Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #51 Skrevet 5. oktober 2007 heihei prinsesse ditt dikt var litt av en finesse jeg har det veldig bra bedre kan man vel det ikke ha hvordan går det der i gården og fredagsformen den står den? tusen takk for varme ord flott slike som deg finnes på jord sannelig er vi rike selv om alles meninger kan sprike javisst det kan jeg skjønne lett det er som en vidunderlig balett min sønn slapp nettop en real fjert skulle tro han hadde spist en ert han drømmer nok om en vakker regnbue og pupp seilende på en forfyllet due egentlig kom det aldri noe stønn det var feilparkering med ett annet kjønn men han fikk da inn en liten sprut og etter ni måneder kom lucas ut
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #52 Skrevet 5. oktober 2007 Ok ladies, nå sier jeg bare stopp! Norsken min er helt brukt opp! Tenkter og tenker for å finne nye ord.. Nei, og nei, kan ikke være mer på deres kor Så sitter jeg her og tenker bare på sex Kunne ønske meg at jeg var en heks For å forhekse min viking, han mannen min Men jeg skjønner ham godt...seks blir det ikke Bare klin
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #53 Skrevet 5. oktober 2007 Ok ladies, nå sier jeg bare stopp! Norsken min er helt brukt opp! Tenkter og tenker for å finne nye ord.. Nei, og nei, kan ikke være mer på deres kor Så sitter jeg her og tenker bare på sex Kunne ønske meg at jeg var en heks For å forhekse min viking, han mannen min Men jeg skjønner ham godt...seks blir det ikke Bare klin
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #54 Skrevet 5. oktober 2007 Ja da er jeg igjen blandt dere en stund trengte 5 åringen meg mere han gråt og var redd og fikk ikke sove nå sitter han her og koser seg kan jeg love. Potetgull og tv hjalp mot voksesmerter og mareritt ja spesielt tv``en gjorde nok sitt. mammas godgutt skal ikke være redd og lei da skal jeg passe på gutten min jeg.
Skravlemamman Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #55 Skrevet 5. oktober 2007 god natt til sexless og takk for i kveld vi dikter snart mere da også med hell. kast deg over mannen din og gi han et sjokk så lover jeg deg at det blir sengerock Takk for i kveld :-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #56 Skrevet 5. oktober 2007 Bare hyggelig å rose deg litt Måtte jo det når du kom deg hit Alt er bare bra her i gården Fredagskvelden her og kos får den Ingenting er som barn uansett De er helt perfekte rett og slett Lille her danser nok søtt i natten Vi får bare ta av oss hatten Mirakler de er, og alltid vil være Fra de er små og til de blir svære! Ikke noe stønn? Nei, men uansett Storken kom allikevel til sin rett Vi er beriket med verdens under Nå ligger de der så søte og blunder <3
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #57 Skrevet 5. oktober 2007 Men sexless min venn Stikker du hen? Jaja, du får hilse din viking fra alle oss Og håper han kommer som en foss Neida, ha en strålende kveld Nå som dagen er på hell Håper vi snakkes en annen gang Så kanskje visa får en annen klang? =)
Ducchini Skrevet 5. oktober 2007 #58 Skrevet 5. oktober 2007 du sexless du sexless skal dere bare kline? ja dere er jammen fine du får si til din mann, at i kveld blir det bare vann men kanskje i morgen kveld han får sjans hvis han byr opp til dans da blir du ei sexless any more kanskje du kan fortelle oss her inne at du snart er på fødestuen å finne tror jeg skal ta kvelden nå før alt går i stå mitt lille gull ligger på sitt rom hoster så huset rister, håper hun ingen søvn mister dere er morsome jenter, og som alle vet den som på noe godt venter.... natti natt alle som en dere er så pene og jeg tror jammen dere også er rene
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #59 Skrevet 5. oktober 2007 i natten har jeg gjor noen tanker om det resultatet som ble mitt livs anker hvordan han egentlig ble til med den mannen var jeg ikke særlig snill når jeg så hans lem da ble jeg slem skal du bruke den på meg min venn håper du vet hvor den skal henn jeg sank ned på hans ferd på en heller miserabel ferd ja det var vel kanskje banalt det funger ikke særlig bedre oralt ja enden på musevisa da jeg en god stund hadde knisa jeg ba han ha seg ut dette var dårlig, han sugde lut nei nå må jeg nok ende på diktet finne jeg skal rulle meg i sofan å leke bjørnebinne jeg føler meg rett og slett litt full og jeg synker snart ned i ett hull hehe nå er jeg tom for fantasi jenter;)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #60 Skrevet 5. oktober 2007 søren.. det skulle stå sank ned på hans sverd altså *rødme*
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #61 Skrevet 5. oktober 2007 Da henger jeg meg på dette finne dikt og slenger ut litt mere dritt tenkte egentlig at mannfolk var greit men skjønte i kveld at de er ganske teit. Hvorfor må øl komme aller førs i rekka da vi går her helt i ørska. Gravide som vi fleste er trenger de en tanke vekker vær.
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #62 Skrevet 5. oktober 2007 Må du også ha en fortreffelig aften Håper din lille har hostesaften Ikke greit med host og gråt Ikke engang om mamma er kåt Den som venter på noe godt Den får alltid noe smått Nå tar jeg også kroken på døra Og holder meg litt for øra For nå skriker lille og jeg må se etter Drømmer nok om en skummel fetter Snakkes vel en annen sang, så visen får en annen klang?
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #63 Skrevet 5. oktober 2007 Nei kjære Løvinne håper alt er bra Ja, ølet skal mannfolket absolutt ha Triste greier, men sånn er det i blant Her hos meg at tårene rant Men når lille kom med dikt og sang Skal jeg love deg visa fikk ei anna klang Ikke mer øl og skit etter det Så en lys fremtid for deg er å se! Nydelig navn jenta di skal ha En liten Mathea er alltids bra:)
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #64 Skrevet 5. oktober 2007 Oida, jenter, så flinke dere er! Jeg skjønner at dikting står dere nær. Skulle ønske noen ville dikte om meg, mitt nick blir lest, men glemt i en fei. Jeg blir aldri husket på "husker-du"-tråder og gråter da mine modige tårer (jada, ikke helt på rim...) Så skulle så gjerne lest et dikt, om nicket mitt, meg og dib og slikt!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #65 Skrevet 5. oktober 2007 ja dette ble litt av en ferd en kortfattet hymne om ett sverd vet ikke helt om dette rimte men så var det en klokke som kimte min sønn sovnet faktisk kvart over åtte selv om han egentlig ikke måtte jeg skrev i stad om to kjønn som møtes håper ikke noen av det støtes for noen ble det nettop stopp for de fleste må nok tidlig opp:)
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #66 Skrevet 5. oktober 2007 Juni80 er dame av første rang Den gamle visa endret plutselig klang Da to små aprilknøtt kom i en fei Da ble det glede i en vei En prins og en prinsesse har hun nå fått Og tenker nok livet er ganske så flott Med en jente på fire og gutten så ny En mamma som henne må være så kry Nydelige unger har hun også satt til verden Ønsker dere alle lykke til på ferden!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #68 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, litt av en hymne om sverdet du har Men enden på visen ble jo veldig klar En nydelig sønn og en klokke som kimte Håper at noe av dette rimte? Om kjønna som møtes, den tok jeg ikke nå Kanskje puta er neste stopp for meg så Jeg kan sove og drømme og dikte Og på drømmemannen med blikket sikte
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #69 Skrevet 5. oktober 2007 da var det juni80 som hadde både prins og prinsesse ja nå må du vite dette klart noen av oss husker deg for eksempel lille meg du må ikke felle triste tårer å føle seg glemt, ja det hender det sårer ja med din lille tropp er nok livet flott håper dere har det fint i ett trivelig slott i kveld vi mange rim sanker og jammen det noen godord vanker håper da formen din er fin og at barna sover søtt i sengen sin
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #70 Skrevet 5. oktober 2007 Ja, det må jeg si, perfekt rim og alt! Takker for den, den satt så det smalt! Fikk plutselig hjernteppe, stoppet helt opp fikk leamus på øyet, ga nesten opp. Men nå kom rimet på gli igjen leamusen stoppet, det var nok den som gjorde at diktingen ikke gikk bra, men nå var jeg på gli igjen, jammen bra. For et kult innlegg, dette var gøy og et fint dikt fra en søt, liten møy!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #71 Skrevet 5. oktober 2007 jeg skrev noe ord om kjønn som møtes tenkte kanskje noen kunne støtes om hans lille lem og hvor jeg var slem drøm søtt om de små og små klær så blå og trillende barnelatter fra de små som vi så høyt skatter
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #72 Skrevet 5. oktober 2007 Enda et dikt, ja nå ble jeg glad! Feller ikke lenger tårer, og det er jo bra. Isåfall er det tårer av glede og fryd for Puppen dikter fine dikt om meg og min dyd (?) Eller mangel på sådan, den er jo ikke her men sitter igjen med to barn jeg har kjær Er vel ingen her med dyden inntakt Alle er jo mødre, gammel eller nybakt!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #73 Skrevet 5. oktober 2007 Er ganske ny, så kjenner deg ei Men er vel lov å prøve seg? Å dikte om Juni80 er gøy Uansett om jeg er en liten søt møy Prins og prinsesse, ja, det må man ha Om man skal føle seg virkelig bra Her i gården leker de godt Og gjør de det hos deg, er det rimelig flott Masse glede de får av hverandre Så foreldrene kan man vel ikke klandre? Ja, sant dette er en morsom tråd? Man klarer jo nesten ikke å gå I fra dataen eller noen ting Uansett om det på døren sier pling!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #74 Skrevet 5. oktober 2007 ja vi har jo alle kjent ett lem ja i sengelek føler de fleste seg bekvem ingen av oss har beholdt vår dyd tro om den ligger igjen i nærheten av city syd så flott at du ble glad av mitt bittelille kvad puppen har mye rart på lager om juni en dame så fager ja vi elsker alle våre skjønne små det deler vi alle så jeg skal nok kanskje ta en blund det blir vel om en liten stund
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #75 Skrevet 5. oktober 2007 Det plinger ikke på døren her så sent men burde nok gått i seng så pent men klarer det ikke, blir for hektet for dib er jo vanedannende, det har ingen nektet En likhet på vårt nick finns for vi har både prinsesse og prins som kallenavn på oss selv Blir litt rart dikt sent på kveld Men nå husker jeg deg og, sikkert lenge det kan vi kanskje begge trenge og huske hverandre i en travel dib-hverdag det er oss alle til behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå