt altså:)

 

Hørte du sa du var mye opptatt fremover Frøken Herk. Håper vi kan få til en blærumsfest om ikke alt for lenge likevel! Hadde vært skoj. Opptatt denne helgen vaffal. Og helgen 10/11. (da vet jeg ama er opptatt og. Tiny og vel.) Men en fest før julerushet setter inn og alle skal på jb hadde vært gøy. Jb starter jo nå alt, men er vel topp i desember.

Jo og har noen..eh..artige? bilder fra forrige helg..hehe. Maile?

 

Joda Simba, han burde det, men må drikke seg til mot da vettu. Og heller stup enn bare et par, for da er han bare susete og preker svada. Er det bare noen få blir det nesten alltid noe krangling. Teite aggresive mannen. Og teite meg som veeet hur det er og likvel ikke klarer holde kjeften min. Må jo bare overhøre driten og si ja og amen..sukk lærer aldri. Men man begynner bli vant, bare huske å ta mannen på rett måte så går det bra, mange års erfaring:) Ringte ikke forresten, har vært så mye i det siste. (jepp og slik pleier jeg da ikke utlevere sånn)

 

P-vakt..assa halloen, synes du ser meg som det?? Jeg som spiser skive med kniv og gaffel! Des får jeg mosjon hver gang jeg går opp trappa for en røyk;) Nei men klart får man ikke noe fast, så kan jeg alltids skrive bøter i noen mnd. jeg. Var jo godt betalt for litetenkejobb. Aaahhh, klarer fortsatt ikke helt se for meg meg som det assa..hehe-hoho da får jeg jo uniform!

 

Jo og cat, jeg så ikke spm ditt med en gang, men brukte ca 1 min til å fikse for deg. VÆRSÅGOD!! (tenk!)

 

Vi kranglefanter?? Da skulle du sett Tom og Jerry da!! (det er me og Mr.T) hihi ;) Vaffal i fylla! Miss Mr.T i fylla!

 

Så du tyven?? Også løp du ikke bort, hoppa opp og bet ham i leggen?? Uff ekkelt. Låse døra di!

 

sliten jeg ass..Lite søvn og treningsverk fra helvete. Skal bli godt å komme seg på sats i dag-not! Får ikke sammen beina jo! (gubben blir vel fornøyd med det tenker jeg..) Jeg går jo som Chaplin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket blad? Nå ble jeg nysgjerrig.

 

Dette er kameraet:

http://nikonimaging.com/global/products/digitalcamera/slr/d40/index.htm

 

Dette er trilla:

http://www.maclarenbaby.com/us/index.php?option=com_content&task=view&id=107&Itemid=499

I coffee brown

 

Dette er jobbmobilen:

http://www.nokia.no/phones/e61i/

Ikke en liten snerten sak, men jeg blir en racer på e-post

 

E har feber i dag og sovna på fanget mitt. Våkne ikke enda A ropte i øret hans og dro av han tøflene.

 

Har barn som sover på skift i dag jeg da.

 

Har fått tilbud om å kjøpe brukte dresser i str 98 (troll igjen). Er det for stort til neste år? Jeg liker troll. De er så lette.

 

A liker ikke sko. Vi trener litt med sko. Han går jo mer enn han krabber så jeg tenker at det kan være greit. Men sko er skumle. Tørr ikke stå, tørr ikke gå, tørr ikke gå med støtte en gang. Men han vet hva sko er da. Han henter de om jeg spør :)

 

Har dere badedrakt forresten? Jeg tenkte kanskje jeg burde ha det siden jeg skal på spa. Men H sier at det bare er kjerringer som bruker det. Men må jo være praktisk med f.eks vannaerobic?

 

Har klaga på vogna mi og får nye deler. Det er jo greit.

 

Klemmeutdeling til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linker linker:)

 

Stakkars E.

 

E var og redd sko. Eller sint. For går ikke krabbe og vanskelig å reise seg og går som ei ku! Men etter par uker i barnehagen gikk det bedre. For første gang i går så jeg han tasse ordentlig rundt med sko (nuvel, så litt teit ut da..) Tryna og kom seg opp igjen.

 

Gikk å tassa helt alene borte ved huskene. Plukke opp stein-gå over store kanten og forbi huskene-ned store kanten-kaste stein-opp kant-gå forbi husker-ned kant-hente stein-opp kant....

 

Så du skal se skofrykten går over i bhg..der alle de andre barna går rundt med sko..og han egentlig ikke har noe valg, om han ikke vil sitte der på bakken og titte fortvilet på monstrene på fotene;)

 

Ja hvilket blad?

 

98 vil jeg tro er for stort neste år. Ække det 3 år a? Tror nok de er på 92 neste år. Kanskje 98 på senvintern? Ellers er det pyton med for store dresser da. Vanskelig å bevege seg. du får nesten se på dem evt. Troll er ganske store i str. og er de ikke?

 

åå håper jeg får linser i postkassa i dag! Skulle kommet i går. Er litt seig i øyan nå.

 

Har begge deler. Brukte badedrakt først på babysvømminga. Rett og slett fordi jeg ikke følte meg komf. i bikini men og fordi ..tja..den var liten? hehe. Nå bruker jeg stort sett bikini. Men assa gå med det du vil du! Samma f hva andre synes vel! Og er jo forskjell på badedrakter og da... Kan se poenget ved vannaerob. Ikke hoppe og sprette så g-strengen detter av nu;)

 

synes du alltid har en klage inne på den eller venter på deler eller noe jeg...

 

 

Vil hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladet kommer ikke i løssalg før neste uke, Herk. Siden dette er et åpent forum, så skriver jeg ikke hvilket blad det er, for da kan noen finne Herks identitet. Og det vil jeg ikke ha skylda for! Sender pm, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho!! jeg brukte ikke mer en 10 sek på å finne tråden, så det så :))

 

Har ikke badedrakt, bruker kun bikini:)) Bikini under vannaerobic gjør det hele bare litt mer spennende:))

 

Herk blitt bladlus?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det stille i kveld:)

 

Niesen min har vært og levert ønskelisten sin til jul og hun ønsket seg en fetter.. og siden jeg er den eneste som kan gi henne det så føler jeg at det ble lagt en byrde på mine skuldre... Wtd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har jeg prøvd å skrive 3 ganger,men hver gang skjer det et eller anna slik at jeg må begynne heilt på nytt igjen. Så no prøver jeg igjen...

 

Heisann!

 

Det er minusgrader ute så bikini vs badedrakt er ikke heilt i hue mitt. Men har no en bikini i sommerkassa.

 

Leo har begynt i barnepark-er der 3 dager i uka. Er bare 3 timer pr dag, men nok til at man får litt tid til å få orden i kaoset hjemme+ at ho får leika litt. Er i åpen bhg mandager og onsdager. Har vært der i dag-Nina og Emil var der og.

 

Jobb i morgen og fredag. Sambo skal på kino med Molle sin W på fredag og Leo´s onkel skal sitte barnevakt:)

 

Har fått ordna barnevakt til Leo den 10.nov. Ett vennepar av oss i Lillestrøm tar den sjangsen. Er litt greit å ha bvén i nærheten av heimen.

 

Så-hva skal godtfolket i helgen da?

 

Jeg fryser på tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det jobbes hele helgen, begynner i morra natt og går av mandags morgen. I tillegg skal jeg på medisinkurs i morra :S

 

Ja da vant rbk 2-0 da, 1D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...