Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. september 2007 #76 Skrevet 6. september 2007 Der jeg kommer fra er snodig er positivt ord og betyr det samme som søt. men såpass skjønner jeg at jeg sier ikke snodig andre plasser nettopp fordi folk tolker det som rar. Og hvis det er så om å gjøre å forsvare ordet krek så får dere tenke dere om, for i resten av landet er det et negativt ord. Og etter setningen å dømme var det også negativt ladet.
Maisie Skrevet 6. september 2007 #77 Skrevet 6. september 2007 Alt HI ville, var å blåse ut litt steam. Og nå har hun fått gjort det, kanskje føler hun seg litt bedre nå som hun har fått ut sinnet litt. Tror ikke hun kommer til å fly på dama om hun skulle treffe på henne igjen heller. Ang situasjonen, så er jeg enig i at om hun andre hadde en unge som nettopp hadde sovnet eller hva, så blir det litt feil å kjefte på en så liten unge. Datteren hennes kunne jo ikke vite at det lå en sovende baby i vogna (hvis den sov da), og å skylde på datteren, synes jeg er hårreisende. HI bøyde seg jo også ned og snakket med datteren sin da hun sa det, nettopp fordi hun sa det litt høyt. Hva om det var den andre parten som skrev innlegg her i stedet? At det var hun sure damen som skrev at ungen hennes ble vekket da en liten jente ropte "Se! Bebi!" da hun gikk i lekeparken? Hadde dere da skrevet om fæle mødre som ikke holder styr på barna sine, eller hadde dere sagt at hvis hun ville at ungen hennes ikke skulle vekkes, så var kanskje ikke en lekepark det beste stedet å gå? Var det noe bedre at den andre moren kjefta på HIs datter enn at HI kjefter litt her???
Skravlemamman Skrevet 6. september 2007 #78 Skrevet 6. september 2007 Ikke rart det blir krig i verden nei......himmel og hav hva folk reagerer på...stakkars deg når jenta di blir større hvis du allerede nå vippes av pinnen når noen hysjer på henne. Du kommer til å få det slitsomt du.....
Diva Muffin Skrevet 6. september 2007 #79 Skrevet 6. september 2007 Herrefred, HYSJET hun på en fremmed unge?! Gud, så dramatisk! For å være ærlig, så hadde jeg ikke reagert om noen hysjet på ungen min. Jeg føler faktisk mye mer med henne med vogna, hun hadde kanskje en som holdt på å sovne. Og jeg vet skremmende godt hvor vanskelig det er å få en liten en med tenner som kommer til å sovne. F.eks. Det med vett og skolter som HI nevner tror jeg ikke jeg skal kommentere... Du snakker om å lage vann i et stormglass! Eller var det omvendt..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå