Gå til innhold

¤ DEN STOOORE TEST DAGEN 20.09.2007¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jenter nå er det en uke igjen... jeg er jammen meg spent. Har lyst teste men det er jo lite vits:) har litt vondt på ene siden ned i korsryggen i dag, lurer på hva det er haha..leter etter ting som kan vere symptoner men som kan komme av helt andre ting også:)

merker dere noe? Noen som har hatt festeblødning som de kaller det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ikke særlig tro på at testen blir positiv denne måneden...pga syk mann og lite kos. Men forrige måned hadde jeg VELDIG stor tro på at jeg var gravid, festesmerter og litt ømme pupper var nok til å overbevise meg :) Og da var jeg altså ikke gravid, så vi får se. Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei. Ny her og melder meg på den stooore test dagen. Dette blir spennende.

Skrevet

er kanskje når vi tror det minst at vi er det da, jeg har egentlig ingen følelse denne mnd verken for eller mot...

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

dytt dytt

¤babystøv¤

trlalalallaalalalal:-0

Skrevet

Ingen med symptoner eller har hatt festeblødning? Jeg krysser alt for at vi er gravide jeg nå, allerede planlagt fortele det med jul når helle familien er samlet så håper veldig det går i boks nå:) så kan jeg gjemme juleribba bak babymagen haha

Skrevet

Jeg håper også det skjer snart....Hadde vært veldig greit å få en babis før sommeren denne gangen......Artig å følge med hvem som blir gravide....

Skrevet

Blir med på denne jeg også :)

Har ikm 21 sept...og dette er min debut på bligravid forumet...dette er vår 2 pp og håper på rask graviditet denne gangen også. Har null symptomer...føler meg ikke gravid i det hele tatt :( pga kurs så hadde vi bare sex 2 dager før el... om jeg i det hele tatt er i rute etter cerazette-slutten da og faktisk hadde el da...hadde jo ikke tr siden forrige graviditet...noe som nå er over 3 år siden....men men kan jo i teorien ha skjedd noe da...så *håpe håpe*

men men håper vi klarer det alle sammen :D

Skrevet

Ja håpe håpe håpe....Vi hadde bare sex 2 ganger i eggløsningen. Så egentlig litt utrolig om det klaffer. IKM tja.....15-16 sept.

Skrevet

Jeg og har IKM rundt den 20 september, så jeg er med!!

Skrevet

velkommen alle sammen:) ja nå er vi plutselig en dag nærmere:) ååh ønsker jeg kunne sove meg igjennom ventetiden haha

Skrevet

Ja ikke sant..... Men et synspungt fra dere tas i mot med takk.....Jobben min skal ha lønningspils på fredag og jeg skal ik teste før 20. Hv gjør jeg? Lever videre eller?

Skrevet

Jeg har som regel at jeg kan drikke mellom mens og el men ikke mellom el og ikm. Jeg tar ofte pepsimax når jeg er ute med jobben på lønningspils fordi jeg skal kjøre hjem igjen eller slikt. Eller så sier jeg at jeg er trøtt og heller har lyst på brus. Kan ikke tro at et glass øl kan skade men man vet jo aldri.

Skrevet

nå fikk jeg skikkelig hettetokter her haha,men mannen sier det er passelig... kanskje det betyr noe :) er lov håper hihi...

Natta alle sammen!

Skrevet

ser ut til at helga blir rolig. Ble spådd for 2. gang at jeg er gravid nå.......Herregud er jo bare på min første pp, og nesten ikke koset denne perioden.HMMMMMMM.Lykkelig om det blir positiv ja.

Skrevet

Hadde også kun sex 2 ganger under EL..men er evig optimistisk jeg da:-)

2 dager før og på dagen:-)

Skrevet

Hei hei. Håper det hender saker å ting, og at det blir mange positive tester på den STOOORE testdagen. Ingen symptomer her i gården, men noe underlig er det..Jeg pleier bestandig å bli ganske stille og mutt, litt knapp.. i uken før ikm (..er så ille at min mor har alarm på mob, sånn at hun ikke ringer meg den uken, jeg er så "nebbete" da mener hun!!) Men her er det munndiare som vanlig og humøret er strålene!! Får håpe det holder hele uken:))

Skrevet

Jeg ble spådd på dinbaby.com Aurora og natinatt spådde meg. Klarte ikke dy meg etter to slike beskjeder. Dro ut kjøpte cb.NEGATIV.....

Skrevet

press press !oppover:-0

Skrevet

Ja nå er det vell mange som prøver å finne symtomer osv...kansje litt tidlig enda..jeg kjenner i alle fall ingen ting,,så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.

hvordan har dere andre det da?

Skrevet

Ja fortsatt lenge igjen og vente...og fortsatt ingen syptomer heller...ikke engang et lite tegn...men er jo tidlig så får håpe det er derfor...

Skrevet

Slenger meg inn her jeg også! IKM 18-19, men har bestemt for å teste 20 hvis ikke IKM dukker opp!!

Skrevet

Eg er med, viss ikkje tanta kjem rekande først...;-)

Skrevet

Har fortsatt ikkje ømme pupper, og det bruker eg å få nesten med en gang. (eller får litt viss eg kjenner veeeeldig godt etter hehe)

Men i dag har eg hatt sånt "trøkk/kløe" inni magen på ein måte, akuratt i livmor høgd. vanskelig å forklare. Eg kjenner igjen følelsen, men klarer ikkje å huske kva eg forbinder den med. ja litt rart, eg veit. Men undrer.

*håpe håpe håpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...