Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #76 Skrevet 5. oktober 2007 Så sant som du sier Er ikke bra når man tier For i en hektisk hverdag trenger man trøst Nå som det ljomer mot en travel høst Skal ikke glemme deg heller Uansett om jeg noen tårer feller VI snakkes vel kanskje en annen stund Nå får vi begge få oss litt blund!
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #77 Skrevet 5. oktober 2007 Så du skal legge deg nå? har mannen din st..... Hehe, dette blir vel et mer kinky dikt men vi kvinner liker jo slikt... Mitt lem er på sjøen igjen men på mandag kommer han hjem! Da blir det atter hopping i høyet har ventet lenge nå, men det er det gøye!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #78 Skrevet 5. oktober 2007 ja vurderer å legge meg nå nei ingen her med stå far til demonen er en damefut så han kunne bare ha seg ut en mann i sengen eller i engen ja det er noe jeg savner for i drømmene jeg en mann favner ja da blir det nok mye lek på den mannen har du vel tek husk når du hopper i høyet pass på å ikke få strå i øyet ja du ser kinky dikt såklart jeg liker slikt jeg snakker gjerne om to skjønn hvor liflige lyder blir vår lønn vi damer vi er generøse selv om vi ikke er løse hvorfor sitte foran tv å kope når vi i sengen glade kan rope;)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #79 Skrevet 5. oktober 2007 Ingen med stå? Nei det var da leit Sånne ting er ikke alltid helt greit Men hvor er far til lille gull? Finner han på noe annet tull? Senga skal jeg og besøke nå snart Ellers blir døgnen bare helt rart Ungene vil jo leke og smile så søtt Da hjelper ingen mamma som er trøtt!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #80 Skrevet 5. oktober 2007 nei det skal ikke være lett han rota rundt så besett jmed han ble det bare tull han så meg jo bare som ett hull ja barn de er noen morgenfugler så da blir det fort noen trilleturer du får sove godt drømme om ett digert hoppeslott kos å våkne til fuglekvitter å se landskapet skinne av morgenglitter;)
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #81 Skrevet 5. oktober 2007 Strå i øyet er ikke så bra det vil vel ingen ha men de stikker av og til litt bak når man skal ta i et tak Ja, stakkars naboen her min skriking blir han til besvær Men driter i at jeg roper og skriker Gjør det fordi det er noe jeg liker! Her skal man ikke prippen være det er noe alle burde lære og slippe taket og slå håret løs uten å være en skikkelig tøs Burde vel kanskje legge meg nå Skal tidlig opp og ut å gå Du får sove riktig godt så finner du deg nok en mann så flott!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #82 Skrevet 5. oktober 2007 ja nå skal jeg pumpe mine pupper små for melken elsker jo lucas så så skal jeg nok sove søtt for jeg begynner å bli ganske så trøtt takk for ord og selskap i natten skal snart gå å susse på skatten heldig er du som har en mann så flott kanskje jeg en dag finner en i ett fortryllet slott ja på diktingen blir det nå stopp for om noen timer må vi vel alle opp nå må du sove godt søtt og trygt håper du ikke drømmer stygt natten er på hell sola har for lengst gått ned bak sine fjell med dette har jeg fått sagt at jeg nå finner sengen i min gode nattdrakt natta:)
Northernlights Skrevet 5. oktober 2007 #83 Skrevet 5. oktober 2007 Nå er jeg her for litt datatid for meg selv på "Norgesnatta", mens 9 åringen tar kveldsbadet, og 15 åringen koser seg med katta. Mannen ser TV og koser seg med det, mens jeg heller sitter her for litt mammafred. Lillenurket har lagt seg, - i kveld sovnet han fort. Dagen er nesten over,og føler jeg ikke et døyt har fått gjort... Vasket litt klær, det er alt..... Pluss laget deilig middag, som var passe salt. Jeg ga vann til bikkjene og mat og kos, men forventer ingenting tilbake i form av ros. Vi myrdet en edderkopp i morgest, huffameg! Og den var diger, skal jeg bare si deg! Jeg hater insekter og sånne kryp;liten eller stor! ---Beklager Gud, at jeg spør;men hva er de til for?!?? Den kom fram under senga,pila bort inni i en haug med nye bleier, og da jeg fant den på gulvet,hyla jeg fælt mens jeg kleip gubben i ballsen, og det er noe jeg IKKE pleier! Sorry for at jeg ikke nevner et eneste nick. Men det er iallefall ingen grunn til panikk: Dere er husket av meg alle som èn, noen har tilogmed gitt meg varige "mèn"! =o)
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #84 Skrevet 5. oktober 2007 For et morsomt dikt, det må jeg si her kom det haha, hoho og hihi!! Edderkopper bringer jo lykke, må ikke drepe dem. De bringer gull og grønne skoger, bare man ikke er slem. Har vel kverket et par jeg med de er jo ekkel, får ikke fred Og jeg er oppe fremdeles, ingen seng på meg Sitter heller her og skriver dikt med deg! Døgnrytmen er helt på tur imorgen blir jeg nok skikkelig sur.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. oktober 2007 #85 Skrevet 5. oktober 2007 Lille Daniel sover så søtt og godt nå Heldivis ikke lenge til jeg skal det å Dette var ikke en mors beste dag Krysser fingra for imorgen blir bedre enn idag. Trøtt og sliten av all løpinga idag Imorgen skal jeg kun slappe av Hvordan er det mulig me en gutt på snart 2? Et mirakel må skje, ja det kan du tro!
Northernlights Skrevet 5. oktober 2007 #86 Skrevet 5. oktober 2007 Endelig er det fredag,og helgefri; lurer på hva vi skal finne på i morgen til familietid? Egentlig har vi movienight hver fredagskveld, men jeg gidder ikke se TV likevel... Så jeg sitter her på dib mens mann og barn ser på BIG DADDY, (det er det filmen heter), og gutten ler høyt av alle dumme Adam Sandlers morsomheter... Hva mer skal vi snakke om? Hjernen min begynner å bli ganske tom ;o)
Skravlemamman Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #87 Skrevet 6. oktober 2007 Skravlemamman har våknet fra sin dvale og er igjen i tale med latter og smil jeg ser at dere lyriske var etter at søvnen gjorde meg rar. Så gøy og se at det ble litt latter av pupper, og lår, mannfolk og katter....'
Under den hvite bro Skrevet 6. oktober 2007 #88 Skrevet 6. oktober 2007 hei dere jag må bare si en ting hos meg sa det tidlig pling og sjaman måtte i seng hoppe... hun var med vinen ikke til å stoppe...haha ellers er alt ok i dag
Skravlemamman Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #89 Skrevet 6. oktober 2007 sjaman så godt å se deg tilbake forsto jo at øya tidlig traff din hake godt at du er i gang med dagen så skal jeg prøve å holde deg i kragen. vin kan være en farlig ting spesielt når det sier plingelingeling..... Ha en god dag med deg og dine, selv skal jeg kose meg med gutta mine:-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #90 Skrevet 6. oktober 2007 langt, dypt inni skogen der trollhufsa bor sitter sjaman, vår moder jord langt uti galaksen en stjerne, så klar den stråler til alle på himmelen svar svar om galaksen, om kjærlighet, fred alt sjaman ser, det skriver hun ned og sender til alle mødre som spør som er samlet på DIB. hva er det vi gjør? i går var det hasj, om abort og om røyk diskuterte i menteså fjærene føyk det gikk litt hardt for seg, jeg angrer i dag, mange er sinte vi bærer alle nag men jeg mente da ikke å være så slem, så solstråle69 vær så snill og glem at jeg maste etter svar når du allerede ga det innlegg jeg sa at jeg MÅTTE ha! Vi er ulike, like gule og blå vi har alle forskjellige gensre på og neffi, du snille hvorfor er du så sint? du må da forstå at det er litt blindt å kjefte på andre som gjør som de vil og tar vanskelige valg når de ikke får til å gjøre som de egentlig helst har lyst nei nå er jeg ferdig jeg er så-...,. tyst =) (æh... tørst)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #92 Skrevet 6. oktober 2007 hihi =) forfatterkunnskapene mine er ikke så gode så tidlig på morgenen...=P
FuriLaks Skrevet 6. oktober 2007 #93 Skrevet 6. oktober 2007 Haha vet dere hva? I går jeg leste litt på denne diktetråden, hadde litt lyst til å være med, men kunne ikke rå den Var ei i diktemodus sent på kveld, men jammen fikk jeg diktet litt alikevel. For da jeg sovnet på min pute, da fikk jeg løsnet en dikteknute. I drømmeland kom ordene i lange baner, og jeg diktet masse til dere søte damer! (Litt patetisk å drømme om dib, men ja, jeg gjorde faktisk det)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #94 Skrevet 6. oktober 2007 vi er alle bitt av dib dyre hormonelle damer som skal forklare og styre fortell meg å hva jeg skal gjøre jo kom hit så skal du få høre om natten blir det fort stille og vi tenker at jo de fleste av oss er da snille jeg skal nok ta av min hatt for her inne finner jeg ofte en skatt sauen og frøken blomkål er sterk som stål hun tåler en støyt når det diskuteres høyt
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #95 Skrevet 6. oktober 2007 ja du kan skjønne jeg nå tenker i rim i formen følte jeg meg ganske så fin selv om jeg alene måtte min seng finne de jeg er en ensom bjørnebinne nå ville en ny dag gry og over min blide sønn er jeg bra kry han sovnet i går kvart over åtte selv om jeg ikke sa at han måtte nå skal jeg han snart levere til min mor som ofte liker å kvervulere for denne damen skal i kveld drikke ikke bruke kvelden på å strikke
Northernlights Skrevet 6. oktober 2007 #96 Skrevet 6. oktober 2007 I dag er jeg sur for jeg fikk ingen lur. Vondt i hodet, men har en pode som ALDRI sover paa dagene mer!!
Northernlights Skrevet 15. oktober 2007 #97 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg vet det ikke er fredag i dag,men søndag.(Eller mandag der du er) Og synes det er trist at diktråden ender akkurat her. Så kan ikke flere si noen ord, til glede for liten og stor? Vet de fleste sover akkurat nå, men det finnes også noen ytterst få som sitter oppe og dibber ivei, så nå kaster jeg diktestafettpinnen til DEG!!!
Northernlights Skrevet 26. november 2007 #98 Skrevet 26. november 2007 dytt til toppen mens jeg drikker pepsi fra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå