Lisbeth_ Skrevet 19. september 2007 #76 Skrevet 19. september 2007 Ja jeg lurer så på om du da synes det er rart enkelte blir bannlyst?? å slenge dritt etter folk er vel ikke noe man ønsker eller hva? Det er ikke farlig å si sin mening å være utidig så lenge man ikke sier hvem man er fordi man ofte da er av den feige sorten som ikke tør si sin mening til folk om de da ante hvem de var. Tenk heller over dette og heller være konstruktiv i debatter. Å misslike folk fordi de er fra Nord-Norge er jo så barnslig som det går å få det. Nei se til å voks opp og slutt å mene at det vandrer rein og isbjørn i gatene her oppe og heller følg med litt i timene på skolen om hva som FAKTISK skjer rundt om i landet. Og vil bare ha svar på om du mener at folk skal tåle alt som blir skrevet her inne????
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #77 Skrevet 19. september 2007 åh jeg syns nordlending dialekt er så fin.. blir sjarmert i senk.. frode fagermo hoho
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #78 Skrevet 19. september 2007 Hei! Hvis du har så store problemer som det høres ut av innlegget, så søk hjelp. Jeg synes synd på deg, dette må være alvorlig. Håper du får hjelp fort, for dette kan gå galt. Hvem er du egentlig sint på ? Er det mengel på selvfølelse? eller er det det at du må rakke ned på andre for å føle deg bra? Du må huske at perfeksjonisme kan være en sykdom. Noe må det være for: NORDLENDINGENE ER HERLIGE MENNESKER MED EN SKJØNN DIALEKT OG FØTTENE GODT PLANTET PÅ JORDEN!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #79 Skrevet 22. september 2007 HAHAHA... snakker du om deg selv anonym 18:13 ? jeg klarer rett å slett ikke nordlenninger-ferdig med det! er ikke vits å bli så fed up! de snakker så utrolig stygt! jeg får GÅSEHUD på kroppen når jeg hører nordlenninger snakke...
Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 22. september 2007 #80 Skrevet 22. september 2007 hehe, må nu flir a dæ hovedinnlægger. det e nu sekkert bære for at du ikke har iq nok te å fatt poenge:) hehe
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #81 Skrevet 22. september 2007 fy flate å stygt det er å lese når du skriver. "må nu flir a dæ" herregud å styggt!!må dere nordlenninger skrive innlegg i det hele tatt? forferdelig å lese
Ikkelektuell Skrevet 22. september 2007 #82 Skrevet 22. september 2007 Mener du at "fy flate å stygt" og "herregud å styggt!!" er eksempler på god norsk som er en fryd for øyet og sjelen å lese...?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #83 Skrevet 22. september 2007 vel,smarte jeab. nei- forresten du kan jo ikke være så smart for du har jo ikke skjønt innholdet i innleggene mine.. skal forklare deg : er ikke skrive FEILENE som jeg kommenterer om nordlenninger, det er skrive MÅTEN!
Lisbeth_ Skrevet 23. september 2007 #84 Skrevet 23. september 2007 Det er bare 1 feil på dette forumet og det er den som hater nordlendinger fordi de snakker så stygt. Herregud at det går an å være så fjern i hodet.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #85 Skrevet 23. september 2007 jauda,Lisbeth! herregud at det går an! guri land liksom! å.de må seriøst være sååå fjerne altsåå... trur DU er litt fjern jeg Lisbeth, høres slik ut!
Ikkelektuell Skrevet 23. september 2007 #86 Skrevet 23. september 2007 Mener du at jeg _ikke_ kommenterte "skrive MÅTEN" din, da? Innholdet i innleggene dine er ikke så vanskelig å oppfatte, faktisk er det ikke så mye å oppfatte heller. Hilsen smarte
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #87 Skrevet 23. september 2007 håper for guds skyld du skjønner forskjellen på skrive måte og skive feil! det må du vel klare å skjønne, så du kan fortsette å være den smarte som du prøver så iherdig å være! er det ikke slisomt? å alltid skulle være så smart? du må jo være utslitt når du skal sove etter all hard tenkinga på smarte ord!
Ikkelektuell Skrevet 23. september 2007 #88 Skrevet 23. september 2007 "håper for guds skyld du skjønner forskjellen på skrive måte og skive feil!" Siden du ikke skjønte det første gang; det _var_ faktisk "skrive måten" din jeg kommenterte. (NÅ kommenterte jeg skrivefeilen din). "det må du vel klare å skjønne, så du kan fortsette å være den smarte som du prøver så iherdig å være! er det ikke slisomt? å alltid skulle være så smart? du må jo være utslitt når du skal sove etter all hard tenkinga på smarte ord!" Du skjønner, det er nettopp det som er greia. Jeg prøver ingen ting, jeg ER faktisk sånn. Selv om du må tenke lenge for å komme opp med lange ord, så betyr jo ikke det at situasjonen er slik for alle andre, vet du. Og det er jo du som sier jeg er smart, så da får jeg vel si takk for komplimentet. Det kan ikke være godt å bli så hissig for ingen ting. Prøv å ta det litt mer med ro? Lykke til med det. :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #89 Skrevet 24. september 2007 Ja å jeg liker ikke sånne som tror de er bedre enn andre. selv er jeg fra hamar, men hvilken grunn skal jeg mislike andre dialekter??
Ikkelektuell Skrevet 24. september 2007 #90 Skrevet 24. september 2007 Siden hønsehjernen din ser ut til å fungere litt treigere enn gjennomsnittet, så skal jeg servere med teskje: Du pirket på nordlendingens skrivemåte, men det du selv skriver er strengt tatt ikke noe særlig bedre, så da pirket jeg på deg. :-) Tror du virkelig at "herregud å stygt" er så mye penere å lese enn ei dialekt fra Nord-Norge? Skal du være med på leken så får du tåle steken.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #92 Skrevet 24. september 2007 jeg tåler steken som bare det jeg!det er igrunn deg jeg ikke tåler!
Lisbeth_ Skrevet 25. september 2007 #93 Skrevet 25. september 2007 Anonym, stikk å gnu deg for du driter deg bare ut. Du må vel være noe av det mest useriøse og smakløse vesen som noen gang har skrevet på ett forum. Du har ett problem, ett STORT problem, men jeg er redd ingen kan hjelpe deg med det.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #94 Skrevet 25. september 2007 hvor gammel er du Lisbeth? høres ut som du er 12.
Lisbeth_ Skrevet 26. september 2007 #95 Skrevet 26. september 2007 født i 1978 , klarer du å regne det ut?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #96 Skrevet 26. september 2007 En nordlendning er betegnelsen for de som bor nord i landet...trenger ikke bestemt å komme i fra nordland, vel? Samboeren min kommer fra Troms fylke, men han kaller seg vel nordlendning for dêt....som de kaller alle sør for polarsirkelen for "søringa", så gidder ikke jeg steile fordi jeg kommer fra rogaland, og plent skal li kalt rogalending. Hvor lame er ikke det?? Bare for å lage oppstyr av noe som faktisk ikke har en jævla betydning?? Du som påstår over her at du er lærer med tipp topp karakterer...seriøst, skjerp deg. Du driter deg ut på nordlendingenes bekostning, og jeg skal ta deg faen på at du er østlendning jeg. Så våkn opp å stikk fingern i jorda å kjenn hvor faen du kommer fra!! Ingen som tror på deg at du er hverken lærer, nordlendning eller noe annet du måtte drømme om! Og til alle, nordlending, finnlugga, sama, søringa og særinga; Vi bo i NORGE alle sammen, slutt å være så forbanna patriotiske, det finns frskjell på alle mennesker fra dette landet, men å si at østlendinger er sånn, nordlendingr sånn, og bergensere "sånn", er bare tull, det finnes blandede folkeslag i troms, rogaland, oslo, osv. De bedritne finnes i de bygd, de koselige åpenhjertede menneskene finnes i de bygd, sladderet finnes i din bygd, og reinsdyrkjøtt har de på rema 1000 i hele norge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå