Ducchini Skrevet 5. oktober 2007 #26 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg bøyer meg i støvet jenter, dere er jo så flinke, hadde jeg hatt deres talent skulle jeg begynt å hinke Men det er bra jeg ikke hinker, for da hadde jeg over terskelen falt og ødelagt alt, Jeg ei nok deres talent har, og kanskje det er like greit, siden dette egentlig er deres tråd, skal jeg nå la dere være i fred, så skal jeg gå meg og snyte, så jeg snart kan nyte... ...deres fine dikt om vakre menn, vin og sang, så kanskje jeg heller kan være med en annen gang. :-)
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #27 Skrevet 5. oktober 2007 Ducchini, heltinne der er du jo akkurat nå - gå ikke på do. Snørra må renne i lange baner her er det både damer og samer. Alle så gjør vi det beste vi kan og du kan dikte mer en det grann. Kom ducchini skriv alt for gøy vi er jo her for å lage latter og skøy....
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #28 Skrevet 5. oktober 2007 Men Skravlemamman og sjamanen her Lurer på hvor i verden dere egentlig er Min mann er den vakreste blomsten av alle Han vugger og gliser og visst kan han tralle Om vakre unger og kjempesøt kone Ikke rart han dikter med en slik tone Jeg er hans alt og han er mitt Vil dere ikke komme hit på visitt For å oppdage verdens vakreste mann Da får dere nok alle litt blod på tann!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #29 Skrevet 5. oktober 2007 Åh sorry damer, men jeg only snakker english Spesielt på kvelden, når jeg sitter i pysj Blir norsken min ikke helt på topp, Så å skrive dikt er hipp som hopp Sexless heter jeg og kommer fra langt vekk Av og til tenker jeg what the heck! I Norge er det mørkt og kaldt Det er her for min mann jeg falt Så hyggelige dere er dib damer Enda bedre en man ser på reklamer Spesielt Riga, Mona og Sjaman... Jeg stortrives her med dere alle ”samman”
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #30 Skrevet 5. oktober 2007 sjaman har du detti ned i do eller er du begynt å bli mindre god? har vinen gått i hodet på deg eller er det bare jeg som føler at her er jeg, jeg, jeg.....
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #31 Skrevet 5. oktober 2007 Men sexless, det spiller da ingen rolle Engelsken min er verre en trollet Men all respekt til deg som kan snakke Så ingen på din engelsk kan hakke! Skulle gjerne vært i dine sko Og kanskje endelig fått litt tro På fremmedspråk og masse mer Så ingen sitter der og ler Når engelsken min bringes på bane Og jeg minner aller mest som en svane!
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #32 Skrevet 5. oktober 2007 Så, endelig der er dere jo sexless får jo ikke no... gå ut i verden med åpent sinn så får du nok en k... som blir din....hi hi hi
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #33 Skrevet 5. oktober 2007 PrinsesseSjefen&TurbuPrinsen ble barna dine laget i pinsen? Denne vakre mannen hvor fant du han, ja nå fikk jeg virkelig blod på tann.. neida, din vakre gutt må du ha for deg selv skal ta meg av min egen sent i kveld...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #34 Skrevet 5. oktober 2007 PrinsesseSjefen&TurboPrinsen... I love you Det var så godt skrevet jeg lo og lo Nå er du min nye venn... skal dikte deg mer på pc'en ikke med penn!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #35 Skrevet 5. oktober 2007 Du skravlemammman, du er virkelig fjong Du skal ikke like gjerne dikte en song Når du sitter der med vinen i fang Hvorfor ikke lage noe annet med klang? Tenker og håper vinen er bra Så du får det lille stuntet du vil ha Nei huff a meg, sånn er du vel ikke? Nå begynner jo også klokken å tikke Mot søvnige tider for deg og din mann Vil min lille myte kanskje bli sann?
Ducchini Skrevet 5. oktober 2007 #36 Skrevet 5. oktober 2007 ah Skravlemamma, du kan vel rose her får vi i både sekk og pose jeg må si det, du er en vakker rose med din egen glød , kanskje den kommer av mjød? Du skulle hatt din egen blomst ja det hadde blitt litt av en velkomst! kanskje vi rett og slett skal stelle i stand til dikterfest sang, vin og mørke menn, jommen sa jeg smør da jeg en gang til spør... ...hvor er sjaman, hun har vel ikke tatt kvelden det er jo ikke lov, nå som vi er så godt i gang, kanskje vi også skal synge en sang? En sang om barn, liv og glede hva mer kan man ønske seg en lørdagskveld alene med tve farthman hva gjør han her nede? dere må se tv2 det er det en som går på do!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #37 Skrevet 5. oktober 2007 SÅ bra at vi to nå er venner! Ikke ofte at slikt hender Men nye venner er så bra Og tusen takk for det du sa Nicket ditt er virkelig trist Nesten så det var litt nifst Sånne som deg burde ha nok av det Så kom deg av gårde, løp av sted I senga hører du nok aller best hjemme Og lurer på om noen deg kan temme?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #38 Skrevet 5. oktober 2007 Til alle damer, med vin eller ei Nå fikk jeg meg en liten på snei Dette var en morsom tråd Og vi litt latter kunne få Av dikt og rim og sang og regle Slik at vi ikke måtte megle Så mye med vår vakre i kveld Og kanskje bringer det bare hell? For videre nattekos i natt Da vi mye kos har hatt Fra morgengry til sent på kveld Synd denne flotte dag er så på hell!
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #39 Skrevet 5. oktober 2007 Kjære ducchini for noen vakre ord det varmet mitt hjerte mer enn du tror og diktersjelen den bor jo i deg det synes iallefall jeg Dere andre så gøy at dere dikter i vei trallala, trallala lei......
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. oktober 2007 #40 Skrevet 5. oktober 2007 Dette er dagen jeg fikk meg en støkk Min kjære sønn var plutselig helt vekk Blant tårer og hyl og løping opp og ned Tror du jammen ikke mamma fant han ved et tre?? Jeg ventet i trappa på at han skulle komme hjem Tror aldri jeg har fått meg en større klem Noe må man vel dikte om..
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #41 Skrevet 5. oktober 2007 Du skravlemamma nå skriver vi mer Selv om ikke mange her ser Denne tråden skal ligge på topp Så bli med alle sammen og dytt den litt opp!:-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #42 Skrevet 5. oktober 2007 Nei huff så skummelt da, enga! Men nå er vel lille gutten i senga? Må vært en veldig ille stund Håper du i natt får en riktig fin blund Bra at du fant han ved et tre Man finner de ofte et eller anna sted Klem og kos er alltid fint Uansett om man har blitt pint!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #43 Skrevet 5. oktober 2007 tja jeg er jo hær masserer litt på mine tær måtte jo nesten hive meg på finne noen ord å dikte på dere damer er jo av humor gjennomsyret heldigvis ikke bitt av dib dyret i kveld var jeg litt tørst dykka i glasset og fikk litt trøst dette blir egentlig bare tull men noen ganger er vel det også gull vet ikke om dette er så sunt men det er oss vel forunt ingen av oss er no løs vi er bare jævlig generøs det er heller ikke galt å utrykke seg oralt her inne kan vi dele våre sår om glade og triste år dagene de svinner og venner her inne vi finner nja jeg vet ikke hva jeg skulle vise jeg blir bare sittende å knise tenker på den lille med øyne blå ja vi elsker alle våre små
Ducchini Skrevet 5. oktober 2007 #44 Skrevet 5. oktober 2007 ja dette var en morsom tråd, takker skravlemamma for intiativet ja det må jeg si, du kan jammen smi dere er ikke langt bak TurboPrinsen og sexless nesten så jeg blir helt het i hua kanskje vi alle skulle hatt en StressLess i stua. Det er bra å ha sex i en StressLess vil jeg tro kanskje dette er noe for sexless å prøve akkurat no Men fy så "stygg" i munnen ducchini ble, det er bare å håpe at jeg går og vasker munnen min med såpe Jeg skulle ønske jeg kunne dikte som dere hvis jeg øver, kanskje jeg klarer mere?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #45 Skrevet 5. oktober 2007 Jada jada jeg vet alt om nicket mitt... Historien bak den er ikke noe hemmelig bare dritt Sånn er det når man er gift i 8 år Av og til sier vi bare never more!
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #46 Skrevet 5. oktober 2007 kjære vålerenga hvordan går det med deg man føler jo at livet går ganske på snei når de små trolla finner ut at verden - her er jeg godt at han kom til rette den røvergutten kos med han og så godt det gikk bra på slutten. jeg leste ditt innlegg med skrekk og gru varme tanker fra meg må du tru kos og klem er sendt
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #47 Skrevet 5. oktober 2007 Ja sånn går det vel for mange Men kanskje en gang når nettene blir lange At kulda og lysten igjen setter inn Så blir det både ut og inn Men åtte år er ganske lenge Og flinke er dere som kan fenge Mennesker som meg blir begeistra Håper uansett dere har det bra!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #48 Skrevet 5. oktober 2007 ja dette er vår kultur dib verdens karikatur jeg spiser deres dikt i ett sett men ser ikke ut til å bli mett dere letter ofte ett tungt sinn når tårer finner veien ned ett kinn vi er alle fra forskjellige kår godt de fleste likevel forstår noen innlegg er utemmet da ler jeg ofte uhemmet dib kan fort bli en trøst når jeg er kunnskapstørst dette er en plass vi alle kan være og hver dag noe nytt lære jeg bor forresten nede i en dal hvor vinden er god og sval for avslutte og dette diktet kutte at det var snakk om en sprut så kunne han ha seg ut enden på visa med lette stønn var en utrolig nydelig sønn;)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #49 Skrevet 5. oktober 2007 Heisann Puppen, er alt bra? Ros for dikt skal du og ha Du lager så vakre ord til din sønn Som var slutten på visa om et stønn Han er så nydelig, var inne å så Masse fine dikt skal han nok få Med en sånn en snill mamma som deg Og med dette sier jeg for første gang hei Til deg og lille demonen din Som sagt, han er så veldig fin Unger er livet, enkelt og lett Man føler seg så uendelg komplett!
Ducchini Skrevet 5. oktober 2007 #50 Skrevet 5. oktober 2007 dere jenter er jammen gode jeg får helt vondt i hodet stakkar enga, som mistet sin daniel kan ikke tenke meg værre skrekk en at ungen er vekk de er smarte de små der de lister seg på tå det er jammen bra han gikk til hesten og at det bare var nesten men ikke så rart at de lurer på hva som er der ute men neste gang daniel, må du ha med mamma, så ikke hun blir helt ramma Nå jenter er det snart kvelden jeg er helt på felgen kjenner det er slutten på en slitsom jobbeuke men sånn er det når man er mor og ønsker sine barn alt godt på denne jord men hvor ble det av sjaman har hun tatt helt av`an? hun skulle jo dikte med oss eller gikk det helt i doss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå