Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Etter en kveld med krangel og dritt tenkte jeg både datten og ditt nå er det på tide å smile og le tror nok flere med meg trenger det. Gubben er ute og jeg drikker vin synes sjølv jeg nesten er fin. Så hvor er dere alle som vil dikte litt på gøy Sjaman; vi skulle jo lage litt støy......
Under den hvite bro Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 huff ikke artig å høre min venn... tro meg når jeg sier han kommer igjen... ta deg litt vin du sammen med meg så blir nok humøret fort bedre hos deg... flere som er i dikter humør... ikke gjem dere bak en dør.. kom frem og dikt om alslags tull skål alle sammen nå er jeg full... hihi ikke ennå da..
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg gir meg ikke jeg ...å nei sjaman du hadde jo lovet meg at vi skulle dikte i vei klokka ni og nå er jeg virkelig på gli. Northernlights vår alles mor vålerenga og daniel og det hun tror monajenta som synger og er glad og pøbern hvor blei det av deg `a ? Glansvasken imponerer med sitt og lilje har også berørt hjertet mitt. 2barnsmor , libido og fanta og sikkert også den andre tanta.. Kunne nevnt dere alle sammen og sammen rimer på Drammen...he he Tenk at dere alle får meg til å smile, gråte og le... ikke alle som får til det.. La oss lage noen vers med litt fart i så kan det bli ganske så moro, ja artig. Fortsatt ikke lov å rynke på nesa, med tanke på den som dikta og pesa......ingen blir fornærma da:-)
Under den hvite bro Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 3 uker har jeg vært borte herfra kommer tilbake og hva ser jeg da? en masse rare og ukjente nick... skål alle sammen...hikk...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Huff, her i gården står vinflaska tom Hadde jo vært aldeles nydelig om Den ikke hadde rømt så altfor fort avsted Så mor i huset kunne fått litt fred Fra styr og mas og latter og liv Og drømme om et vinglass og siv og ligge i engen og bare drømme Nei, vinflaska jeg klarer for for å tømme
Under den hvite bro Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 hvem skal vi dikte om nå? noen som på stumpen ris skal få?? eller har alle vært snille og gode... slik som trond og flode...hihi
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 nå skal jeg ut for å ta meg en røyk røykesluttløftet ut vindauget føyk sambo er hjemme så nå er alt bra og kaken på bordet er god å ha!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er ganske ny her inne Men allikevel ganske kjent i sinne Har smugtittet litt i ny og ne På solfylte dager og morgener med sne Dere virker som en kjempegod gjeng Og ikke om jeg klarer å gå til seng Med alle disse underholdende kvinner Som min oppmerksomhet ofte vinner Med spørsmål og innlegg om ditt og datt Lærer man masse i en fart!
Under den hvite bro Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 hvem har fortjent et dikt da damer???
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2007 Ho ho ho der er du jo...la meg starte med deg..: Den mystiske kvinnen som er å se ja det er sjaman det. Hvem hun er den trollske kvinne ja det kan være vanskelig å finne Hun spår og svarer på store ting og tar seg en liten plingeling. Så hvis du lurer på det hun sier og ikke tør svare , men bare tier Så kan du altså slappe av. Denne flotte dame, er ikke bare dame men også same. hun ler og smiler og er blid som ei sol, men sier fra hvis du driver hor. ikke tvile du flotte kvinne, sånne som sjaman er vanskelig å finne...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 Vil noen dikte om meg? Hehe, snuppa kom nov 04 og prinsen jan 06:-)
Under den hvite bro Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 du sauen ditt nick kjenner jeg ikke... er du en ekte dibber som man ikke fra stolen kan rikke?
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. oktober 2007 PrinsesseSjefen&TurboPrinsen hadde letta litt for mye på svinsen. Jammen kom det to som perler på ei snor, og du bedyrer at du ikke driver hor... 'Håper mannen er kjekk som en okse da forstår jeg godt at du var uten bukse....he he he..
Under den hvite bro Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 jeg tror jammen om jeg skulle fortalt alt jeg vet ble det rabalder her inne fra nå og i all evighet... så derfor tier jeg og låser min munn... for folk som tier de er et funn... plapre kan vi om servietter og slikt... så blir vi alle så kjempegodt likt...hihi
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, skravlemamma, du har nok rett! Han er bare vakker rett og slett Ingen andre er så flott He is hot - and you are not! Neida, bare tuller med deg Siden du dikter slik i en fei Er sikker på at du er ei flotters kvinne Som ofte har guttas blikk å vinne!
Under den hvite bro Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 hva er det å drive hor? det er ikke noe vi gjør her nord...(nope) her byttes det mannfolk ganske så fort og han fra i fjor har nabodama fått unnagjort...
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #17 Skrevet 5. oktober 2007 PrinsesseSjefen&TurboPrinsen må visst lære å si nei --for her ble to unger produsert i en fei et opphold i barnelaging vi tror hu nå har men i løpet av noen uker så er hun nok klar... "jo flere dess bedre" hennes motto er men det er jo fint, for da beholder vi hu her... Så PrinsesseSjefen&TurboPrinsens mor sjansen for at du får et par til, den er nok ganske stor...
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 5. oktober 2007 Sauen og frøken blomkål gikk en tur til byen og ønsket at mannen skulle kjøpe en ny `en.' En større og bedre enn den han hadde fra før, ja det er ikke mer enn seg hør og bør. Hva fant hun så blant skrot og høy jo en bonde uten tøy... Bæ bæ lille lam bonden var ikke ram....ha ha, den blei bra..
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #19 Skrevet 5. oktober 2007 Du har rett du, lille kjipe Jeg tror jeg må lære meg å knipe Og den sjansen der er ganske stor De kom som perler på en snor Men motto mitt er nok mer Nå vil jeg ha mange fler Elsker dem jo overalt Og ingen har vel meg fortalt Om beskyttelse av noe merke Men foreldrene er ganske sterke Takler krangler, bleier og skrik Men noen ganger blir det "iik" fra en sliten mor og far Men jaggu glad det er dem vi har!
Under den hvite bro Skrevet 5. oktober 2007 #20 Skrevet 5. oktober 2007 bare et sånn helt utenom dikt...fra en sang... vil ha dæ inntel mæ å kjenne varmen din og holde hardt omkring... ei dør står på klæm du veit æ e her vess du kjæm...
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 5. oktober 2007 Kjipe- Laila der er du jo hvor er det så at du har vært tro... Bikkja til naboen kom haltende hjem og ikke var det noen her som var slem... Du liker jo pudler og andre bofs sikker på du ikke har tatt en lofs? Den parrer seg annenhver dag med andre vofser og skjekk katta så hu ikke har lofsa. Vinen rører rundt i hodet mitt jeg rører rundt , skulle tatt en titt.....
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 5. oktober 2007 kjære sjaman så dyp du har blitt en sang...hva var det slags jævla dritt...hi hi
Under den hvite bro Skrevet 5. oktober 2007 #23 Skrevet 5. oktober 2007 var bare noen ord som datt ut like fort som en vaskeklut men nå skal jeg hente et nytt glass vin så skal du nok se jeg snart blir vennen din... men du kjære hvordan ser gubben din ut deilig og mørk med en kyssende trut?
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #24 Skrevet 5. oktober 2007 Han er lys med briller liten rumpe uten riller snill som et lam og veeeldig tam..... Høyt hårfeste , en klassisk mann vakker for meg...det er bare han:-) Du da kjære deg er du alene eller i par som meg?
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 5. oktober 2007 Ikke så mange som vil dikte med oss sjaman vi tilbyr jo å dikte flotte dikt tiltross.... Kom igjen hvor er alle hen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå