Sånn kan det gå Skrevet 2. september 2007 #76 Skrevet 2. september 2007 "Finnmark med alle problemene de har med rus og misbruk av mindreårige, nei takk." Snakk om å ha fordommer: Her jeg bor i Finnmark har vi ikke problemer hverken med rus eller misbruk av mindreårige, derimot har vi mange fremmedkulturelle og får heldigvis her bare de positive sidene med kulturelt mangfold. ;-)
Blue Lady Skrevet 2. september 2007 #77 Skrevet 2. september 2007 Nord for Tromsø kunne jeg ikke tenke meg å bo. Rett og slett fordi jeg hater vinter, kulde, vind, snø, mørket osv. Vil egetnlig ikke bo her i Tromsø heller pga. vinteren men har all familie her så blir nok ikke å flytte. Kunne heller ikke tenke meg å bo på bygda om det var mer enn 30 min til nærmeste by.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 2. september 2007 #78 Skrevet 2. september 2007 Finmark og Bergen. Finmark på grunn av kulda,og Bergen på grunn av alt regnet og dialekta. Er selv fra Østlandet,og her har jeg tenkt til å bli boende. Selv om jeg virkelig skulle ønske jeg kunne bodd på sørlandet. Vakre steder og koselige,sjarmerende mennesker:)
Sånn kan det gå Skrevet 2. september 2007 #79 Skrevet 2. september 2007 Du kunne f.eks bodd i Kirkenes da. Det er faktisk på samme breddegrad som Tromsø. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå