Gå til innhold

¤ DEN STOOORE TEST DAGEN 20.09.2007¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk TR i går, en dag for tidlig, så ble ingen testing her i dag:( Gratulerer så mye til dere det har klaffet for!"!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også testet i dag, selv om jeg egentlig ikke skulle teste før i morgen. Blendahvit *sukk*... Men det er vel håp så lenge ikke tanta har kommet, men har ikke så mye håp fordet...

Skrevet

Hei:) FikkTR i går:( Blir så skuffa vær eneste gang.. Får resutatene på blodprøvene jeg tok hos legen forgje uke, så får tenke på det istedet., er såååå spent. Gratulerer masse til dere som fikk positiv test...

Skrevet

føler sååå utrlog med dere det ikke gikk for denne gangen... har hatt det slik flere ganger selv, men denne mnd var alt så anneledes...jeg tok eggsløsningtest og hadde sex men det var ikke noe stress, etterpå følte jeg en slik ro over meg , så kanskje kroppen var allerede innstilt på å bli det.. ikke stresset jeg med å teste heller..var et eller annet jeg ikke kan forklare.. og vil tro det kommer til dere snart:) *krysser nå alt jeg har, kan tilogmed krysse bena nå hihi* neida

Skrevet

Gratulerer til dere som er gravide!!

Jeg fikk tr 2 dager for tidlig, så jeg ble ikke med på den store testen i dag.

Dumt med testen din Baas, men det er jo håp ennå!

Denne måneden skal jeg bli gravid!!!

Og alle dere andre som ennå ikke har blitt det!!!

Skrevet

Skulle hatt mensen i går,men ikke anntydning til mensen enda..tok en cb test i går,men den var negativ:( men så lenge ikke tanta dukker opp,så er det jo et lite håp.

flere som ikke har fått posetive tester og heller ikke mensen?

Skrevet

Må jo bare fortsatt holde lv i denne tråden,siden jeg ikke har fått mensen enda.

Jeg tok en ny test i kveld,men den var også negativ:(

er så dritt å gå å vente sånn på at mensen skal komme.men det er ingen mensen symtomer enda,så det er jo bra.

I dag ble brystvortene mine ganske så ømme,men det kan jo også være at jeg har kjent så mye etter .he.he

flere som er i samme båt som meg..?over ikm og negative tester?

Skrevet

lykke t baas

æ glømte å skrive i tråden men testa psitivt den 20

ska d klaffa her på 12pp

Skrevet

OIIIIIIIIIIIIIIIII....GRATULERER SÅÅÅ MASSE:)

Så utrolig heldig du er:)

Skrevet

...ingen mensen enda...

Skrevet

Ingen tante på besøk enda:) Masse andre symptomer da...

Skrevet

Ja her er det 1 dag etter ikm. Er "alltid på fredag"men jeg fikk negativ test i går, og heller ikke noen symptomer på det ene eller det andre...

Går stadig og sjekker om jeg får mensen med ser ikke sånn ut heller...skal ut og kjøpe meg nye tester etterpå så skal jeg teste i morgen tidlig tenkte jeg om tanta holder seg vekk da....

GRATULERER så masse til alle som har testet positivt håper alt klaffer =)

Skrevet

Jeg testet negativt og har fått en slags "mensen", men ikke mensen, bare blodspor. Litt på ikm (onsdag) og litt i dag. Men TR er det ikke, aner ikke hva det er. Ikke helt som spotting heller, men minner mer om spotting enn TR.

*frustrert*

Skrevet

Hvordan går det med dere damer som ikke har fått mensen og ikke fått posetive tester?

jeg er i alle fall en av dem..skulle hatt mensen for 4 dager siden,men ingen mensen enda.

kan jo være at syklusen tuller med meg,men de siste mnd har jeg hatt en syklus på 28 dager.

Så jeg skal ta en ny test i morgen,så får vi se.

Skrevet

Vi er i samme situasjon baas! har en testefri dag i dag. Jeg venter også til i morgen med å teste igjen...

Var hos svigers på terrassefest i går. Alle drakk alkohol, men ikke jeg!! Tror svigermor fattet mistanke. De gleder seg til å få flere barnebarn!

Jeg kom med en unnskyldning at jeg hadde vært ute dagen i forveien og var litt redusert etter det. Litt sannhet i det da.. var ute, men drakk bare cola... best å være litt forsiktig i disse dager:)

Skrevet

hei du:)

Da var du flinkere en meg i går,for jeg var hos noen venninder og drakk litt hvit vin,,men nå har jeg gått så lenge å ventet på å blir gravid,så jeg kan ikke stoppe helt opp å gjøre det jeg vil.

for min del drikker jeg bare 2-3 ganger i året,så tror ikke det tok skade med litt vin..er jo ikke sikkert jeg er gravid en gang,,men nå er det spennende å se hva som skjer de neste dagene..kommer mensen eller ikke:)

Skrevet

Det er nesten skummelt å gå på do i disse dager! Etter 12pp er det ikke kjekt om tr kommer plutselig - spes ikke når hun allerede glimrer med sitt fravær på overtid...

Ønsker oss begge å se den nydelige streken på testen så snart som mulig. Godt å få det bekreftet\avkreftet.

Håpe håpe på positiv test=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...