Gå til innhold

¤ DEN STOOORE TEST DAGEN 20.09.2007¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir med på den o store test dagen - om ikke tr er kommet. Har ikm rundt den 20. så det passer godt.

Har 12pp, men en "god" følelse for akkurat denne perioden :) har vært litt mer avslappet, og kost oss uten å tenke dato\el dager. Vi er mer klar enn noen sinne:)

Håper på lykkebaby i magen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er ikm ca den 16. Hvis tanta ikke kommer til da, så klarer jeg vel ikke å vente helt til 20, vel?:) Vanskelig å si noe om symptomer her i gården. Kan ha like symptomer både ved sv.skap og før mensen, så jeg er like spent - og like skuffet - hver måned....

Håper jo fortsatt da.........

Lykke til dere andre her inne!

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

symtomer ja, venter liksom på ømme pupper jeg da!!

for alltid det!

men regner med de isåfall kommer til helgen...hvis de ikke er kommet til tirsdag, ja da blir jeg skeptisk!!! men ¤håper¤

Ellers har jeg litt vondt nederst i magen.......

Skrevet

Noen som har tjuv-testa eller? (slik som jeg :-S -negativ...)

Skrevet

he.he ja dumme meg klarte ikke å la være å teste,så jeg tok en test i går,men den var så klart negativ da...så jeg håper jeg tester posertivt den 20:)

Skrevet

sukk jeg ble spådd jeg ikke blir gravid før i desember... nå ble jeg lei meg gitt

Skrevet

Nå er det ikke lenge til den store test dagen damer:) dette blir sååååå spennende:)

jeg har vært lit støl i magen på min høyre side,men jeg vet ikke om det betyr noe.

har ellers ingen symtomber,men det tar jeg ikke så tungt,for det er jo fult mulig å være gravid uten å ha symtomber så tidlig...så her må vi bare håpe og krysse det vi har:)

Skrevet

3 DAGER IGJEN

Ingen sympt. her, og tempen har falt litt, så tviler sterkt for vårt vedkommende:( Ønsker alle sammen lykke til!!!

Skrevet

hei jeg fikk mensen 16sep,litt sur,men vi prøver ijen.kan jo ta en test dag sammen vi 14 okt kanskje...

Skrevet

Jeg har bare fryktelig vondt i korsryggen og halebenet jeg... sukk håper slik at jeg er gravid denne pp altså..

er det noen som har tenkt teste før??

Skrevet

jeg klarte la vere teste i dag men det var like før:)

Skrevet

Hei igjen!

Jeg har faktisk greid å la være å teste ennå, ikm fredag. Har 1 test i skapet, skal prøve å vente å teste til den 20. Grunnen til at jeg har greid å la være å teste denne gangen, er at jeg overhodet ikke har tro på at jeg er gravid denne gangen. Men håper selvfølgelig!

Skrevet

Hei:)

noe sier meg at jeg måååå teste i dag,så da får vi se om den blir posetiv..men jeg har ikke trua for jeg har ingen symtomer.

så jeg tar en ny i morgen også om den er negativ..man burde jo helst teste med morgen urin,men jeg prøver...må bare få kjøpt inn en test først..flere som tar en test i dag?

Skrevet

Søren også! Trenger ikke ta noen test i morgen, fikk tr i dag :(

Lykke til Baas og alle dere andre!

Skrevet

huffff....så synd da Angelina..håper spiren sitter hos deg snart:)

jeg tok en test nå,men den var så klart blenda hvit..kan legge til at urinen var veldig lys for jeg var på do for ikke så lenge siden,men jeg har ikke store trua..huff..huff.

så da kommer vell mensen i morgen:(

Skrevet

Lykke til, til dere andre.

Spotter nå på 5 dag og fikk fall i tempkurven så da er håpet ute for min del.

God testdag i morgen!!

Skrevet

DA JENTER ER DET DEN STOOOOORE TEST DAGEN I DAG:)

ER DET NOEN SOM HAR TESTET ELLER SOM SKAL TESTE ETTER JOBB I DAG?

ÅÅÅÅ DETTE BLIR SPENNENDE:)

Skrevet

fått mensen, så her er håpet ute for denne gang. Jaja, det var jo egentleg for mye å håpe på denne gang. Får prøve litt hardere neste mnd ;o)

Lykke til dere andre!

Skrevet

jeg har testet i morres... fikk + på clearbluen så da tror jeg det må vere sant... hehe tok også en eggløsningstest slik digital fra clearblue ,de skal jo også slå ut positiv vist man er gravid...og det gjorde den gitt.

men tror allikevel ikke det s å får vel prøve qick responsen som jeg har liggende i morgen eller noe:)

Skrevet

Gratulerer jentahans!! Så gøy. Jeg testet idag, men negativ test. IKM imorgen. Da får vi bare vente til neste gang. Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Jeg testet idag.. har ikm i helgen engang (hvis syklusen min er ok etter p-plaster-slutt).

Testet med billigstrimler og først ble den rosa og så kom det opp en "sterk" skyggestrek.. Så jeg vet ikke hva jeg skal tro. Tør ikke å slippe jubelen løs ennå.. Tester igjen på lørdag tror jeg.

Spent;)

Skrevet

jeg er ikke gravid...fikk TR i dag...

ARG er så drittlei at jeg spyr!!

alle blir jo gravide..*snufs*

Skrevet

Nei så synd da stratsoen:( nå ble jeg lei meg..jeg som hadde håpet du hadde en liten spire nå.

Men ikke gi opp håpet,vi må bare fortsette å prøve.

Jeg er ikke akkuratt happy jeg heller.tok en test i dag tidlig og den var blenda hvit nok en gang den,men mensen har ikke dukket opp enda,så det er jo fortsatt er håp,men det har jeg ikke trua på..hufffff....skjønner ikke hvordan folk blir gravide og hvordan man lager barn tror jeg..he.he

Skrevet

Jeg blir så glad på deres vegne som får positiv test! GRATULERER! har testet i dag - og ingen strek der det skal være det:(

TR har heller ikke kommet, så det er godt håp ennå. Skal teste igjen til helga om jeg klarer å holde meg så lenge. (Hvis ikke tanta kommer da... )

Håpe håpe ennå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...