Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg synst noen Nordlenninger har en sikklig teit humor,går meg på nervene. men flire av seg selv,det gjør dem...idiotisk til tider!
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja,men bare til tider,heldigvis. Hva er en nordlenning,forresten? Finner det ikke i ordboka mi,ser du!
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 De fleste nordleninger jeg kjenner er ulike alle sammen. Jeg synes det er mer latterlig at noen setter folkegrupper i slike båser...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 oj,kom det en N for masse! og merk at jeg skrev NOEN!
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Men så flesk til med noen skikkelige fordommer da! De spede forsøka aller øverst på tråden er ikke verdt fem sure bugg engang,litt bakgrunnsstoff skal man vel være i besittelse av før man slenger med leppa,hæ? Eller er vi tilbake på barnehagestadiet,der vi alle ler når HI sier *fjert* ???
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Tvert imort,du glemte d'en midt i,bare. Noen er så mangt,kjære deg. Noen jenter er barbert for intelligens bak pannebeinet,men bare noen...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 tvert i mort??? hva betyr det? finner ike det i min ordbok! temmelig barbert du og kansje...
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Som du selv sa,var bare NOEN.... Ingen nevnt,ingen glemt!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Jeg synes de fleste nordlendinger har en skremmende dårlig humor. Spesielt når de benytter seg av imaginære fiske-kroppsdeler for å understreke noe de synes er festlig. En hel landsdel full av skruller.
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 eg må jo bare si at den værste dialekten må være østlandsk blandet med bergensk.. hehe... stakkars nordlenninger....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Ta for eksempel ordet "torskefitte" - overhodet ikke festlig.
Amanda- Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 meg? har en kompis som er fra oslo men har bodd i bergen i mange år nå.. han snakker en sann rar dialekt... blanding rett og slett.. hørest helt for j.. ut.. hehe
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #16 Skrevet 6. september 2007 Du må ha noen rare,nordnorske venner,du...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #17 Skrevet 6. september 2007 Pøh! Er grenser for hva jeg menger meg med.
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #18 Skrevet 6. september 2007 Er ikke en glad laks fra nordnorge godt nok for deg,altså? Snakk om å være kravstor!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #19 Skrevet 6. september 2007 Fordi det ble sagt til deg? Dessuten så heter det "torskefette"
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #20 Skrevet 6. september 2007 Hei! Siden du er så plaget med nordlendinger bor du vel der i nord, da er det vel bare å flytte. Så får du prøve å finne noen som har samme humor som deg selv, stakkars mennesker du er en dømmende person som henger deg opp i slike bagateller. Jeg er fra nordnorge og kan ikke si at jeg har merket at mennesker her ler av seg selv, men du burde virkelig le av deg selv for den idiotiske uttalelsen her. Jeg syns synd på deg at dine hverdager er så kjedelige at du skriver inn slikt tull.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #21 Skrevet 6. september 2007 Ja ja eg er no bergensar eg.. hele Norge hater jo oss! Men det er godt vi ikkje tar oss nær av det.. Bergen, Norges navle..ahhhh...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #22 Skrevet 6. september 2007 og forressten. noen av våre beste venner er nordlendinger... Så SLUTT å sett enkelte grupper i bås, og tenk litt på hvordan du selv oppfører deg HI..barnslig rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #23 Skrevet 6. september 2007 Et strålende eksempel på dårlig nordnorsk humor.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #24 Skrevet 6. september 2007 Hadde de enda holdt seg i nord...
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #25 Skrevet 6. september 2007 NordNorge er ikke stort nok for alle oss tullinger,så vi pakker igloene våre og rykker lengre og lengre sør for hvert år. Soon in a city near you!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå