Lillegull og spiren Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hei:) Alle vi som har el i uke 36 og ikm i uke 38...vi må jo ha en teste dag:) flere som vil være med å ta en test TORSDAG DEN 20 SEPTEMBER??? ¤¤¤ GLEDER MEG TIL Å SE ALLE DE POSETIVE TESTENE¤¤¤ KLEM
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg hiver meg på her med ikm den 20., og forventer herved bare positive tester!!!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg skal egentlig ha mens 16 sept. Det blir vel litt for tidlig til meg tenker jeg eller...?Hadde eggløsning i uke 35
emporium Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 testing 20/9 skal bli, hehe akkurat som jeg er så vond å be....helt teste-gal =O)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Har IKM 18, men føler ikke det er noe på gang...har hatt innfluensa og ikke i storform. Vi "svingte" oss et par dager før EL, men ikke selve dagen siden mannen var borte på jobb:( I går oppererte jeg ut en visdomstann og går på sterke smertestillende og penicillin så jeg er både kvalm, svimmel, hodepine og vondt i magen...ikke av de grunnene jeg ønsker tror jeg.. Dette er vår første pp så forventningene er heller laber i tillegg til at det har vert en litt "syk" periode. Har jo et bittelite håp såklart! Håper dere alle tester positivt!!!!! Lykke til alle sammen!!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Ja, jeg er med! Ikm den 21., men kommer helt sikkert til å teste den 20. Pos el-test i går kveld, men syk mann så ingen kos før nå isted Men kos dagen før pos el-test også, og kanskje i morgen, så da bør det jo være håp iallefall...Men denne gangen skal jeg ikke kjøpe test før den 19., skal ikke teste mange dager før ikm! Er jo egentlig bare å vente til den 21 og se om tanta kommer, men det er jo så spennende å teste!
jentahans Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 hiver meg med jeg jenter... Og vi skal ha POSITIV TEST IKKE SANT:) *KRYSSER FINGRER OG TÆR MEN IKKE BENA*
cucumber Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 IKM fre 21. sept her, så hadde tenkt å klare å vente til da. Men har jo 10 tester fra billigtester liggende, så det kan vel ikke skade med en liten test torsdagen også?!? I'm in....
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Yes me too:-) Jeg fyller 24 år den 20sep også!!! hmmm...det hadde jo vært en fantastisk dobbellykke!!!??
Anitahar2barn Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Jeg hiver meg også på...har ikm 15-17 (har litt varierende sykluser). Så da er målet mitt å ikke teste før torsdagen...selv om det kan bli vanskelig. Er dyrt med disse testene. Lykke til alle sammen!!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Dytter litt jeg, hvis det er flere som vil være med på denne...
Gjest Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 Jeg kan være med på den, selv om vi bestemte (jeg bestemte) på el-dagen at vi kanskje ikke var helt klare likevel? Men hadde jo allerede startet prøvingen, så muligheten er jo der likevel... Og det er jo helt greit, selv om jeg ikke helt vet lenger om jeg er klar til det;o) er jeg gravid, så BLIR jeg klar til det, hehe.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 Ja ja jenter nå begynner det å nerme seg den store dagen.....
Anitahar2barn Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 uff jeg synes det går sakte jeg :-) det er vel sånn når man venter og venter...Jaja vi får prøve å tenke på noe annet i stedet.
Gjest Skrevet 10. september 2007 #15 Skrevet 10. september 2007 Huff synest det går farlig fort, jobben min kreve så mye av meg at jeg tenker ikke på det i det hele tatt. men det er veldig godt å komme hjem å prate med dere. Da kommer sommerfuglene.... Har du tester liggende hjemme eller? Vet liksom ikke om jeg skal ha en liggende og evt. om jeg klarer å ha den liggende......
akicha Skrevet 10. september 2007 #16 Skrevet 10. september 2007 Jeg er med!! Men jeg, med min selvdisiplin- eller manglende sådan, har nok testet i bøtter og spann for lenge siden når vi kommer til den 20. Men, men! Det er "bare" billigtester på postordre så det er jo ikke snakk om de helt store økonomiske utleggene heldigvis :-S
M&guttane Skrevet 10. september 2007 #17 Skrevet 10. september 2007 Jeg er med. IKM 21. september- men er nok superklar for testing den 20. september:-)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #18 Skrevet 10. september 2007 10 dager til den STORE TESTDAGEN!! 8 dager til egen IKM, håper tr ikke viser seg...vil veldig gjerne bli med på testefesten!!!
MinTurNå Skrevet 10. september 2007 #19 Skrevet 10. september 2007 Jeg har testedag 20. september i følge www.fertilityfriend.com, men har IKM et par dager før, så jeg har nok fått mensen i god tid før den 20.:-( MEN her gjelder det å håpe, være optimist for hver mnd som går (er i 12pp nå, eller kanskje litt mindre. har jo hatt mensen bare 3 ganger etter jul...)! Krysser fingre for oss alle sammen :-)
jentahans Skrevet 10. september 2007 #20 Skrevet 10. september 2007 noen som begynner merke symptoner eller tror ivertfall det
Gjest Skrevet 10. september 2007 #21 Skrevet 10. september 2007 åååå ja hvertfall i dag. Det bobler i magen. Men man blir jo litt syket ut av den ventingen også...
Kiwi med maispire Skrevet 10. september 2007 #22 Skrevet 10. september 2007 Jeg hiver meg også på Har ikm rundt den 16 men jeg vet det heller er den 18, så da slår vi til og tester den 20:) (hvis ikke tr kom før den tid) Selv om jeg garantert har testet før den datoen:)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #23 Skrevet 10. september 2007 jeg har oxo ikm 16, tror jeg. Hadde mens sist 16. aug så jeg regner med det. Er helt ny her inne så jeg har ikke oversikt over mens og dato antall dager og slikt. Har ikke brukt prevansjon på 1 1/2 år. Vet ikke om det er nå vits i å teste før dn 20?????
trollmamma Skrevet 11. september 2007 #24 Skrevet 11. september 2007 Jeg er med. Har egentlig den 18. Men skal prøve å holde meg, eller spørrs om ikke mensen er kommet til da. Men lov å håpe. Har en cb liggende klar i skapet, klør i fingrene etter å sprette den. hihi, men er jo alt for tidlig da.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #25 Skrevet 11. september 2007 Ja ja jenter nå er vi enda en dag nermere.....Tihi, vet at det er ei helt uholdbar tid. Men vi må psyke oss opp. Huf i dag har jeg hatt opphovnet mage med masssssssse luft og bobling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå